--1 hafta sonra ---
Bugün Ayazla birlikte Antalyaya gidiyoruz.nasılmı şöyle açıklayayım: Kamptan döndükten sonra annem ve bbam yurt dışına çıkmaya karar vermişlerdi ve Ayazında Antalyaya gidecek olduğunu bilip benide yanına evde tek kalmamam için zorla sıkıştırdılar.Her ne kadar Ayaz bey bunu istemesede kabul etmek zorunda kaldı.Bu günde Ayazla birlikte Antalyaya uçuyoruz.mutluluktan uçmak anlamında değil babamın helikopteriyle gidiyoruz.ee insan gerçekte olmasa zengin bir ailenin kızı olunca dimi.Üstüme ince askılı mavi ve beyaz dizlerimin üstüne gelen bir elbise giydim hava sıcak olduğu için saçımı at kuyruğu yaptım altımada beyaz babaetlerimi geçirdim.Yandan askılı açık mavi çantamı aldım ve doğum günüm de Ayazın aldığı çikolata okulu parfümümü sıktım. ve fıstık gibi olduğumu bir kez daha anladım .Babam annem ben ve Ayaz birlikte kahvaltı yaptıktan sonra annem ve babamla öpüştük koklaştık ve dikket etme konusunda sözler işittikten sonra kapıya yöneldik.Ayaz valizleri jipin bagajına koydurdu.Onunda üstünde beyaz kısa kollu kaslarını belli eden bir tşört ,altındada mavi kapri vardı.Kafasınada gözlüğünü taktığını gördüm .Şuan o kadar havalıydıki ağzımın sularu aktı bildiğiniz.Bende hemen çantamdan gözlüğümü çıkardım ve kafamın üstüne yerleştirdim.
1 saat sonra helikopterin bulunduğu yere gittik.Helikopterin üstünde kocaman harflerle AYAZ- TANEM yazıyordu.Babamın bu süprizi bizi çok mutlu etmişti .Rüzgarda gelince tabi kambersiz düğün olmazsa bizded e Rüzgarsız gün olmaz.Birlite helikoptere bindik ve yolculuk başladı.Rüzgarla biz muhabbet ederken Ayazda kafasını telefonundn kaldırmıyordu..Kesin şu aşiftelerden biriyle mesajlaşıyordu anlıyordum çünkü ciddi yüzü arada bir sırıtmaya başlıyordu bende kısaknçlıktan kuduruyordum ey dostlar..
Helikopterden indikten sonra babamın kiraladığı BMW markalı spor beyaz bir araba önümüze yaklaştı.Şöför koltuğundan inen kişiye bakmak için yüzümü çevirdiğimde ‘Ohaaaaaa meteor diye bağırmak istiyordum sayın seyirciler ! Cidden karşımda podyumdan kaçmış şöför kılığına girmiş 22 -23 yaşlarında esmer güzeli bir manken duruyordu.Rüzgar ve Ayaz arkadan inerken ben çoktan şöförün yanına koşmuştum tanışmak için elimi uzattım isminin Murat olduğunu öğerndim bende kendimi tanıttım.2ay boyunca bizmle birlikte olacağını söylediğinde yüzümü kocaman bir gülümseme kaplamıştı ki
-Tanışmanız bittiyse bizi otele götür !!. dedi.Sesi çok ciddi ve bağıra bağıra çıkmıştı .Çocuk ‘’tabi efendim dedi ve bagaja eşyalarımızı yerleştirdi bende yardım etmek için yanına gittimde Ayaz tekrar emir verip abraya girmemi söylediBende mecburen kabul ettim Çocuk her dediğini yaptırıyordu ..Rüzgar ve Ayaz arka koltuklara oturunca rahat etmek bide çocukla kaynaşmak için bende öne oturdum.Arkama döndüğümde Rüzgar telefonuyla uğraşıyodu ve Ayazda bana ateş saçan gözlerle bakıyordu.Onun bu hali çok komiğime gitmişti .Çünkü kendisi kadar yakışıklı bir çocukla aram iyi olacağa benziyordu.Benim içinde iyiydi hem şuan Ayaz beni kıskanıyordu hemde 2 ay boyunca yalnız kalmayacaktım .. En azından istediğimde gezme bahanesiyle Muratla birlikte iyi vakit geçirebilirdik ..Eee nede olsan Ayaz bey nerdeyse akşama kadar turnuvalar antremanlara gidecek ordanda kızlarl barlarda olucaktı .Bense otelde tek başıma kalıcak en fazla pilaja inebilecektim çünkü öyle anlaşmıştık evde.
Otelin önüne geldiğimizde Murat ilk benim kapıma yöneldi ve Buyurun Tanem hanım dedi. Onu sadece Tanem demesi için uyardım oda emriniz olur dedi.Tekrar onu uyardım ve arkadaş olabileceğimiz konusunda onu bilgilendirdim oda sırıtarak kabul etti.Sırıttığında gamzesinin olduğunu anladım ve bi daha eridim.Ayaz kapısını hızlıca çarpınca içimde güller açtı bildiğiniz..Murat’ a beni 2 saat sonra almaya gelmesi konusunda sorduğumda peki dedi.Ayaz ve Rüzgarın Valizlerini oteldeki çalışanlar alınca benimkini almaya kimse kalmadı ve beklemem gerktiğini söylediler.Ve bende orta bildiğiniz göt gibi kalmıştım .Ayazda Rüzgar da çoktan içeri girmişlerdi.Elime valizlerimi aldım ve çıkmaya çalıştım merdivenlerden ama olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey İkizim <3
Teen FictionBu hikayede biraz aşk biraz şehvet ve kıskançlık ön planda.Baş karakterlerimiz ikiz rollerinde ama üvey ikizler.Bu konuyu da şöyle açıklayayım : Karakterlerin annesi ( Serap ) hastanede doğum yaparken Ayazın gerçek ikizi ölür.Tam o saatlerdede hasta...