-Ya Ayaz bi 5 dakika bekle valla konuşcaz!
-Ne o Berkcana mı gidiceksin yine ' dedi sitemkar bir tavırla.Off Ayaz (sen beni öldürtçenmi çıldırtcan mı yarr.. !)
-Hayır ! Ne Berkcanı çok acil bir işİm var lütfen bekle!
-Ya şuan bana ne işin olduğunu söylersin yada..!!
Hayırrrrr... cümlesini tamamlamasına izn vermeden kendimi feda etmeye karar verdim ani bir çıkışla.
-Şeyy..işte.. iç çamaşırımın kopçalı çıktı ve askısız olduğu için şeyy...
-Gir içeri !! Ya buçocuk anlama özürlü bildiğin.Diyorum birazdan sütyenim düşücek bu hala emir yadırmalar falan.Tekrar 'Gir' diye söylendiğinde mecbur utana sıkıla girdim.
-Dön arkanı Tanem.
Yok bu sefer bildiğin devenin nalı falan boş ver.Ne yani o mu ??yok canım bunun kabul edemem.Ama etmessem de sütyen birazdan düşücek.Off Tanem bu kamp sana yaramıcak anlaşılan .Eve artık bi domatez olarak dönüceksin kesin!Kendimle debelleşirken bir anda Ayazın eli kazağımın arkasını açmak için harekete geçtiBunu düşünme Tanem düşünme kızım .Tamam tamam ben kampın sonunda değil şimdiden domatez olarak eve geri dönebilirdim..Ayazın parmaklarını sırtımda ilk hissettiğimde yerimden oynadım.Off elleri çok soğuk .
-Bune yaa ellerin buz gibi .Naptın kuzey kubunda 6 aylığına çalışmaya falanmı gittin de hala düzelemedin?
-Tanem emin ol şuan hala kutuplarda hala bulunmam gerektiğini istiyeceksin.( hide piç bir sırıtışş !)Çünkü ellerim bu espiriden sonra dondu ve malesef parmaklarım hareket edemiyor.Napalım bu gecede onsuz ( sütyensiz) yat!!
Yok yok cidi falan olamaz yani.Ben kendimi oyalayım belki konuşursam unturum diye espiri yapayım oda buna inat ciddi ciddi ellerini bedenimden geri çekip yatağa kendisini atsın.!!Allahım bu bir rüya falanmı ya! :( Tüm sorunlar beni bulur off!!
Ellerini bir anda çektiği için sütyenim karnıma kadar düştü.Hızlı davranmasam çoktan yerede düşmüş olabilirdi.Off ondan dışarı çıkmasımı istesem hayatta kabul etmeyeceğini biliyordum.Pis sırıtışını görmemek için hemen valizimin yanına koştum ve sütyenimi ani bir atakla içine sıkıştırdım.Gözüme valiz hazırlarken koyduğum hırka çarptı onu çıkardım ve üstüme geçirdim.Bu şekilde de rahat edemesem bile kazağımın tek kalıp göğüslerimi belli etmesinden daha iyi bir fikirdi.
-İşini hallettiysen şu Berkcan konusunu bi konuşalım!
Ben hala domatez olayım o gelsin beni ince ince dolma biberin üstüne konulacak şekilde doğrasın.Tanem bi daha gün yüzüne çıkamadan bu iş burda son bulsun..
Yanınana uzandığımda biraz doğruldu bay çok bilmiş ! bir anda az önce yanan elimi görmüş olmalıki
-Ne oldu eline ?? Tanem cevap ver!
-Şey az önce Berkcan..Yaa önemli değil ! Eğer elimin yanmasında Berkcanın etkisi oldunu söylersem kesin kalkıp dövmeye gidecek.Bu arada Berkcanı niye koruyosam artık?
-Nee !Ne Berkcanı o piç sana bişimi yaptı.Ben varya onun .. dedi ve bir anda ayağı kalkmaya çalıştı onu sağlam olan elimle oturması için aşağıya çektim.BAŞARDIM
-Kızım sölesene ne oldu.Sen beni çıldırtcanmı .Hem git Berkcanı öp hemde elini yak.Seninde diğerleinden bi farkın kalmamış!
Ne şuan bana sen de şu malum kızlardan mı oldun diye sordu.Kalbim dolmalıkların içindeki pirinçler gibi bi ayrılıyor bir birleşiyor Ayaz sayesinde.Şu diğer kızlara benzeme mevzusunu şimdilik rafa kaldırmam gerektiğini ve bu aptala öle bişi olmadığını ayrıca elimin bu hale nasıl geldiğini anlatmam lazımdı..Affet beni Berkcan!
-İlk olarak ben Berkcanı falan öpmedim .2 . olarakta burdan kalkıp ateşin olduğu yere gittim .Ateşe okadar yakındımki Berkcan 'Böö' diye bağrınca korkup elimi bi anda ateşe değdirdim.Berkcanda yanık merhemi getirdi ve elime sürdü sonrada sardı. tabi sende bizi o şekilde görünce ...!Neyse
-Nasıl elin! iyimisin ? bunları söylerken sesi o kadar içten geldiki şuan onu kollarımın arasına alıp ' Senin açtığın yanıklar arsında bu neki Ayaz bey HeYhEYYY!!Bide bu kadar çabuk yumuşaması kendini bu günkü öküzlüklerinden ve odunluğundan kurtardı! Seni bu günlük 3 EVETLE uğurluyoruz yontulmamış odun.:D
Bu odunu bu kadar uzun süre listenin en başında tutmam büyük bir çılgınlık dimi.Adam herdediğini yaptırıyo yada demesini boş geçin gözleriyle ' Eğer söylemessen beni unut ' gibi bakıyo .Eee tabi Tanem böle bişiye izn verirmi hi. hemen açılı verir .Kendime bu kadar saygısız etmişti Bu odun beni ama nafile ben bu saygıyı tekrar ne zaman kazanırım Allah Kerim diyorum ve kendime saygım olmayan bide bir odunla mutluluklar dilerim ... İyi geceler eyyy dostlarım !!
Ooo ben kendimden geçmiş bunları iç sesimle tartışırken Ayaz beyde sırıtsın (ama bu sırıtşı için bile hasta olan kızlar ver biliyorum !) Oldu mu şimdi oldumu yarr :D
...................Eee bu bölümünde sonuna geldik arkadaşlar bi daki bölümde de Tanemden Ayazın yeni bir özelliğini daha doğrusu takıntısını öğrenerek devam ederiz heralde :D ......................................Yorum & Votes ler bekleniyor :D....................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...