pov, Luke
*Eenmaal thuis*
nope nope nope nope nopee!! Ik kan dit niet! waarom kan ze niet accepteren dat ik vind dat de man inzet moet tonen.. ik weet het dat we nog niet hebben!(incest is wincest) maar alsnog ik ben wel haar grote broer. En hopelijk later meer. Ik zie Tamara op de bank neer ploffen en ga naar de keuken aangezien ik Michael daar hoor vloeken en schreeuwen. "wat da fuck are you doing" vraag ik als ik de keuken inloop. "I was making pancakes but I kinda set the pancakes on fire" "idiot" zeg ik en ik loop naar de bank. Ik zie Tamara daar zitten op haar telefoon. Ze praat op WhatsApp met een paar Nederlandse vriendinnen. Ash komt binnen en geeft Tamara een knuffel. Terwijl we calum horen chreeuwen "THAT'S NOT FAIR! I want to cuddle with Tamara!" en ze gaat stuk. "cal I'm coming to cuddle you soon! You cuddle like a boss, Ash is an amature!" zegt ze en wij gaan allemaal stuk. "yaay" gilt Calum terwijl hij de woonkamer ingerend komt en Ash begint te nep huilen waardoor Mikey snel de woonkamer inrent en Ash komt troosten. nog geen minuut later horen we het brandalarm afgaan. "fuck. I MEAN CRAP!" hoor ik Micheal snel vloeken. "she cusses idiot!" zeg ik lacherig als ik achter hem aan loop de keuken in. "DUDE YOU'VE SET THE WHOLE KITCHEN ON FIRE!" Schreeuw ik. "FAST EVERYONE GET OUT THIS HOUSE! I'm calling 911!"pov, Tamara
vloekend loop ik naar buiten "snuggere mensen hier zeg" mompel ik. echt wat een sukkel Michael... hoe kan je nou een fucking keuken in de brand steken door pannenkoeken bakken..... ugh.
*3 uur later*
we zitten nu bij Liz en Andrew... we hebben toch maar Pizza bestelt want pannenkoeken wou niemand meer eten. ik lig languit op de bank met mijn telefoon en koptelefoon op. ik luister naar Melanie Martinez haar lied Gingerbread man. (where are my cry babies at?) ik doe 1 kant van me koptelefoon af en hoor Liz en Andrew schreeuwen tegen elkaar. Afluisteren kan geen kwaad toch??
Liz: L. Andrew: A.
L, IM NOT GONNA BE YOUR SLAVE IN THIS HOUSE!
A, UGH I'M LEAVING THIS FUCKING HOUSE! I DONT WANT TO BE YOUR HUSBAND EVER AGAIN!
L, DONT CURSE! BUT OKAY FINE! BUT DO NOT THINK YOU WILL EVER SEE LUKE OR TAMARA EVER AGAIN! NOW GO GRAB YOUR BAGS AND LEAVE.
wow dit gesprek gaat er wel hevig aan toe.. Ik besluit naar de keuken te gaan.
"EVERYONE STOP!" schreeuw ik tussendoor en gelukkig stoppen ze maar nu kijken ze beiden mij boos aan. "You guys better not shout, 1, the guys are sleeping, 2, its annoying and 3, its better to just talk it out." zeg ik en nummer 3 nogal duidelijk zodat het hopelijk goed doordringt naar hun. "You are right Tamara..." zegt Liz en Andrew knikt met zn hoofd. "its true, we should have acted like mature people..." zegt hij en ik knik. "well all sit down and Andrew you may talk first. So Liz please shut up until I say its your turn. when its your turn Liz, Andrew you must shut up! thanks for listening." ugh hier gaan we. eigenlijk ben ik wel de laatste persoon op aarde die je om liefdesadvies en zo moet vragen maar het is even nodig in dit geval. "well I was just asking for a sandwich because Liz was in the kitchen and I was watching a soccer/football match, and she thought she was my slave and then it went on with this fight" zegt hij en ik facepalm mezelf. "seriously! It's that kind of fight! Liz isn't your slave and you just go grab your own freaking sandwiches... Is it that hard?! I bet if you went away it would get worse... You have to do EVERYTHING! You live alone, have to clean, cook, and then you won't even get time to watch a freaking match anymore! So just go and make a sandwich and Liz go read a book or idk and talk this all out tonight when we are sleeping thanks bai" zeg ik en ik loop de keuken uit. Ouders zijn echt aparte gevallen.... En serieus scheiden door een fucking sandwich... Ik plof neer op de bank tegen Luke aan en probeer lekker te liggen zodat ik ook heerlijk zou kunnen slapen.
JE LEEST
all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)
Fanfic"mam waar zijn eigenlijk mijn geboortefoto's?" "lieverd, wij zijn officieel niet jou ouders. Jou echte ouders wonen in Australië."