1 hafta sonraa...................
--Tanem hadi kızım kalk daha alış verişe çıkıcaz ..Tanemm
--Tama anne kalktım..
İşte o gün gelip çatmıştı annem beni kıyafetlerimi ve tarzımı değiştirmek için alışverişe sürüklüyordu.Belkide iyi olur aslında biraz değişiklik ve güzellik.. Bugün Ayazın antremanı olduğu için erkenden çıkmıştı bizde annem le kahvaltıdan sonra çıktık..İlk olarak kocaman bi alış veriş merkezine girdik ilk kattan başlayıp tek tek tüm mağzalara uğradık sanırım ..İç çamaşırı , çorap , gözlük ,derken sıra kıyafet almaya geldi.Ben direk pantlonların olduğu reyona doğru yürüdm ama tam osırada annem kolumu tusup kulağıma fısıltılı bir şekilde
-Tanem bu gün senin tarzını değiştirmek için geldik dimi ?
dedi ve cevap bekledi benden
-Tamam annne öyle olsun bakalım nerden başlıyoruz
-HA işte böyle ol bitanem
dedikten sonra beni kolumdan tutup elbise reyonunun önüne koydu ve kendi koluna bir kaç tane elbise taktı ve beni yine koumdan tutup kabinlerin olduğu yerde durdurdu sıramız geldikten sonra kabine girdim ve annemin seçtiği o canım elbiseleri giydim.Canım diyorum ama bende hiçde iyi durmayacak biliyorum..kaabinden ilk çıkışımda yüznde olabilir olmayada bilir ifadesini görür görmez tekrar kabine daldım ve diğer bir elbisenin içine kendimi soktum..Zayıf olduğum için kolaylıkla giyindim.dışarı çıktığımda annem bu sefer '' işte bu '' der gibi kafasını oynattı. ..Bir kaçtane daha denedikten sonra etek reyonuna girdik süper mini etekleri gördükçe utanıyordum.Annem bana buradanda bir kaç bişi aldırdı t-şhört reyonunda ortak karaklar aldık ve buradanda çıkıp beni sort ve pantolonların yanına götürdü 2 tene dizleri eski gibi duran pantolanlardan aldık ve renkli sortlar..İşte bu fenaydı annem Ayaza ne diyecekti .Çünkü benim şort giymeme izin bile vermiyordu ..çanta ayakkabılar hemde platformlu işte bundan sonra tam bi tarz değişikliği yaşadığımı anladım ..Bakalım bunlarla nasıl durucam eve gider gitmez hemen deneyeceğime emindim.Ben bana alınan en küçük hediyeyle bile mutlu olan o masum kızlardandım..
Eve vardığımızda yorgunluğumu hissetmeden odama çıktım ve aldıklarımı denemeye başladım nerden başlayacağıma karar erememiştim ilk elbiseleri denedim.daha sonrada sortlarımla tarz olan t-shörtlerimi üstüme geçirdim .bunlarıda anneme göstermek için dışarı çıktığımda karşımda Ayazı farkettim!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...