Bölüm 17

10.4K 290 23
                                    

Karşımda duran Berkcanı gördüm..Neden buradaydı? beni ormanda uzun bir süre öpmüştü ve onun dudaklarından kurtulduktan sonra başıma gelenler... .Belkide tekrar..Ahh ..!! Hemen aya kaltım ama çadırada girmek istemiyordum.Ayazın yüzünü gördükçe ona olan sinirim dahada artacaktı.

-Tanem ben çok özür dilerim.Dudakların değdiğinde kendimden geçtim...Dudaklarımm seni dahada çok istedi ve biraz içmiştim ..Tekrar özür dilerim..

-Ta-tamam ..Ama bunu birdaha sakın yapma .Berkcan seninle birdaha görüşmem...

-Çok teşekkürler.derken gözlerinin içi parlıyordu..Cidden Ayaz gibi değildi ..Ama Ayazın gözleri ne böyle rahaat bir şekilde bakamazdım..

-Eee şimdi napacaksın bide sen neden ağlıyorsunn??

Sorusu cidden güzeldi..Ben neden ağlıyorum*Ayaz ile Mayanın birlikte ormanda ahh neyse işte ben Ayaz için ağlıyorum onu kıskandığım için .Sözlerimi tutamıyordum benim onu kıskandırmam gerekirdi belki ama hep tersi oluyordu...Tekrar Berkcana döndüğümde yanımda oturduğunu ve elinde bir ceket olduğunu gördüm.Üstüme bu ceketle örterken tekrar yakınlaştık ve nefesini boynumda hissediyordum..bir anda irkildim ve yerimden oynadım oda kafasını saçlarımın arasından çekti.Şimdi daha iyiydi ama hala üşüyordum..

'Tanem çadıra gir ' .. Ayazı çadırın önünde dikilirken gördüm.Üstünde ince bir tshört vardı ve altındada şort vardı ve kaslı bacakları karşımda çok sexi duruyordu...

-Ben bu gece Berkcanla kalıcam' Kardeşim '..Sana iyi geceler dedikten  sonra Berkcanın kolundan tutuphızlıca onun çaddırına doğru yürüm..Berkcan hala bişi dememişti yani itirazda etmemişti..

-Sen ciddimisin tanem? işte şimdi başladık

-Ya buseferde özür sırası bende heralde ama Ayaza çok kızgınım ve onunla aynı çadırda kalamam..

-Peki peki ... Rüzgarda başka bir çadırda kalcaktı yani baş başayız ..Kabul edersen ;)  

İşte şimdibittin sen Tanem ..Senden 1 saat öncesine kadar dudakllarını ayıramayan veya bunu başaramayan bir çocukla baş başa kalıcaksın ve kıyfetlerinde oldukça sexi offf!!

-heyy çadıra girecekmisin ? ..Çadırada gelmiştik ve ben bunu mecburen kabul etmek zorundayım..

-Sizin çadır küçükmüş..Bizmki gibi değil!

-Zaten Rüzgar piçi geceleri fazla uğramaz buralara anlarsın ya işte..dedi ve göz kırptı ..Utanmıştım .Rüzgar da Ayazın arkadası olduğuna göre bu normaldi ama ormanda bunları yapmaları berbattı..Eee şimdi bu 3 lüden 2 si bu geceki işlerini hallettiğine göre ve Berkcanda onlarla aynı grup ta olduğuna göre

- Incredible!!

-Noldu bişimi var Tanem ? Berkan u bir anda olan ve sesli çıkan tepkim karşısında şaşkın şaşkın bana bakıyordu.Tabii düşündüğüm şeyi o da düşünmüyorsa..Saçmala ma Tanem ! Saçmalama diye kendimi kandırırken Berkcan üstündeki kazağı çıkardı ve bana dönüp

-Sorun olmaz sanırım dedi ve sırıttı ..Off ne sorunu yaa! ..Şu vücuda bak..Allahım bu kaslara sahip olmak için kaç yıl uğraşmıştı..tekrar gözlerimi vücudundan yukarı kaldırıp gözlerine baktım ve kızardım ..Çünkü ona baktığımı anlamıştı ve Kahkaha atıyordu piç...

-Şey ne sorunu Tabiki ..yani... burası senin çadırın Ben dışarı çıkayım sen giyin en iyisi...

-Ne gerek var canım.. derken sırıtışı yüzünden onu orada öldürürdüm ..Ertesi gün de gazatelerde ''T.A. ormanlık alanda arkadaşı B.M. yi boğarak öldürdü ve şuan da hiç pişman değilim diyor..Ertesi günde ailesi Müge anlıya çıkar suçluların daha ağır cezalar almasını istiyoruz'' diye ağlarlar..Off iç ses bunları düşüncene gözlerimi  Berkcanın muhteşem vücudundan ayırman gerekiyor dimi ama biraz insaf!! 

Üvey İkizim <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin