*4 dagen later*
School.... Hier gaan we... "Tamara get out of bed! Time for your first day of school!" roept Liz van beneden. Ik denk dat ze eerste dag van de levende hell bedoelt. Ik doe mijn haar los en pak een makkelijk setje kleding uit mijn kast. Ik loop naar beneden en zie daar Luke 2 lunchpakketten maken. "hey kiddo! Want mozarella or pepperoni pizza?" zegt hij en hij geeft een knuffel. "I dont care?" zeg ik meer als vraag. alsof ik het op ga eten. laat me niet lachen. Ik pak mijn tas en zet hem op tafel. Luke stopt er dus mijn lunch in. Pizza... Juuiiisstt jaaa.. Ik neem wel geld mee. "c'mon we got to go! You got school and I have to go to the studio. I'll pick you up at 3" zegt Luke. We lopen naar de auto. We stappen in en rijden snel naar school. Ik geef hem een knuffel en loop naar binnen. Kluisje volproppen met mijn boeken. En ik loop door naar mijn speciale klas. Daar zit die vrouw weer te wachten. "okay so Tamara, we got the results of your test"(ze had speciaal toetsje of ze daar wel hoorde) zegt ze en ik knik. "you are going to a normal class!" zegt ze ik lach "when do I start there?" vraag ik best nieuwsgierig. "tomorrow! So now go home and prepare yourselfe for tomorrow!" zegt ze en ze duwt me bijna het lokaal uit. Allysah staat bij onze kluizen. Zij is ook Nederlands en ook in die speciale klas. "yoo ally!" zeg ik. "heeeyy mag jij ook naar een gewone klas?" vroeg ze terwijl ze een knuffel gaf. "jaaa! Ik begin morgen in 4c" "omfg ik ook!" reageert ze vrolijk. We lopen samen naar buiten waar ik Luke Mikey en een jongen zie staan. "loop je mee naar mijn fiets?" vraagt Allysah en ik knik en loop mee. "wie de heck zou die niet mega lelijke jongen zijn naast Michael?" vraag ik. "geen idee?! Ik heb sowieso niets met 5sos zoals je wel weet. Ik houd het wel bij BVB" zegt ze en we lachen beide heel hard. "hey maar Tama, hij is inderdaad niet lelijk!" zegt ze waardoor we alleen maar erger in de slappe lach schieten. We staan zo'n 2 meter van de jongens af en ik en Allysah kletsen nog wat door. Tot we ineens op de grond liggen van het lachen. "kut allysah! Ik moet zo nog naar huis met dat en door jou opmerkingen gaat dat niet normaal worden!" zeg ik waardoor we nog erger moeten lachen. Ik voel 2 armen me optillen. "Goodluck dikzak!" zegt Allysah lachend en fietst weg. "kom straks app!" gil ik. Ze fiets bijna de bosjes in van het lachen en ik kom eerlijk ook niet meer bij. Ik word voorin de auto gezet door Luke. "I thought you were going to get me at 3?" zeg ik en hij reageert. "yeah mom told me that you are going to normal classes so you got this day off so we are going to the studio tomorrow" ik knik. "so Tamara who was that girl?" vroeg michael. "my best friend and who is that boy next to you?" zeg ik terwijl ik me omdraai naar de jongens. "thats Hayes" ik knik. Ik ken hem wel maar waarom is hij hier? "so Hayes Grier, what brings you to australia, magcon isn't touring y'know" hij lacht en Luke begint te praten. "he is here with some friends. And you have to chose where to live. With me, ash, cal and mikey, or at mom. Because 5sauce moved in with eachother and mom doesn't want to have kids in house 24/7. She wants you to chose if you want to live with me or her" zegt hij. Ik keek geshokkeerd op. "okaayyy?!? Luke, its 8.45 am, i'll think about that." zeg ik en we rijden een onbekend pad in naar een huis. "well this is the 5sos house!" zegt Luke vrolijk. Ik knik. Stap uit met mijn rugzak op mijn rug. We lopen alle 4 het huis in en daar zit de rest van magcon(oude magcon met Nash Cam Taylor Shawn en zo). Ze staan allemaal op om mij een knuffel te geven. Ze lopen mijn richting op. Ik loop naar achter en loop tegen Luke aan. Ze zien dat ik best bang ben. En Luke fluistert in mijn oor "they are nice! Go sit with them. I'm coming." ik knik en ga met mijn rugzag bij de muur zitten iets meer dan een meter van de bank af. Ik zit daar met mijn telefoon in mijn hand Allysah te appen. Tot ik gebeld word door Daan. Kut, she bad komt op van Cameron Dallas. En die zit hier. "hey isn't that my song?" vraagt hij en iedereen begint te lachen behalve ik want ik word nog roder dan elmo. Ik neem op en dan hoor ik huilen!
(D=Daan T=Tamara)
D, help me Tamara! Ik heb problemen!
T, wat is er?
D, nou kijk Pien heeft zelfmoord gepleegt vanwege alle haat! Ik ben zo boos op de mainiacs geworden dat mijn manager me uit mainstreet gezet heeft voor 3 maand.
Ik zit hier in de woonkamer met open mond en tranen in mn ogen. Verbaast en verdrietig.
T, daan wees sterk! Je kunt me altijd bellen! Ook appen en sms'en! Ga geen dingen doen waar je spijt van krijgt! Ik ga der ook missen.. Succes met Mainstreet. Ik zal Willem wel even bellen en uitleggen wat er is aangezien hij denk ik niet weet wat er gebeurt is. zeg ik terwijl ik probeer al mijn tranen in te houden.
D, is goed, nee inderdaad hij weet t niet. Hij neemt niet op als ik bel, reageert niet op whatsapp. Hij heeft mij zelfs geblokkeerd. thanks, Succes! I love you.
T, thanks love you! Sterkte en blijf berichten als je me nodig hebt!
Met dat hang ik op. Ik laat mijn telefoon uit mijn handen vallen en doe mijn hoofd tussen mijn benen terwijl er snikken mijn mond verlaten.
JE LEEST
all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)
Fanfic"mam waar zijn eigenlijk mijn geboortefoto's?" "lieverd, wij zijn officieel niet jou ouders. Jou echte ouders wonen in Australië."