Bölüm 18

9.5K 317 16
                                    

Karşımda yarı çıplak ne yarısı tamemen çıplak şekilde Maya duruyor.Tabi ikizim Ayaz beyde öyle .Myanın üstünde ve kafasıda onun boynunun içinde ..Maydan gelen iniltiler ise midemi bulandırmaya başladı artık dayanamayacağımı anladım ama ne yapabilirdimki hemde başıma gelen az önce ki olaydan sonraa..Benim çadıra girdiğimi anlamaları için biraz öksürdüm ama hala bu görüntünün şokundayım..Onlarsa kendilerinden geçmiş bir şekilde sevişiyorlar.. Off Allahım bu nasıl kader yaa ..Ben buraya gelirken neler düşlemiştim şimdi ise off offfffff

Daha fazla bu adilerin sevişmelerini izlememek için , gözlerimden gelen yaşları ve hıçkıraklarımı onların görmemesi için çadırdan çıktım ama nafile az önceki görüntü sürekli beynimde yanıp sönüyor.Ayazı başka bir kızla gördükçe içimden bişiler kopuyo hemde bir kızın üstünde..

Çadırımızın önüne geçip  düşünmeye başladım sıcak göz yaşları içinde.Ne yapacaktım şimdi ! nereye gidecektim? Cidden Ayaz o kızı seviyormu ? Neden onunla birlikte neden Mayada diğerleri gibi tek gecelik olmadı ?  bu sorular kafamda bağrışıp duruyorlar .ama nafile onlar şuan çadırda sevişirken ben burda Ayaz için Berkcan için göz yaşı döküyorum ..Evet evet Berkcan içinde çünkü o da diğer arkadaşları gibi olduğunu söz verdiği halde kanıtlamıştı ve beni bu ge çok incitmişti.Bu ge 2. kez aynı şekilde bu taşın üzerinde otururken beynimdeki deli sorular ve kendi kendime verdiğim cevaplar bi şekilde bitmişti ..

Berkcanla onların çadırında içdiğimiz bir şişe bira tabi berkcan iki şişe.. ağzımdan dayanamayıp çıkmayı başarmıştı... Ama o gelene kadar öğürmelerim saysinde çadırdan ileri doğru koştum son anda ormanın kenarında idim  ve en sevmediğim bölüm başladı ........

-Bitanem bu geceyi sık sık tekrarlayalım .Herşey için teşekkürler !dedi ve elinde bulunan topuklu ayakkabılarıyla ve bacaklarını tamamen belli edenn sexi elbisesiyle saçıyla oynaya oynaya bir yandanda sallana sallana çadırına gidişini izledim Maya nın. 

Yüzümü tekrar çevirdiğimde ise Ayazın az önce oturduğum taşın üstünde gördüm.Yüz ifadesinde az bile olsa bir mutluluk aradımaz  önce yaşadığı ve yaşattığı olaydan memnun olduğunu anlamak için ama suratı kap katı kesilmişti sanki hiçbir mimiği yoktu sadece elindeki sopayla yerlere bişiler çiziyordu.Üstünde kısa ve düz beyaz bir tshört vardı altınddaysa ona doğum gününde aldığım NIKE markalı eşefman altı.

Ona bu eşfman altını  kasım ayında almıştım yani almak zorunda kalmıştım.Çünkü o gün bir maçı vardı okulllar arası ön elemeler .İlk olarak Doğa Koleji ile yapılan  bu turnuvaanın başlangıcında onların bir futbolcusu oyun başında sakatlanmıştı ve bu yüzden de maç ertesi güne alınmıştı.Bizim akıllıda maçın erken biteceğini düşünmediği için ve şöföründe erken geleceğini bildiği için yanına eşefmon altı ve üst getirmemiş. Dha sonra beni aradı tabi bende o sırada okulda test çözüyorum ..Nererden bulurum diye düşünürken sınıfımızdan bir kızın arabasıyla gezeceğini duydum .

Bunun üzerine Ayaza olan hayranlığından yayarlanıp ve ikizi ( üvey) olduğumu bildiği için beni götürmesi için rice ettim oda bunu hemen kabul etti. Bununla birlikte bir mağazaya girdik .Bu mağzadaki etiket fiyatları biraz fazla olsada Ayaz için harçlığımın nerdeyse hepsini kullanıp ona Nıke marka bir eşefman altı ve üstünede yine Nıke marka bir kazak aldım.

Hızlı bir şekilde Doğa kolejinin spor salonuna vardık . Yanlız Ayaz ve yandaşı Rüzgar vardı.Bukadar koşuşturmadan yoruldum için ve Ayazın bekleme denilen bir haraketten aciz olduğunu bildiğim için saolnda yanına yavaş yavaş yürüyerk ilerdeim.En sonunda o da dayanamayıp ' Hadi Tanem hadi akşama kadar seni mi bekleyeceğiz ?' diye bağıdı ama onu sinir etmek beni mutlu ediyordu niyemi çünkü sinirli olunca daha yakışıklı olan sayılı erkeklerden biriydi Ayaz :) 

Üvey İkizim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin