Pov Tamara.
Liz heeft mijn haar gedaan gewoon makkelijk bijna hetzelfde als altijd. Luke duwt mij naar boven om de jurk aan te doen en mn schoenen. Ik loop naar beneden en zie alle jongens van 5sos en magcon strak in pak. Shawn ziet er goed uit in pak! Hij loopt naar mij toe en slaat zijn armen om me heen vanaf achter. Hij plaatst een kus op mijn wang en ik zie Luke me boos aankijken. "wow Tamara! That dress!" zegt Calum. Ik bloos en Shawn laat me los. Ik loop naar Luke toe en vraag wat er is. "lukey! What is wrong?" "oh nothing. Just nothing." zegt hij best down. Ik knik gewoon en geef hem een knuffel. "okay so Tamara. You have to stay with Luke the whole time!" zegt Liz. "and Luke. Keep an eye on her! I'll find you if you dont!" zegt ze ook nog tegen Luke. Ik krijg een klein lachje op mijn gezicht. "yeah yeah mom" zegt Luke kortaf. na zo'n 15 minuten stappen we eindelijk na een hele fotoshoot van Liz de auto in. op weg naar dat show ding!
*eenmaal bij die show*
we stappen uit de auto's en ik zie Magcon de andere kant op gaan. Luke slaat een arm om me heen en we lopen over de rode loper. tot ik een appje krijg. "Tamara wat doe je op tv?" zie ik in mijn beeld staan. het is Allysah! "oh t is nog steeds dat mijn ma me verplicht heeft samen met Luke en de rest..." stuur ik terug. en voor ik het weet is Luke weg en zie ik hem niet meer. Ik loop rustig door over de rode loper. Ik zie allemaal mensen waar ik echt fan van ben. Tyler oakley! Troye Sivan! Becky G! Austin Hahone! En zelfs O2L. Ik ben hier echt in de 7e hemel. Tot ik ineens Michael zie staan met een meisje. Ik loop ernaar toe en hoor hem wat zeggen "lets play Titanic. You be the ice berg. And i'll go down" het enige wat hij terug krijgt is een klap in zijn gezicht en ze loopt daarna weg. "hey Mikey!" zeg ik terwijl ik naar m toe loop. "never use that pick-up line again!" "oh shut up girl!" zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft. "Can't. Breath!" zeg ik en hij lacht. "lets find Luke!" zeggen we tegelijkertijd. "wait you lost him too?" vraagt hij en ik knik. We lopen rond tot opeens 5sos she's kinda hot op komt! Michael gaat mee zingen en tilt me op. Hij vind zichzelf wel erg goed. Ik lach en als t afgelopen is liggen we samen stuk van t lachen. Waarschijnlijk hebben zoveel paparazzo ons gezien en gefotografeerd. Oh well I dont care! "fuck we have to go on stage!" zegt Mikey en hij trekt me mee richting het podium. "goodluck!" zeg ik en ik zie alle jongens al klaar staan. Ik ren naar Luke en geef hem een knuffel. "hey baby girl" zegt hij. Ik glimlach iets. ze gaan op en na she's kinda hot komen ze al af. Ze bedanken de fans voor hun hulp en steun! Door hun hebben ze ook nog een prijs gewonnen voor song of the year. Ik moet toegeven ze zijn echt supergoed! Ik heb gewoon goede smaak muziek! "well we weren't going to be this happy without Tamara living with us! Love you sistahh!" zegt Luke en ik bloos behoorlijk. Hij rent samen met de rest af en Luke geeft me een knuffel. We lopen met zijn 5e weg en de jongens hebben een interview. Ik wil buiten het beeld blijven staan maar Luke en Micheal trekken me mee. "idiots" mompel ik heel zachtjes. "hey!" zeggen ze alle 4 "we can hear you!" zegt Ashton waardoor ik moet lachen. ze gaan zitten op stoelen en Luke zegt dat ik bij hem op schoot moet. ik ga zitten. "so guys, what was the most awkward moment of this week?" vraagt de man. Ik zie Michael me met grote ogen aankijken. "dont you dare Tamara!" zegt hij waardoor ik moet lachen. "well Michael! I guess something awkwards has happend!" zegt die meneer weer. En ik moet nog meer lachen."yes Michael.. Tell us what happend!" zeg ik en ik hoor Luke achter me grinniken. Hij legt t hele verhaal uit en we liggen allemaal plat van het lachen.
*3 uur later*
"let's go home" zegt Luke en ik knik alleen. "oh by the way! Magcon is going back to America and Canana." ik knik gewoon weer. Ik mis Shawn al. In de auto terug pak ik mijn oordoppen en ga episode 2 beginnen van AHS..
JE LEEST
all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)
Fanfiction"mam waar zijn eigenlijk mijn geboortefoto's?" "lieverd, wij zijn officieel niet jou ouders. Jou echte ouders wonen in Australië."