Öncelikle iyi tatiller tüm gencolara ;)
Ohaa bu çocuk şu tuvalletteki çocuk.Allahım nasıl bi kaderdir bu yaa .
-Merhaba erkekler tuvaletinin kapısına dayalı kız!dedi adını bile bilmediğim yeni çocuk ve elini uzattı.Off çocuğu tabi o halde karşılaşırsak böyle olur .İmasından dolayı çoktan yüzüm kızarmıştı yani utanma vol 2135748 ümü yaşıyordum gün içerisinde.Ayaza baktığımda çocuğun suratına bakmak yerine başka yerlere bakıyordu bu nasıl bi umursamazlık diyemicem zaten ayazın böyle biri olduğunu hepimiz biliyoruz gencolar birbirimizi kandırık etmeyelim.
-Şeyy ben özür dilerim dedim mahçup bir şekilde ve dostça uzattığı elini sıktım.İşte o an Ayazazın o ela gözleri benim ve adı hala bilinmeyen çocuğun eli ile elimin buluştuğu yerde buluştu.Durun yaa ne uzun bi betimleme yaptım.İşte samalamaya başladım .saç malanmaz taranır bikerem! off iç ses kendine gel Allahaseversen şuan Ayazın senişurda pıçaklarım o elini birazdaha tutarsan bakışları olduğunu anlamamla ellimi hemen kendime çektim .Adı bilinmeyen yakışıklı çocuk ise bana sıtrıtıyordu.Durun bi dakka Allahım benim günahım neydide şuan bi kulun şu buz gibi anı bozmuyo !
-Buğraa sen tanemi nerden tanıyosuun dedi ağzını eğe eğe Beste .Durun şu kızın alnından öpücem.yok bea abartmayayım bence onu öpmek ögg aman bulaşıcıdır bu ağız uzatmaları falan mazallah.BUĞRA mı? WTF !
-Buğramı diye bianda cırlıyorak sordum aklıma yeni gelmesiyle isimsizin isminin Ne saçma bişi oldu aman neyse.Cırlamamdan dolayı bi anda az önce dahi hala tiribini atan Ayaz ve tüm okulun gözü üzerime çevrilmişti .Tabi bi anda yine ve yine dostlar benim gibi şimdi akıllanan Ayazında gözleri şaşkınlıkl büyümüştü.
-Evet Buğra Hayırdır. dedi ismi güzel Buğra.Tamam kendide yakışıklı ama ismi.Allahım doğru ya siz mevzuyu hala bimiyosunuz .Nerden bilceniz siz benmisiniz .Off iç ses espiri bile yapamıyo durum o kadar kritik.Durun durun ben sizi iyice meraklandırdım şöyle biraz geçmişe gidelim gencolar.
.......10yıl önce ......
-Ayaz sana bişi sorucam!
-Üff tanem yine ne var
-Ne bağırıyosun ya .Tamam söylemicem
-Delşirtme insanı Tanem ne oldu söyle
-Bane ne ki bane söylemicem işte .
-Kızm çocukmusun sen ?
-Valla bazen nasıl kardeşiz diye düşünmütyor değilim Ayaz .Tabiki çocuğuz hatırlatırım ayrıca biz ikiziz.
-Yoo bana abiler genco dediler bi kere.Hem bana bi kaç öneride verdiler sizin hakkınızda
-Bizmi .biz kimiz be ?
-Kızım cidden sen çocuksun.İşte kızlar hakkında .Hiç bir zaman bir kıza bağlanma gez dolaş tüm kızlarla birlikte ol .Hem ben yakıklıda olurmuşum kızların ağzının sularını akıtıcakmışım.Bide futbolcu oluyum gör sen beni !
-Off onlar saçmalamış.Herkez bi gün birine aşık olur tamamı.sonra evlenirler cocukları olur .Eğer bende bi gün evlenirsem aşık olduğum adamla bide oğlum olursa ismini BUĞRA koyucam .
-He yav he Taanem .Aşk diye bişi yoktur .
-Var tamamı bak annemle babama.Madem inanmıyorsunun .Ozman bi anlaşma yapalım .Eğwer bi gün sende birinie aşık olursan ve oğlun olursa ismini Buğra koy bende senin istediğin bi kız ismini kızım olursa koyarım.
-Boş hayeller ama madem öyle tamam.Eğer bi gün sende aşık olduğun adamla evlenirsen ve bi kızın olursa ismini Beyzanur koy.
-Beyzanur mu ? Bu beyzanur bizim sınıftaki havalı olan değil dimi.
-Kıskandınmı yoksa .Oda olabilir olmayabilirde.
-Üff ne kıskancam be .
-Bana hiç öyle gelmedi ama neyse şu karşıya geçsene bi Tanem
-İnsan biraz kibar olur ya geç deği geçermisin.ama neyse geçeyim bari
-Dur bi dakika Tanem.
-yaaa Ayaz ya elbisemi kirlettin.unuttunmu biz kardeşiz .Kardelşşler bir birinin üzerine kirli top atmazlar.
-Off Tanem saçmalama nerde yazıyo ole bişi .ben hiç duymadım
-İşte şimdi duydun Ayaz offf ...........
...........Şimdi ki zaman ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...