Bölüm 19

10.5K 286 13
                                    

Sabah uyandığımda Ayaz çoktan gitmişti.Akşam olanları yatağımda biraz düşündüğümde Teşekkür etme meselesi aklıma takıldı cidden bu çocuk niye bana teşekkür etti  bu odun bebeler ?? Bunları dagın dallgın düşünürken Ayaz elinde cips çikolata ile çadırdan içeri girdi..Sabah sabah bunlar mı yenilirdi yaa !!Açım ama yemem yani !!

-Sabah sabah bunları yicemimi zannettin Ayaz !!dedim sıkıntılı bir şekilde ve elindekilere tekrar bakarak gözlerimi devirdim.Cidden bunları yiyip kilo falan mı aldırtcaktı bu pisikopat?

-Bu saate kadar uyumasaydın kahvaltı ederdin Tanem hanım.Saat kaç haberin varmı! diye çıkıştığında telefonumu yatağın derinliklerinden arayıp çıkarttım ve bi anda saati görür görmez gözlerimi fal taşı gibi açtım.Çünkü saat 11:40 dı.Bu kampın hocaları ne kadarda disiplinsiz yaa.Her gece çadırlarda olaylar olaylar yani sevişmeler falan olmuyo böle.İç sesimle kamp hocalarınıda çekiştirdikten sonra mecburen Ayazın elindekilere muhtaç kalmıştım

-Peki o zaman getirde yiyelim şunlardan

-Cidden bazen kız olup olmadığını düşünüyorum Tanem normalde kızlar böle şeyler yemezler sabah sabah.CIK CIK .....Normalde böle şeyler duyunca benimde diğerleri gibi üzülmem falan gerekiyo ama açlıktan ne yapcamı şaşırdım.

-Sen beni diğer kızlarla karıştırarak ayıp ettin Hüsamettin.diye espiri yaptığımda gözlerini devirdi ve Hayat Bilgisindeki Ortega gibi gülmeye başladı.

-Ahah ahah ahah Bi gün bu espirilerin yüzünden başına bişi gelcek!! dedi imalı imalı sırıtarak.Tabi bende bunu anlar anlamaz hemen konu değiştirme politikamı devreye geçirdim.Bilisiniz konu değiştirmede üstüme yok hani gencolar şu inek meselesi ;-)

-Hem sen akşam bana niye Teşekkür ediyodun uyumadan önce ?dedim .İşte güzel bi konu Tanem.Ama biraz da onu sıkıştırmak ayrıca kafamdaki kocaman soru işaretini silmek için güzel bi soru alkış kızıma :D

-Diğer kızlar gibi olmadığın için ! dedi gözlermin içine bakarak ve göz kırpıp elimdeki çikolatadan bi parça ısırdı.Allahım ne güzel yiyo ole Ya Rabbim .Oyyyşş yerim bunu ben!! Evet okuyucularım yazar ve iç sesle birlikte olup kudurdular sakin olun.Relax.

Elimdeki çikolatadan tekrar bı ısırk aldı ve dudağımın kenarına bi öpücük kondurup çadırdan çıktı.Ona bişi söyleymemiştim  çünkü iç sesle yazar coşarken dalmıştım ve yiyişine takılmıştı gözüm.Bianda da dudağımın kenarına bi öpücük kondurmuştu  ve havalı havalı  çadırdan çıkmıştı.

<3....................................................................................................................................................<3

Bu kampta son gecemiz yani yarın sabah eve dönüyoruz. ve ayrıca bu gece Kampta veda gecesi var  hemde düz bir alanda bu da demek oluyoki topuklularla rahat edicem yaşasın :D Kampın son gecesinde hava bayağa iyi yanlız okadar gün çadırda kıçım dondu neyse!

.Şuan hazırlanmak için çadırın dışında bekliyorum çünkü çadırda Ayaz ve yandaşı Rüzgar var. Birazdan onlar çıkınca ben giricem ve Bikemden bir gecelik aldığım dizlerimin bir karış üstünde biten fırfırlı ve straplez mini elbiseyi giyicem.Yanlız ilk defa bir arkadaşımın kıyafetini ödünç aldığımıda bilmeniz gerekiyo tüm gece boyunca sitrest yaşayacağımı bilsemde ne yapalım kızlarla denerken üstümde çok beğendiklerini söylediler bende onları kıramadım ...Zaten o mübarek gece ve ertesi günkü olaydan sonra bi tek onlar vardı yanımda ..

 Hheee şu olaylı geceee ve dudağımın kenarından öpme meselesi  !!.Ondan sonra  Ayazla  çok yakın olmadık yani her zamnki gibiydik o nun yAnında  ona asılmaya çalışan kızlar ve kankası Rüzgar vardı Bendede Bikem ve Miray vardı bide Ayazı kendisi ile sevgili yapmamı isteyen amele sürtükler...

Üvey İkizim &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin