--Dışarı çıkabilirsiniz çocuklar..İyi tatiller..
hocanın bu sözüyle kendime geldiğimde yanımda sıra arkadaşım Ömer vardı ..Ömer iyi çocuktu ve çok çalışkandı..Bu kolejde bulunan bir çok zübbe ,zengin ve havalı çocuklardan faklıydı ayrıca o bir bursluydu..Tüm sınıf dağılmıştı Ömerde kaltı .. Aslında fazla konuşmazdı sayılı arkadaşlarımdan biriydi.
--Hadi Tanem !!! Tüm gün burda seni bekleyemem..Antremanım var!
Neden bu kadar sinirliki.. Ama sinirli olduğunda tüm vücudu geriliyordu ve ben bunu çok seviyordum..Kapıda ki duruşuna baktığımda
-- İstersen sen git.. Ben Tanem'i eve bırakırım..
Bunu söyleyen ise Melih di.. ona doğru dönünce yüzündeki sırıtma dahada artmışrı ..Bende gülümsedim..
-- Gerek yok ' ooo beyfendinin bu sesi beni bile ondan korkutmaya yetti!!
--Sakin ol Ayaz.. Kardeşine en fazla naparım ki ?!!?
Tekrar Ayaza baktığımda Melihin yakasına yapışmış buldum..
Hemen yanlarına koştum ama beni dinlemedi bile Ayaz ..ondan yani Melihten ellerini ayırırken
--Sakın bir daha Tanem hakkında böyle saçma şeyler ima bile etme..
--Ayaz hadi gidelim artık .Hadiii..
--Seninle sonra görüşücez!!
Elini belime koyduğunda birden ürperim ..Onun teni tenime deymeyeli uzun bir süre olmuştu..Okuldan bu şekilde çıkarken birkaç kız arkasınıdönüp bile bakmıştı..Ama boşuna ..Ben bunca yıldır hep onun yanındaydım Şimdide o benim!!!
--Bakıyorumda Melihle seni eve bırakmayı teklif edicek kadar ilerlemişsiniz..! yarı cidi yarı dalga geçer vaziyette
Bunları söylerken iyice utanmıştım ama birden kendimi savunmam gerektiğini anladım ..Eğer savunmamı yapmazsam sorduğu soruyu onaylıyorum anlamına geliyordu..
--Yok yok yani onunlaa bir alakam yok .Zaten ben onunla sııfta konuşmuyorum bile..Gerçekten Ayaz!
Bu kadar hızlı konuştuğumu anladığımda yüzüne baktım..İşte o gülümsemelreden bi tane daha ..Allahım yaa böyle bir gülüşü ansiklopedi yazsam cilt cilt tarif edemem..
Saat 18.57. Beni eve bırakıp gideli tamı tamına 1 saat 57 dakika oldu.çoktan ödevlerimi bitirdm zaten çoğunu sıfta hallediyordum. 250 soru çödüğümüde anlayınca sıra müzik dinlemekteydi..şarkı listesini açıp favorilerime bastım.. İşte o şarkı Bizim şarkımız .Ayazla benim.. Onun bu şarkıdan haberi bile yoktu ama ben bu şarkıyı ikimize seçmiştim.''THE WANTED -- GLAD YOU CAME''
The sun goes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now
My universe will never be the same
I'm glad you came
You cast a spell on me, spell on me
You hit me like the sky fell on me, fell on me
And I decided you look well on me, well on me
So let's go somewhere no-one else can see, you and me
Turn the lights out now
Now I'll take you by the hand
Hand you another drink
Drink it if you can
Can you spend a little time,
Time is slipping away from us so stay,
Stay with me I can make,
Make you glad you cameMırıldanırken.Bir el bedenime değdiğinde biranda gözlerimi açtım karşımda annem duruyordu ve bana bişeyler söylüyordu kulaklığımı çıkarınca
--Tanem canım hadi yemek yiyeceğiz Ayazda geldi..Bu arada şu ses meselesini senle bi konuşalım kızım.Sesini dahada geliştirelim istersen?,Gülümsedi
İşte bu sonunda gelmişti ve ben onlardan daha fazla yardım alabilirmiyim bilmiyorum bunları sonra analiz etmek için beynimin ampul yanan yerine gönderdim.Annem odadan çıkınca üstüme çeki düzen verdim zaten pantlon ve t-şhirt lerimden başka bireşy giymezdim ..Hele elbise hiç Çünkü elbise giydiğim zaman kendimi içinde rahat hissetmiyordum.Ara sıra şort giyerdim ama yazın bi kaç defa. Zaten lise 2 den sonrada giymemeye başladım çünkü KARDEŞİM buna sıcak bakmıyor ..Merdivenleri indikten sonra sola döndüm ve yemek odasına girdim.O da ne!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...