Multimedya da Ayaz vaar !!
İzmir e geleli 3 gün olmuştu ve biz 3 lüde evimizin düzenini ve kurallarını belirlemiştik..Tabi en çok işi bendeniz Tanem üstleniyodu.Babam her ne kadar temizlikçi tutabileceğini dile getirse de onlara daha fazla yük olmamak için neredeyse tüm yükü sırtlanmıştım.Yemek temizlik falan her şeyi nerdeyse ben yapıyordum.Allah tan hamarat kızımın da bizim 2 li aç kalmıcaklar dı.
Ayaz deseniz hastanede söyledikleri yüzünden midir nedir bilmiyorum bana yakın davranıyordu ama bu halleri canımı sıkıyodu.Tamam tamam.. diceksiniz sen neyin kafasını yaşıyon zaten hep Ayazın senle ilgilenmesini istemedin mi.Ama bilmiyorum gençler onun bu ilgili halleri değişik geliyo du.Ben hep Ayazın beni umursamaz benle dalga geçen tavırlarına alışıktım..En azından şimdiye kadar oyle olduğunu hep farz ettim diyelim gencolar..
Bide gerçek aile mevzusu var .Babam onunla ilgili ise bize bir şey demiyordu bizde zaten üstelemek istemiyorduk .Yani en azından ben öyle zannediyordum
Akşama kadar temizlik yapıp yorulmuştum Ayazla Rüzgar ise kendilerine bi kaç bişi almak için ve bi adamla görüşmek için evden ayrılmışlardı.Bendeniz ev kızı ise her zaman ki gibi yemkleri de hazırlamıştı.İçimde bi sıkıntı kor geziyodu .Anlamını bilmediğim bu his başıma yada başımıza bişi geliceğinin habercisi gibi bir şeydi sanırım çünkü daha önceleri de böyle hissettiğimde illa üzüleceğimiz şeyler başımıza geliyordu…
Kapının açılma sesini duyduğumda televizyonun karşısından kalkıp onları karşılamak için her nedense bunu yaparken içimden kahkaha atmak gelse de çünkü kendimi böyle evli ev hanımı kocası işten gelince karşılamak için hazır pozüsyon da bekleyenler gibi hissediyorum :D
Ayazın elinde bi kaç tane markalı olduğu belli mağaza poşeti ve arkasındanda Rüzgarın elin dede aynı şekil bi kaç poşet gördüm.
Ayazın yüzü görünce her nedense içimi bi huzur kaplamıştı.Her ne kadar bu hallerine alışamasamda benle ilgilenmesine falan artık alışmam gerektiğini düşünüyordum .Çünkü artık Ayazın hep öyle olacağını kendime baya inandırmıştım.Ve bende o terapistin dediğinden vazgeçip onu bu saatten sonra eskisi gibi olacağıma kendime bildirmiştim.
Yüzüme en tatlı sırıtışımı koyup cırtlak bi sesle’ hoş geldiniz ! ‘ dedim çocukça.Onlarında özellikle Ayazın buna o hasta olduğum gülümsemesi ile cevap vermesini beklerken gözlerim birden dondu.
çÜnkü Ayazın gözlerinin içindeki öfke ve sert çıkan ‘ hiç hoş gelmedik Küçük hanım !’ sözü ile dona kaldım.Daha sonra yüzüme bile bakmadan poşetlerle omzuma depar atarak üst kata odasına doğru yönlendi.
Ben ise bi kaç günkü halinden eser kalmayan bu çocuktan biraz alınmıştım. Üst kattan gelen kapının kapanma sesi ile kendime geldiğimde dolmuş gözlerim ile Rüzgarı fark ettim.Oda yavaşca dış kapıyı kaapttı.
-Hoşbulduk Tanem kurt gibi açım diyerek mutfağa yöneldi…Ayaza oranla daha sakindi ama biraz onun da hallerinde her zaman ki deli dolu Rüzgarı göremedim .
Cidden bu çocuk tamda onu tekrar affedip başladığım bu günde neden böyleydi .Bi anda kendime kızma dolu iç sesimle baş başa bıraktım..Ya bişi olduysa yani ya ailem yada ne biliyim işte belki Ayazın başına bişii gelmişs olabilirdi.Hmen onu bu hale neyin getirdiğini bulmak gerektiğini ve bu vicdan işini sonraya bırakıp guruldayan karnımı susturmak için bende mutfağa yöneldim .
…………Rüzgar ile beraber sessiz bi şekilde yemeğimizi yerken haber verdiğimiz halde ters bir cevap daha alıp tekrar kırılan kalbim ile içim iyice şişmişti bunun içinde az önceki guruldayan karnıma karşı hiçbirşey yiyemez olmuştum.Rüzgar deseniz sözünün eri olup yaptığım tüm yemekleri bitirmek için sanki savaş verircesine hızlı hızlı yedi.. Dayanamayıp sonunda Ayaza ile ilgili durumu ona sormaya karar kıldım.
-Rüzgar bak şimdi sana bişi sorucam zaten sende fark etmiş olucaksın Ayaz neden böyle davranıyo ? bişi mi oldu ?
-Yok yani aslında önemli değil neyse boşver Tanem işte bi kaç günlük yeni Ayaz yine o eski Ayazımız oldu .. Sen ona aldırma.Bu arada bu pazartesi okul başlıyacak onun için alış verişe çıkmamız lazımdı biz bugün aldık kendiminkileri sende yarın o gün kahve içdiğimiz alış-veriş- merkezine git yada Ayaz seni götürür benim bi işm daha var bi kaç arkadaş varda görmem gerken ..Okulun kıyafetleri sadece orda varmış bu arada işte neyse eline sağlık .Cidden buraya gelirken aç kalırız falan zannediyordum ama beni yine şaşırttın Minnak dedi sırıtarak ve yanağımda makas alıp göz kırptı ve gitti.Bense uzun süredir bu kadar uzun bi dinlemenin verdiği yorgunlukla tek tek zihnimde tüm cümleri ve öğeleri ayırıp analiz ettikten sonra .Yarın yapılacak alış-veriş yüzünden çocukça heyecanla masayı toplayıp bulaşıkları makine yerleştirdim ve hemen Ayazın odasına koştum . .Her ne kadar Rüzgarın sözleri doğruluk kazacak olabilirse de onu her hali ile sevdiğim için fazla üstelemedim.
Merdivenlerden çıkıp duvardaki aynada son kez üstümü başımı düzeltip Ayazın kapısı önünde dikildim ve kapıyı bi kaç kez çaldım.Ayazın ‘ gel’ sert sesli tek heceli cümlesi ile gözlerimi devirip Rüzgarın uzun cümleleri aklıma gelince sırıtarak içeri girdim.İçeri girdiğimde Ayaz yatağın üstüne uzanmış altında sadece kot pantolonu ile eli ensesinde tavanı izlerken buldum.O kaslı vücudunu böyle her görüşümde hala ketçap olmayı bırakmayan yüzüme nalet okuyup gözlerimi ordan alamdım.
-orda öyle dikilmeyi bırakıp beni izlmeyi ne zaman keseceksin Tanem’ Ayazın yine o sert sesiyle kendime geldim ve utançla bi kaç adım daha atıp daha içerde bulunan tekli koltuğa oturdum ve yutkunup başı tekrar onun o kaslı vücuduna çevirdim.
-Ayaz ben şey dicektim ..
-Uzatmada söyle Tanem senin naınımı bekliycez ? Duyduklarım karşısında o nalet kalp kırıcı sölerle yine o nağlet yaşlar gözümde birikti .Bi insan 24 saat içinde nasıl bu kadar sert olabilirdi diye geçirdim içimden ..Cidden Ayazı değiştiren olay yada kişiler neydi merak ediyordum..Oysa bu odaya ne kadar heyecanla gelmiştim L
-Şey ben yarın okul kıyafetlerimi almam gerkiyor da. dedim titrek ve kısık bir sesle .Kafamı tekrar parke ile paralel bi şekil haline getirdim
-Tamam o zaman git yap işte ne alıncaksa al Küçük hanımın yardımcısı mı olucaz bide !dedi bağırark yerinden katlı o hışımla kapıyı geldiğindeki gibi ve Acımasızca çarparak çıktı..tabi ben o sırada gözlerimin fırlayacağından korkuyordum..Aklımdan bana bağırması ve beni üzdüğünü bildiği halde kırıcı sözler söylemesi bi kaç gündür düşündüğüm onun ruh halinin değişmesi konusundaki tavrıma küfürler savurmama neden olmuştu.Ona o haldeyken o kadar uzak davranmasam belki bu gün o da benim gibi kararından vazgeçmişti heralde .Hepsi benim yüzümden di .İşte yine hikayemizin başı gibi olmuştuk ama bu sefer o eski Ayazdan daha farklı daha acımasızdı .Ayaz a-r-t-ı-k A-C-I-M-A-S-I-Z-D-I !
evet gencolar bu kısa bölüm için öncelikle özür dieriz :( bu hafta da sınav haftası olduğu için ve ikimizinde notları iyice düştüğü için 1 hafta daha sizden özür dileriz . bu bölümü 27 öncesi düşünün 27 bomba gibi ve yeni üvey ikizimizin aşıkları dostları ie dolu olucak . onun için isim önerilerinizi özelden mesaj atarsanız seviniriz bi kız bi erkek ismi plase :D :) Seviliyosunuz bebeler ;-) yeni bölüme kadar kendinize popiler davranın ;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...