Ayazdan
-Ayaz ..Tanem .! Rüzgarın sözleri beynimde yankılanırken oturdum memer zeminden kalktım ve yoğun bakım ünitesine doğru koşmaya başladım.Rüzgarın demesinden korktuğum şeyi duymak istemiyordum.Sadece ona bakmak ve nolduğunu yoksa o öl.. Hayır! Karşıma çıkan herkezi zar zor ite kaka geçerken kızgınlıklarını dile getiren yaşlı amcalara teyzelere aldırmadan koşarak yoğun bakım odasına geldim.Annem göz yaşlarına hakim olamıyordu .Cidden o o annemin o uykusuz bitmiş ve gözleri kızarmış yüzü beni gördiğinde bende yerimde çakılı kaldım.Annem bi kaç saniye yüzüme ifadesizce baktıktan sonra gülmesiyle kendime geldim.Kollarını açark yanıma koştuğunda beynim ve düşüncelerim kendine gelmişti
-Tanem kendine geldi oğlum.Kızım ,Kardeşin güzellik uykusundan uyandı .Anneme bu dediklerinden sonra bi kaç saniye sıkıca sarıldım.Sonunda Üvey ikizim kendine gelmişti.Sonunda annemin düşündüğü gibi güzellik uykusundan uyanmıştı.Babamda olumlu anlamda kafasını salladığında yatakta melek gibi uyuyan Tanemin odasının camından baktım.Bitanem ne hale gelmişti.Hepsi benim yüzümden
O lanetli yemek gecesinin ardından bi anda Taneme söylediklerim yüzünden çok berbat bi hale gelmiştim.O söylediğim cümleler benim değil içime giren şeytan Ayazın cümleleriydi.Cidden hiçbirini hissettiğim için değil kızgınlığım yüzünden söylemiştim.Aslında kızgınlığım ona değidi ama onun saflığı yüzünden ona patlamıştım..Sonra o Muratla gittikten sonra saçma bi bara girdim içdim içdim ve içtim .
En sonunda bi taksiyle otele döndüğümde Tanemin odasında olmadığını anladığımda başına bişi gelmiş olması fikri beni çıldırtı ve etrafı kırıp dökmeye başladım.Aklımdan onu içki ile atamadığım için yine tek gecelik bi ilişki ile atmaya karar verdim ve onu düşünmemek için Bikaç gün önce numarasını aldığım ismini dahi sadece rehberimden okuduğum kızı aradım.Onunla hiç konuşmadan direk işleme geçmeye başladım.Yeterince şey duymuştum.Bu gün..Kız altımda ustaca harketler yparken daha öncede yaptığını anlamam uzun sürmedi.Gerçekten işini biliyordu..Bianda çok yakın bi yerden gelen çığlıkla sex düşüncelerimden kurtuldum..
Kızın içinden çıkıp hızlıca boklun altından gelen uğultulara yöneldim.gözlerim bi anda Tanemin odasındaki ışığa takıldı ve açık balkon kapısı gördüm.Demek ki gelmişti.Düşüncelerimden tekrar arındıktan sonra kafamı kalabalığa eğdim.Bianda üstünde mini elbiseli sarışın ve Tanemin bu gece giydiği o sexi elbiseyi görmem bir oldu ve Rüzgarın bana acıyla bakan gözlerini gördüm.gözlerim yaşarmaya başlamıştı cidden o yerde kanlar içinde yatan sarışın kız tanem değildi dimi..
Koşarak merdivenleri 3 er 5 er atlayarak kalabalığın olduğu yere vardım.Allahım inşallah o değildir diyerek her basamakta dua ettim Kalabalığı yarıp Tanemin o kusursuz yüzünü görünce dizlerimin üzerine çöktüm o kız Tanemdi!! Benim Üvey İkizim Dokunmaya kıyamadığım saçlarının arasından kırmızının en koyu tonundan kan akıyordu.Başını dizlerime alıp ona uyanması için yalvarıyordum.Beni affetmesi için .Beni onsuz bırakmaması için .
tam tamna 1 hafta boşuna olan güzellik uykusundaydı ve doktorlar uyanmasının zor olacağını ve her şeyi kendimize hazırlamamızı söyediklerinden beri hastanenin bahçşesine bakan camın önündeki mermere kendimi adamıştım.Kalabalık sesleri bi nebze aklımdaki gülüşünü , sesini ve utangaç hallerini unutturur diye ama olmuyordu.O benim her zerreme işlediği için onu söküp atamıyordum kendimden.Onu bu hale ben getirmiştim beklide.Ona söylediklerime cidden inanmıştı.Peki o nasıl o nalet olası balkondan düşmüştü cidden merak ediyordum.Uyanmasını istiyordum.Uyanıncada hiçbir zaman beni bırakmamasını!!
İçerdeki doktorun çıkması ile kapıya doğru koştum.
-Cidden Tanem kızımız çok güçlü çıktı .Sonunda kalp atışları düzene girdi.bi kaç saat içinde kendine gelir.Bu kaza olayı onun yaşamında büyük bi tramva olucak o yüzden onu üzecek şeylerden kaçının.İyi günler. Ben tekrar uğruyacam dedi ve omzumu sıkıp sırıttı.Doktor yanımızdan ayrıldıktan sonra annem babama çığlık atarak sarılmıştı o da bu 1 hafta içinde iyice bitmişti.Babamda bize destek olmak için kendini salmamıştı.salamamıştı.yoksaa 3 ümüzün Taneme olan sevgisi bizi onca kalp durmalarında yıkardı ve hiçbir zaman doğrulamazdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...