-Ayaz üstümü değiştiricem !!
-Tamam..Değiştir.. ne o benden izinmi istemeye başladın?Bu kamp senin tüm alışkanlıklarını değiştirdi dedi sırıtarak..Dudagı hafif yukarı kalkmıştı ..Offf bu ne biçim bir sırıtıştır ya.!
-Ne izni be dışarı çık dışarı..! sesim baya hızlı ve sert çıkmıştı ki tekrar kahkaha ile güldüğünde bi an yumuşadım..Kendim olmaktan çıkıyodum onun bu hallerini gördükçe...
-Peki peki..çabuk ol ..dışarısı buz gibi çok üşürsem hiç düşünmeden girerim çadıra ona göre ! .. bilerek söylediğini biliyodum.. Yok yani olurmu öyle bişi değilmi olmazzz..Olmamalı .. Ya olusaa aman tanrım beni o şekldee töbe töbe :D
-Hey ..Orda öyle durcana hadi giyin hemen !! demesiyle hızlıca yerimden kalktım..Aslında yarın eve dönmeyi planlıyodum ama burda durup Ayazı kıskandırmak istiyordum hemde beni kendi isteyene kadar..Maya gıcığınada bırakamazdım onu ..Ayağa kalktım ve penbe üstünde Eyfel Kulesi bulunan ve göğüs kısmı V yaka olan t-şörtümü giydim.Altımada hızlıca kısa bir şort geçirdim mor renkli..Aynama baktığımda bir anda kendimi çok kadınsı ve sexi hissetmiştim.Göğüslerim oldukça büyüktü ve yakadan da göğüsün ayrımları direk dikkat çekiyordu.Bacaklarımada eğilip baktım onlarda göğüslerim gibi çok hoşlardı.. Ben ne zamndır bukadar sexiydim yaa.Kendimi beğenmiş bir biçimde ' Herzaman !' dedim ve kıkırdadım..
--Ne o kendi kendine konuşmayadamı başladın ..Eve gitmeden seni hastaneyemi yatırsak ! dedi piç bir gülümsemeyle..Çadırın girişinde durmuş bana bakıyodu çok sexi duruyodu şu mavi ve önü bir kaç düğme açık gömleğin ve dar paça vucuduna yapışmış pantolonu ile ..Saçlarıda herzamnki gibi önleri havada kanlkıktı ve Çok yakışıklı duruyordu ..Ona bunu belli etmemek için . Gözlerimi onun suratına çevirdiğimde..Vüzüduma bakarken buldum gözleriini hele üst kısma ..
-Çok komiksin ...Hah..hah.. dedim alaycı bir şekilde ve direk yatğa attım kendimi ..Şuan çok utanıyordum.İlk defa sanırım ilk defa bir erkek göğüslerime bakıyordu ..Bu çook utanç vericii..
Kafamı yorganın üstüne çıkardığımda Onu gördüm..Off bu ne biçim bi varlık yaa...Gömleğini çıkartırken ona bakıyordum onun kaslı ve pürüssüz cildine gözlerimi alamıyordum vee bi anda kolundaki dövmeyi fark ettim ..Ne ara yaptı bunu diye düşünürken
-Ne o şimdide beni soyunurkenmi izliyorsun..Gizli gizli !dedi ve yine o mağlum sexi kahkayı.attı.Bu sefer çok utanmıştım Benim onu izlediğimi nasıl anlıyodu yaa ??
-Evet yani hayır !....ne diyordum ben yaa.. Tabi insanın karşısında şuan pantolonunu çıkaran ve üstüde çıplak bi erkek olusa böyle olurdu heralde yönümü şaşırmıştım..Hemen konuyu değiştirmeliydim yoksa bu gün içindeki olduğum domatezlerle bir kasa doldurcaktım..
-Şeyi düşünüyordum..Sen le Maya hani onun çadırında birlikte kalacaktınız?..Ayrıca sen ormanda beni nasıl buldun ..? sorularını ard arda sıraladım..Aslında utangaçlığıma göre baya bi soru sormuştum ve bu soruların cawabını cidden merak ediyorum..Bravo sana Tanem dedim içtennn..
-Yatta uyu ! ..Çok yorgunum..Eğer cidden merak ediyorsan benimde sana soracağım bağzı sorular var mesela Şu Berkcan la öpüşme mevzusu ?Hahh.. şimdi de kendi kuyuna düştün..Ama madem cevaplarım için bundan bahsedecektim ..Kabul!! ..Yatakta doğrulduğumu fark edince oda elinin yardmıyla doğruldu ve yanıma iyice yaklaştı.Gözleri benden cevap bekliyordu..Ama kendimi bu kadar hızlı ona anlatmayacaktım.
-İlk ben sorduuma göre ilk senin cevap vermen gerekir ! Ayrıca Berkcanla öpüşmem neden sana sorun olduki.. dedim pis sırıtışımla ..Yüzünün bir anda gerildiğini anlayıca onu kızdırdığımı analdım ama haklıydım o benim neyim oluyordkii..
-Sorun falan yok .. Berkcanla öpüştüğüne göre ..dedi ve tekrar yatağın içine sokuldu.. Bunu hiç beklemiyordum..Belki beni kıskandığına dağir bir belirti olusur diye bekledim ama planım ters tepti ve sorularımın cevabınıda almakta sabırsızlanıyodum. Maya ile birşeymi olmuştu peki beni ormanda nasıl bulmuşru ?? off madem plan işe yaramadı madem o daha güçlü napalım merak için ona olup bitenei anlatacaktım..Battaniyenin dışına çımadan onun üstünen dolanıp onun yüzünün olduğu tarafa döndüm..
-Ne yapıyosun sen yaa..Uykum var dedim !!dedi kıçını tekrar bana doğru çevirdi of layarak ..Mağlup olmuştum bi kere ..
-Ormana girdikten sonra dinlemek istedik ve bir yere oturduk o sırada da Bikem sadece cesaretliliğin olacağı bir oyunu one sürdü ve herkez kabul etti...Bilkem şişeyi ilk çevirdiğinde soru kısmı Batuya cevap kızmı da bana geldi..ve benden Berkcanı öpmemi istedi dedim. tam devam edecekken bedeni ve yüzü bir anda bana çevrildi ve
-Sende bunu kabul edip Berkcanı öptün..dedi sinirli ve bi okdarda agrasif ses tonuyla..Hemen ona diğer gerçeğide anlatmalıydımm..
-Oyuna başlamadan önce bağzı kurallar konuldu eğer yapacak olan kişi söyleneni yapmazsa hem cinsin sırtına çıkacak ve kampa öyle dönecek tabi dönebilirse dedikten sonra utancımla gözlerimi gözlerinden kaçırmaya çaılştım..
-Ne yanii sırf birinin sırtında dönmemek içn hee! alaycı bir ses tonuyla ..Hiçde öyle gözükmüyordu Berkcanla öpüşürken dedi sinirli bir şekilde..donup kalmıştım nerden biliyordu ciidden ..Mayanın yanında değilmiydi bu çocuk ??
-Sen nerden gördün ayrıca sen Maya ile birlikte değilmiydin diye sordum ciddi ve bi okadarda meraklı olarak..
-Hayır ...Yani evet off Tanem bundan sanane! dedi ve endişeli olarak arkasını döndü..Ne o bu çocuk benimi takip etmeye başladı hemde sex zevkini yarıda bırakarak.Bu inanılacak şey değildi,..Ya öyleyse dedim içten ve bir anda kahka attım..Kahkaham bütün çadırda yankılanınca birden sustum ve tekrar sırıtmaya başladım sesli bir şekilde..Cidden ya Ayza beni yanlız bırakmak istemediyse yada kıskandıysa Berkcanla aynı odada kalcağımı söylerken ...Hala güldüğümü anlayp suratını bana çevirdi..İlkde durduysamda dayanamayıp tekrar gülmeye başladım..Ayaz beni kıskanıyor Ayaz beni kıskanıyor ..Bunları bağıra bağıra söylemek isterdim ama gülmekle yetiniyordum...Şuan 1e 1 dik.
-Biz Maya ile onun odası yerine ormana gitmeyi planladık ..Bilirsin işte yeni sex yapma yolları! derken bana sırıtarak bakmaya devam ediyodu..İşte şimdi susmayı başarabilmiştim.Gözlerine tekrar baktığımda sinsice sırıtıyodu.'yeni sex yapma yolları'. istemişler..Hala sesleri kulağımda yankılanıyodu ve gözlerim neden olduğunu anlayamadan doldu ..Beni bu şekilde görmesini istemiyordum ..Beni güçlü görmeli kıskanmalıydı benim onu değil!! Sırtımı yavaşça ona döndüm ve yorganı üstüme çekip yavaş yavaş gözlerimden inen tuzlu suları ellerimle sildim.
onun bedeni de bir anda bana yaklaştı ve elleri ile üstümü tam kapamayan battaniyeyi düzelti.. Bunu yapmamalıydı ilk öyle şeyler söyleyip sonrada bana iyi davranmamalıydı..Bu beni yıkıyordu ..Ağzımdan bir anda hıçkırık çıkmıştı.. Sanırım oda bunu duymuştu ..Ona yenilmemeliydim.Onu Maya ile ormanda sevişirken düşündüm..Bianda yataktan kaltım ve kendimi zorda olsa dışarı attım..Maya ile olması beni neden bu kadar üzüyordu ..Hıçkırıklarım dahada arttı.ve elimi ağzıma kapadım.O daha önceleride birileriyle oludu ama tek gecelikti yani hep öyle oludu ben oyle bilirdim..Ama Maya ile sürekli birlikteydi ve O beni öpmüştü ! Ayaz beni öpmüştüüü..Ben ondan uzaklaşmak isterken beni tekrar kendine bağlıyodu..Ağlamam azalıyordu ve bende kendime küfür ediyodum ..Kısa sort ve kısa kollu bir pijama giydiğim için.!!.Hava cidden çok soğuktu..
Gözlerimi silmek için kafamı kaldırdığımda ağzım açık kalmıştı !!
İşte bu: sonunda Ayaz Tanemin ağlamasına dayanamayıp onu kucaklayacakmıydı ve sevgilimi olucaklar ??!!!! Cevabı yeni bölümde canlarım :D Yorumlar ve Votesler beklenir..bU BÖLÜM KISA AMA AFFEDİN :((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...