Bölüm 4

12.2K 441 9
                                    

Ayazın yanında uzun boylu , kaslı ve yakışıklı 2 erkek..Zaten birini tanıyordum ..Sınıf arkadaşım .Ayazın biricik kankası Berkcan diğerinide okulda görüyordum ama hiç tanışmamıştık daha önce. Yanlarına gittim ve sırayla ellerini sıktıktan sonra yemek basasına geçtik ..

--Hoş geldiniz gençler...

--Hoşbulduk Semih Amca ..İnşallah rahatsız etmemişizdir.Ayaz davet edince kabul ettik.Buda kulupten  arkadaşımız Rüzgar.

-- Merhaba efendİm. Tanıştığımıza memnun oldum. 

--Bende evladım.. bu karım Serap buda kızımız Ayazın ikizi Tanem..

 -- Vay canına Tanem Ayazın ikizİ demek. Çok şaşırdım!

-- Bunda şaşılacak bişi yok evet Tanem ikizim.

Uzun zamndır Ayazın sesini duymuyordum ..O ses öyle bi büyüki bir anda kendime getirdi.Ama o konuştukça içimi iyice bir hüzün kapladı çünkü bana birdaha gerçek olmasada kardeş olduğumuzu hatırlattı..

Masadan kaltıktan sonra Rüzgar ve Berkcan izn istediler ve gittiler..Bizde salona geçtik..Babam benden kahve yapmamı istedi bende kaul edip mutfağa gittim.Zaten bunu hergün babama yapardım.Ona kahve yaptıkça rahatlardım.Oda benim kahvelerime espirili yaklaşıp yorum yapardı..İçeri girdiğimde Ayazın yazın gitmesi gereken 2 aylık futbol turnuvasından bahsediyorlardı..

--Getir kızım şuraya koy..Eline sağlık bakalım bu gün nasıl olmuş kahven ?!

Dediğini yaptım ve kahveyi suyla beraber masanın ucuna koydum.Anneme uzattığımda ise teşekkür edip eline aldı .. Bugün bir ilk yapıp Ayaza kahve yaptım.Ona bunu uzatırken yine O karizmatik yüznde gülüş vardı beni benden alan gülüş..Oda elimden kahveyi aldı ve yanındaki masaya koydu... Tekrar konuşma başladı...Biraz zaman geçince aklıma test çözmek geldi.Çünkü ben iyi bir üniversite kazanıp onlara olan borcumu ödemek istiyordum..

- Müsade ederseniz gidip test çözeyim...

-Ahh sendeki bu çalışkanlık biraz Ayazada bulaşsaydı iyi olurdu..Ama sende kendini biraz rahatlat canım ..Kendini fazla sıkma rahatsızlanırsın!

- Annen haklı ...Kzım  sen gençsin..gez dolaş hayatını yaşa

-Yok baba ..Ben iyibir üniversiteye gidip size olan borcumu ödeyeceğim..Bunun için çalışmalıyım.

-Ne borcu .Sen bizm kızmıssın Tanem bunu birdaha duymayayım sakın ..Biz sana böyle birşey hiçbir zaman ima etmedk etmeyiz.Anlıyormusun kızım?

Babam o kadar sinirlenmiştiki onu nerdeyse ilk defa böyle görüyordum..Kafamı Ayaza çevirdiğimde babamızı onaylar şekilde baş sallıyodu ciddi bir yüzle.

-İstersen Ayaz la birlikte1aylğına Gençlik kampına gidin Ne dersiniz ?

diye sorduğunda aanem cevap bekliyordu ama ben hala bu teklifin güzelliğini düşünüyordum yoksa bir  rüya falanmıydı bu ..Ben ve Ayaz birlikte kamp neden olmasın hatta süper diye kafamda kurarken 

--Benim adıma bir daha asla konuşma anne ..!!

--Neden oğlum Tanem içinde iyi olurdu aslında

-- Buna hiç gerek yok aslında ..Ayazıda boşuna meşgul etmeyelim!

dedikten sonra yukarı doğru yöneldim merdivenlerin bittiği yerde kolumu birinin tuttuğunu anladım !!!

................................................................................. İLK BÖLÜMLER KISA BİLİYORUM AMA BİZİDE AFFEDİN İLK YAZILARIMIZ.. :( :) Ayrıca bu muhteşem üçlü  ( Ayaz .. Berkcan ve Melih ..)  Multimedya da  ;-).....................

Üvey İkizim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin