Bölüm 23

8.7K 249 27
                                    

Vücudum da ve başımın altında hissettiğim yastıkla yavaş yavaş kendime gelmeye başlamışştım.Gözlerimi hafif aralayıp yan taarafımda koluma vuran nefesin soğukluğu ile gözlerimi çevirdim.Ayazın yüzünü ilk gördüğümde en son olanlar aklıma gelmişti.Yaa sonrası ona dair hiç bir fikrim yoktuAyrıca ne ara yatağa girmiştik biz.Ayazın gözleride hafif aralanmaya başladığını görünce hemen doğruldum.Ayaklarımı bağdaş yapıp ellerimi yüzünde dolaştırmaya başladım.

-Söz veriyorum hiç bir zaman anlaşmamız bozulmyacak söz. derken Ayaz ın da gözleri beni dinlemeye başladı.Sözümün bittiğini anladığında kafasını onaylar bir biçimde salladı ve oda yerinden kalıp dik bir şekilde oturdu.

-Bende sana söz veriyorum Cadı .Bidaha sözümden bir taviz vermiycem dedi ve sarıldı.Gözlermi kapadım ve onun Dior markalı erkeksi kokusunu içime çektim.Çok romantik bir an yaşıyorduk.Ben ve Ayaz r-o-m-a-n-t-i-k bir an düşüne biliyormusunuz.

Bibb biiiib mesaj sesiyle Ayazın telefonuna ve mesaj gönderen kişiye içimden okkalı bir küfür salladım.Ayaz ellerini üzerimden çekti ve cebinden telefonunu çıkarttı.Cidden şu anı böyle bozan mesajı kim den geldiğini delicesine merak ediyordum.Yaa akşamki şırfıntıysa ..Ohaa lan doğru akşam Ayazın yanında bi kız vardı dimi.Madem ben olan biten herşeyi ona anlattım oda bana anlatıcak nokta.

-Akşamki kızdanmı dedim ciddi olmaya çalışarak.Yüzünü telefondan kaldırdı ve yüzünde bir sırıtış oldu

-Ne o çokmu kıskandın !dedi.. Tabi kıskanırdım akşamki manzaranızı bozmak istemedğim için tüm herşey başıma gelmişti.

-Ne kıskancam be ..Hee bu arada sen tanışalı 1 saat olmayan her kızla bu kadr yakın mı oluyosun dedim imalı imalı.

-Ne zannettin kızım .Her sex yaptığım kızın gebetesini araştıracak değilim yaa..Akşam bi yemek varmış Rüzgar onu haber verdi.Futbolcularla ! dedi devamında ama ben başaktaki sözleri yüzünden biraz çöküş yaşamıştım.bu sözleri düşünmek için kafamın bi köşesine not ettim.Bu notlar yüzünden uzun zamandır ders  çalışamıyordum ..neyseki okula dönünce tekrar derslerime yönelme mevzusu geçince bi anda endişemden vazgeçtim ve Ayaza dönüp

-Bende geliyim mi? dedim en sevecen 7-10 yaş arası gülücüğümü yüzüme kondurarak.

-Tabikide hayır.Onca erkeğin içinde ne işin olucak! dedi.Doğru ya futbolu sadece erkekler oynaya biliyordu ..Yüzüm bi anda düştü.Tabi sonra zeki kızlığım devreye girdi ve kafamda ampul yandı.

-Peki o zaman .Hımm şey arkadaşlarına söyle o zamanda Aryanın çalıştığı yere gidin.Hem manzara güzel hemde kızın patronu tarafından sevilmesini sağlayın.dedim ve göz kırptım.

-Bu kadar çabuk kabul etmen beni şaşırtı doğrusu cadı dedi ve burdumu iki parmağının arasına alıp sıktı.Hayvan ağrıtana kadar sallaya sallaya sıktı.Sonrada yataktan kaltı

-İii madem çocuklar da yer bulamamış zaten ! dedi ve kapının konu eliyle kıvradı. tabi bende o sırada mutluluktan kahkha atmamak için yatağın üstünde yüzümü yastığa gömmüştüm.ve kahkahamı atmak için onun çıkmasını bekliyordum .

-Heee bu arda sende kendine dikkat et hanım efendi kendi başına işlere kalkışma dedi ve açtığı kapıdan dışarı çıktı tabi o çıkar çıkmaz bende kahkahamı koyu verdim.Planım aklıma geldikçe kahkaham artıyordum.Birden karşımdaki saati görünce gülmeyi kestim Saat 16:03 dü ve planımın hemen başlaması gerekiyordu.Daha kaçta yemek yiyeceklerni öğrenmem,Üstüme giyecek güzel bişi seçmem gerekiyordu ve de  Aryayı arama lazımdı.Yerimden kaltım ve dolabımı açtım ellerim başa gidip gidip geliyordu ama hiç bir elbiseyi bu gece için giymek istememiştim.O an yine ablanızın kafasına dank etti ve Hemen elime telefonumu aldım ve Aryanın numarasını listeden bulup aradım.

Üvey İkizim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin