22 Haziran, Saat 18.40
''Komutan! Komutan!'' diye seslendim arkasından.''Emredin başkanım!'' diye cevap verdi Eric.
- 20 dakika sonunda Brooklyn köprüsü başta olmak üzere bütün köprüleri patlatacaksınız komutan..
- Ama başkanım insanlar şehirden tahliye edilmeye çalışılıyor?
- Komutan! Eğer o köprüleri patlatmaz iseniz salgın daha hızlı yayılacak! Biraz olsun önlem almalıyız!
- Ya şehirde yaşayanlar ne olacak efendim?
- Anladın mı komutan? 20 dakika..
Gerçekten şehirdeki insanlar ne durumda olacaklardı bilemiyordum. Ölüm? Ya da çerez gibi yenmek mi desem?
Köprüler patlatılırken büyük ihtimalle uçağımda olacaktım. Yada şehirde kalanlardan..
Plan-30 Haziran, Öğle saatleri
''Milla! Milla!'' neredeydi bu kız? Tam onu ararken tuvalette olduğunu farkettim. Ama sanırım rahatsız etmiştim.
-Hayatım.. Birazdan salona gelirsin. Biraz konuşacağız..
-Tamam Loris! İzin verir misin şimdi?..
Rahatsız ettiğimi biliyordum ama sözlerin içimde kalmasını istemiyordum.
Salona geçtim, en sevdiğim koltuğa attım kendimi. Sarı pofuduk koltuk.. Bu koltuğu aldığımız ilk günden beri seviyorum doğrusu. ''Evet? söyle nedir konu?'' bu ses Milla'ya aitti.''Gel hayatım bu tarafa gel. Yanıma..''. Milla yüzüme bir bakış attı. Ama ne bakış..- Hayatım Mart kedileri gibi davranmayı bırakmalısın. Durumun ciddiyetini kavrayamadın mı?.
Yüzümde bir kızarıklık oluştuğuna eminim. Hemde çok eminim.
- Tamam kusura bakma. Konuya geçeyim hemen. Amy, buzdolabını kapatta gel istersen?
- Bir dakika atıştıracak bir şeyler arıyorum.
Amy geldiğinde konuya geçtim,
- Şimdi biliyorsunuz, Kaç gündür dairedeyiz.. Sabahta karşı dairemizden az kalsın sağ çıkamayacaktık. Diyorum ki artık gidelim. Yarın yada yarından sonra yola çıkalım?
- Nereye gitmeyi düşünüyorsun?
Güzel bir soruydu.
- New York'tan çıkalım. Burası çok karışık daha sakin yerler bulmalıyız.
- Tamam güzel fikir ama hangi yolu tercih edersin?
- Köpr... Ahh! doğru! O gece patlatıldılar....
Bunu unutmuştum tamamen. Rory ise bir şeyler düşünüyordu sanırım,-Benim bir fikrim var?
Düşündüğüm gibiymiş. Acaba neydi fikri?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatta Kalma
Action''Her şey güzeldi... Sadece o ana kadar... Artık her şey değişti... Dünya, çevre, bizler... Artık hayat savaşmak, kaçmak ve öldürmekten ibaret...''