24

62 1 1
                                    

POV Tamara,

de volgende dag worden Luke en ik wakker, niet in het hotel maar in de arena. Ik ben zo blij dat het uiteindelijk nog goed gekomen is. 

*even omdat ik geen inspiratie heb over wat er bij het concert gebeuren gaat en kan ga ik een timeswitch maken*
twee dagen later

Luke heeft Allysah en mij afgezet in Arnhem bij een vriendin van mij, ze viert haar verjaardags feest. allysah en ik stappen uit de auto en lopen richting de deur, Ingeborg doet open en kijkt mij aan, haar ogen beginnen gelijk met tranen. "oh mijn god jij rotkind! Ik maakte een grap over dat je naar mijn feestje moest komen!" "ja dat weet ik maar we waren toch al in Nederland voor drie dagen" zeg ik terwijl ze mijn volvette lichaam in haar armen neemt en mij niet meer los laat. "Allysah, Tamara, I am leaving! I'll come pick you guys up tonight! just call me." zegt Luke en ik laat Ingeborg snel los en ren naar Luke om hem een knuffel te geven "Thanks luke, I love you" Ik ren terug en naar binnen. binnen word ik gezien door een groepje vrienden die ik nu al lang niet meer gezien heb, deze dag kan nu al niet beter. 

Ik zit op de bank, alleen, tot dat er iemand naast mij komt zitten, hij heeft zichzelf voorgesteld als Thijs, hij heeft golvend haar tot zijn schouder, een beany op, flannel aan en ripped skinny jeans. hij zit daar heel rustig op zijn telefoon en ik ook, ik speel een spelletje. Ineens komt Thijs op mij af en steelt mijn telefoon. Hij start met het spelen van het spelletje en ik kijk hem aan, vragend. hij kijkt mij aan na een minuut spelen omdat het een kort spelletje is en hij af is. "oke, laat mij nog een keer, ik ga je high score verbreken" zegt hij en ik hou mijn handen op in opgeven. "succes ermee." en ja hoor daar verbrak hij mijn score, en ik weer die van hem en zo door. tot het tijd was dat ik weg moest. We wisselen nummers uit en voegen elkaar toe op instagram en snapchat. Allysah en ik zagen Luke al aankomen en geven snel iedereen een afscheidsknuffel, ik ook Thijs. "we spreken elkaar nog wel" eindigd mijn avond met zijn woorden. ik knik gewoon en loop de deur uit.

"hey bae!" schreeuwt Luke, "hey" zeg ik denkend. Thijs, het zou nog wel eens een goede optie kunnen zijn, en dat terwijl ik zeg dat ik niet daten wil omdat ik een haat aan relaties heb gekregen door exen. zodra wij thuis zijn stuur ik nog een "gn" snapchat naar iedereen waar ik een streak mee heb, en Thijs. en dat is waar het verder ging.

na ongeveer eenentwintig dagen, drie weken dus, zou het de dag zijn dat Allysah naar een vriendin ging en ik naar Thijs om even een nachtje voor onszelf te hebben. Allysah en ik worden afgezet op het station in Amsterdam. "Tamara, please watch out, do not do anything you don't want to. message me once you get there and if you do go furhter use protection okay? I love you" "ugh Luke, I will! for the last time, we are just friends and it's not gonna be much more than that. love you too." voor je het je afvraagd, ja ik heb weer hele lange preken gehad van alle jongens, gewoon over jongens en dat je ze nooit vertrouwen kunt, ik moet apart slapen, niks doen wat k niet wil en bla bla bla. ik ben er een klein beetje klaar mee, ook doe ik al dingen die zij niet willen, Thijs heeft een fiets van hem in een kluis gezet op het station en mij de code doorgestuurd zodat ik de fiets pakken kan, Luke denkt dat ik opgehaald word op het station maar Thijs moet overwerken, en als ik tegen Luke zou zeggen dat ik een uur later pas op station hoef te zijn gaat hij nooit mee akkoord, dus hebben we die fiets zodat ik naar zijn werk kan fietsen en vanuit daar mee kan naar zijn huis om te blijven slapen. eigenlijk wil ik niet liegen tegen Luke maar het is nou eenmaal zo, Luke heeft dingen afgezegt en ik wil gewoon erheen kunnen gaan, dan maar een leugen voor eigen wil.

Ik kom aan op het station en loop naar de afgesproken fiets kluisje. Ik open de kluis en pak de fiets die erin staat mee. op weg naar zijn werk, door alle sneeuw en ijssel. paar keer moeten lopen, het is veel te glad.

Eenmaal aangekomen zag ik dat ik een bericht gekregen had dat ik naar binnen mocht en daar moest zeggen dat ik voor Thijs kom. Het is dat ik sociale angsten heb en dus niet naar binnen ging en terug bericht heb dat ik wel buiten wacht, het valt wel mee hoe koud het is, niet.

Na ongeveer een half uur wachten met muziek is Thijs vrij, hij loopt naar me toe en geeft mij een knuffel, al pratend over de grootste bullshit lopen we naar zijn huis. "hey Tamara" "hey Thijs" "ik heb zin in mc Donalds." "same" en dus zo gezegt zo gedaan. toen we aankwamen bij zijn huis gingen we mijn spullen boven afdroppen en even de telefoons opladen en dan door naar de mc Donalds die maar een kwartiertje lopen is vanaf zijn huis. Onderweg praten we wat over nutteloze onderwerpen, zodra we aankomen bij de mc Donald's is net het binnen gedeelte afgesloten dus dan maar lopend door de mc drive, in de sneeuw, en nogsteeds sneeuwde het hard. "hallo hoe kan ik jullie helpen?" "ja hoi, wij willen graag 20 kipnuggets, 2 chili chickens en een big mc graag" "ja je kunt doorlopen naar het volgende raam". De jongen bij het raam was niet verkeerd. Met ons eten lopen we weer terug naar zijn huis

"eindelijk thuis" zegt Thijs terwijl hij neerploft op zijn bed. Ik plof ook op zijn bed neer en we starten Netflix op. Na een half uur kiezen besloten we shrek te gaan kijken, met z'n tweeën in een één persoons bed slapen gaat niet. Maar toch doen we het.

all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu