18

85 2 0
                                    

pov Tamara.

Ik viel al best snel in slaap tegen Luke aan. hij legde nog een arm om mij heen. "Tam" hoor ik iemand zeggen en ik word langzaam wakker geschud. Ik open mijn ogen en zie dat ik al in de auto zit met de jongens. 

pov Luke Robert Hemmings.

Tamara was zo'n tien minuten voor de pizza kwam in slaap gevallen. we nemen de pizza wel mee voor haar. "guys its 9.30PM already, maybe we should head back home. I got a message from the cops that our house is save again" zeg ik en Calum begint met praten. "Should I carry Tamara?" vraagt hij en ik knik. Calum staat op om Tamara op te pakken. "Wow she weighs so little.." zegt Calum zorgelijk. en ik kijk hem ook bezorgt aan. "really?" Vraagt Luke maar Calum  knikt "Okay, I got to admid, she did become skinny since the second day here in Australia when I met her.." biecht ik op. "we will have to talk to her about it tomorrow." says Michael. and I respond instantly. "wait we could check the cameras we have in the important rooms. like the kitchen because food is important." zeg ik en ik word aangekeken alsof ik het beste idee ooit uit mijn mond liet vloeien. "but I still want to hear Tamara say it." zegt Calum en wij knikken uit goedkeuring. 

Ashton komt terug de kamer in, hij ging eventjes naar het toilet voor zo'n 20 minuten. "missed something?" vraagt hij en wij gaan het in de auto wel even overleggen. Tamara is toch nog aan het slapen en haar kennende nog lang niet wakker. 

zodra we de straat in rijden probeer ik Tamara wakker te maken. niet dat ze te zwaar is maar ze moet ook nog eten. met ons erbij, ik maak me zo erg zorgen.. "Tam" zeg ik en ik schud haar wakker. ze opent haar ogen en ziet waar ze is. "How did I end up here?" vraagt ze en ik wijs naar Calum. "wait, Calum lifted me up and brought me to the car?" vraagt ze echt heel nerveus. en ik knik. "we brought your pizza so you could eat it." "I just want to go to bed if thats okay with you?" "go to the couch before walking upstairs okay?" 

Pov Ashton.

als we thuis aankomen loopt Tamara gelijk naar de bank en ploft ze neer, ja ze voelt zich behoorlijk thuis hier. als het goed is zorgt Luke ervoor dat ze beneden blijft zodat ik haar koffers in kan pakken. ze weet dat we op tour gaan maar nog steeds niet van de vakantie erbij in Nederland. we hebben Allysah ook uitgenodigd. die komt zo. we hadden gezegd dat ze iemand mee mocht nemen van hier. maar uiteindelijk hebben wij maar besloten.

pov Luke.

I walk into the living room to see Tamara laying there on the couch almost asleep again. "Tamara!" gil ik en ik ren richting de bank en val naast haar neer. "Kutkind ik lag bijna te slapen" zegt ze, "when are you gonna learn the fact we are never going to be able to speak Dutch?" zeg ik met een smirk op mijn gezicht. "oh fuck you." zegt ze en ik knuffel haar. ze kruipt dichter tegen me aan. ik maak me wel echt zorgen, je voelt haar botten best wel heel erg. zou ze echt anorexia hebben? hoe lang al? waarom? waarom valt het nu pas op? Waarom die nerveuze reactie op dat Calum haar getilt heeft naar de auto? zo verdomde veel vragen. zo weinig antwoorden... 

ik hoor de bel af gaan terwijl ik nog op de bank lig met Tamara, dat zou vast Allysah wel zijn die mee gaat op tour. ik blijf gewoon liggen, Michael doet wel open of zo. 

Pov Tamara.

ik hoor de bel gaan maar negeer het en doe alsof ik slaap. ik ben gewoon klaarwakker maar nou en. als het goed is gaan we straks op tour? als ik het mij goed herinner in ieder geval. "Tamara!!" hoor ik Allysah roepen en ik roep terug "Allysah!!" Luke schrikt van mijn reactie en ik wurm me snel uit zijn armen. "HEY MEID HOE GAAT HET!" zeg ik tegen Allysah terwijl ik haar een dikke knuffel geef.  "Geweldig goed nu ik jou weer zie!" zegt ze en we lachen. "vanwaar al die spullen?" "hebben je broers dat niet overlegd? ik ga mee op reis." "wacht wat? sinds wanneer? Ik herinner mij alleen maar dat ze jongens zeiden dat ik iemand uit mocht kiezen maar ik dacht ik wil gezellig met hun, niet dat ik het je niet gun, maar je snapt wat ik bedoel. je weet heel goed dat ik ze niet tot last wil zijn." "true maarja ze vroegen of ik kwam joinen dus hier ben ik!" "Tamara and Allysah, first of all thankyou Tamara for screaming in my ears while I thought you were asleep and second of all, why do you guys keep on talking dutch?" "we are both dutch?" zeggen we synchroon en we beginnen te lachen. "en kijk, dit is waarom ik van je hou!" zeggen we ook tegelijkertijd en nu lopen de jongens weg. oke? "oh wait! Luke, I still have to pack everything!" "no Ashton is doing that for you at the moment!" "oh fuck." mompel ik heel zachtjes tegen Allysah en ze kijk mij ook geschrokken aan. we weten beiden dat bij inpakken ook badkamerspullen horen maar daar zitten spulletjes bij waar Ashton niets over hoeft te weten. ik ren snel de trap op. ik loop mijn kamer in en zie Ashton net in mijn badkamer gaan. "Ashton wait! Let me help you." zeg ik nerveus. hij draait zich om en begint met praten "no go have some talking with Allysah, It's all okay!" "no you don't get it. I am very organised when it comes to bathroom shit" zeg ik om er toch onderuit te komen. hopen dat het werkt. "what the actual fuck is wrong with you? this is the first time you are acting as if your life depends on it." zegt ashton. fuck.

all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu