Bölüm 8

11.1K 396 0
                                    

.....Ayaz'dan......

Kapı açıldığında Tanemin ağlamış gözleri kızarmış yüzüyle karşılaştım yüzü altındaki şortun rengine  dönmüştü.Kısa ve Seksi şort!!.. Az önce onu kıracak okadar kötü şey söylemiştim ama o hala bana güvenip kapısını açmıştı

--Efendim Ayaz söyleyeceklerin bitmedimi.Durr!! Bitmediyse ben devam edeyim '' Çirkin, çocuk, hem bedeni hem ruhu zayıf,aptalv e en önemlisi diğer yani istediğin kızlar gibi olmayan kız..Tanem'

Bunları söylerken gözlerimin içine o kadar derin bakmıştiki onu bu kadar üzeceğimi bilseydim asla dalga geçmezdim..Ama ben onun utangaç ve sinrli halini çok seviyordum..kendini böyle görmesini sağlayan yine bendim ve yine ben onu hep üzüyorum.. Ben ona hep  zarar veriyordum..

 .. aynı evde aynı kollarda aynı bahçede aynı ailede büyüdük ..O hep en DOĞRUYDU,, ben ise hep YANLIŞ .. Tanem  bu pis dünyanın içine çekemediği tek kişi sayılabilirdi..Lise başladıktan sonra hep ders çalıştı.. kendini Üniversiteye hazırlaadı.Aklında iyibir üniversiteye gidip ailesine olan borunu ödeyecekmiş!! Ondan bunu kimse istememişti .Yine o akıl almaz şekilde ayrıntılı düşünen beyniyle neler yapıp düşündüğünü biliyordumm.O tek kötü bir olaya bulaşmamıştı..bulaşsada ben onu ordan kurtarır kendimi en diplere yollardım.. kendimi kötülüğe..Sırf o biraz daha bu kadar masum olsun diye..Biliyorum oda kendini bu pis hayatın kötü taraflarında durdukça daha geç bunları öğrendikçe rahatlıyacak en azından o biraz daha MASUM kalacak...

--Sakın !! Böyle yanlış şeyler söyleme ve ima bile etme Tanem..Ben az önce senin benim' sen le dalga geçmeme alışıksın 'diye öyle saçma sözler söyledim.Ama bunda haksızda sayılmam !! 

Yine kendimi öne attım ve yine onun genç bir kız olduğunu unutup kendimle kendimi saçmaladım..Aslında o güzelliğini görmeyecek kadar masum ki küçüklükten beri ona bu fikri ben aşıladım.. Çünkü ben onu kimseyle paylaşamam.Ama kendimin  pis, kötü ve  serseri hayatımlada bozamam bencil olamam ,,ben ona bunu yapamam.yapmamaya söz verdim.

Ona bu sözleri sarfettikten sonra ellerimi onun yüzünde buluşturdum birdaha gözlerime bakmasını sağladım ve cevap arayan gözlerle baktım.O da bunu kirpikleriyle onayladı. Utangaçlığı yine ön saflardaydı hemen yanakları kızarmıştı ve hala kızarıyordu..Bu hali beni onunla birleştiriyordu ..Umursamaz ,serseri, ve lanet olan hayatım onun masum ve saf hayatıyla birlikte olamazdı olmamalıydı.Ben ona bu  alycı bakışlarla ve aşağılıyıcı sözlerle gelsemde o beni hep kabul ediyordu.. o beni bırakmıyordu...Beni olduğum gibi kabul ediyordu

Ben gibi Ayaz gibi kabul ederdi hep.. yine bunuda ona ben yaptım ... çünkü onunla anlaşmamız böyleydi o hep bana göz yumacakttı en azından çabalayacaktı ..Bende onu yanlız bırakmayacaktım taki o benden bunu istediğini yani ''artık o kendini yanında mutlu hissettiği birini bulana kadar''..söyleyene kadar onu asla yanlız bırakmayacağım.Ogün ise sadece onu değil dugularımıda bir kenara koyup onun taa en derinlerine göndereceğim onunla bitmek içinn..

Tanemsiz ve  kendimsiz bir yaşam sürdüreceğim ama ne kadar sürer mechul ....

Üvey İkizim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin