midden in de nacht hoor ik mensen praten in mn kamer. ugh jongens. "get out of my room you little bitches..." zeg ik tegen hun best geirriteerd. ik hoor 4 mensen keihard lachen. ik draai me om en zie Luke in mijn bed liggen. ik trap hem uit mijn bed en ga onder mijn dekbed liggen. "go or shut the fuck up." zeg ik en ze lopen lachend en mompelend weg. ik kijk naar mijn wekker en zie dat het 4.07AM is. ik loop even naar de keuken en vul mijn petvles met water. boven pak ik snel wat paracetamollen want ik heb hoofdpijn. Dat krijg ik als iemand mij zo wakker maakt. en ga dan weer slapen. voor hoever dat lukt dan.
*om 9 uur*
"TAMARA WAKE UP! we're going shopping!!!" komen weer de 4 jongens mijn kamer binnen. ik lig met met mijn rug naar ze toe en steek mijn middelvinger op naar ze. "Thanks! but now hurry up. we got 45 minutes to leave" zegt Luke. "ach houd gewoon je bek" mompel ik. "I still cant understand ANY dutch word" lacht Luke en ze liepen alle 4 weg. na echt een half uur nog in mijn bed liggen. sta ik op en loop ik naar mijn kast en pak een leuk setje kleding eruit. loop naar de douche en neem een douche. toen ik klaar was was het al 55 minuten later. oeps beetje laat. ik loop naar beneden en we gaan gelijk. "oh may fucking god! Tamara you really need a new phone!" zegt Michael. ik zucht "No I dont, this phone works perfectly. it does have a broken screen and much more broken shit but it works..." "what if I'll buy you a new one?!" ik kijk Michael nu boos aan. eenmaal bij het winkelcentrum koop ik een paar setjes kleding. en een rugzak(kut school), zonnebril, oordoppen, ringen en horloge. ik voel me zo slecht dat ik hun dit geld laat betalen. Luke nam mij mee een winkeltje in voor een ijsje en de rest van de jongens gingen de Apple winkel in. "ugghh I hate you guys!" luke begint te lachen. ik heb oreo dip op mijn ijsje. gotta love oreo. "no seriously I feel so bad for you guys! you've payed too much for these stuff already! and a phone?!? WHY?!?" vroeg ik. "oh well see it as birthday presents for the years I didn't know you. be happy I don't count christmas with it. then you should get MUCH more." zegt Luke en hij geeft mij een scheve knuffel aangezien we naast elkaar zitten. Luke is echt een schatje tegen mij nu maar serieus dit hoeft echt niet.. ik verdien dit alles niet. mijn slaapkamer doen was waarschijnlijk al veel te duur. "seriously you guys are little bitchy idiots!" zeg ik en hij gaat nu stuk van het lachen. ik kijk hem aan zovan wtf. ik merk nu dat de rest binnen komt lopen. ze leggen een tas voor me neer "there Tamara! Use them I know where your house lives!" okeeeee gaat Calum me ook zowat nog bedreigen ook! ik snap hij bedoelt dit als grapje maar hij meent wel dat t niets uitmaakt dat ze dit gekocht hebben. "open up!" zegt Ashton vrolijk alsof er meer is. ik open de tas en zie een Iphone 6 en een paar hoesjes. 1 van me broer WAAUUUW *sarcasme 2.0* een pizza hoesje en 3 met eenhoorns. "oh and your last present is going to be delivered in 2 days!" het is een zwarte Iphone dat is wel beter. "guys she just called us little bitchy idiots! because of all this. she thinks she doesnt deserve all these things!" ik bloos echt tering erg maar de jongens vinden dit blijkbaar wel heel komisch. ik ben serieus best wel boos op ze. ik kijk nog even naar mijn oude telefoon voor de tijd. het is 4 uur?!? we kwamen aan rond 11 uur, woah. "lets go to the movies!" gilt Michael ineens, net alsof er nu ineens een nieuwe Frozen film is ofzo."nah maybe tomorrow" zegt Ashton "lets go back home" "sure Ash" zeggen de rest van de jongens en ik knik gewoon makkelijk en snel. als we eindelijk thuis zijn start ik mijn nieuwe telefoon op en stop ik mijn nieuwe sim erin. deze jongens hebben ook gelijk een nieuw Australisch telefoon nummer voor mij gehaald. Ook alle liedjes moet ik overzetten.(dit is ook precies waarom ik mijn oude telefoon als muziektelefoon heb In real life tho. 600 liedjes overzetten doe je niet even) Dit gaat een lange middag en avond worden. Ik loop naar mijn koffer voor mijn toilettas. Ik zie mijn mes liggen. "ik kan niet tegen deze shit. Ze doen veel te veel voor me. Ik mis Daan. Volgende week laatste week vakantie ik wil dit niet!" zo daar ging mijn 2 weken clean weer. Zo opgeslokt door mijn mes. En me heupen. Weer rood, na eindelijk weer zijn oude kleur te krijgen. Ik kan deze wereld niet aan. Ik doe een high waisted short aan en een t shirt. Ik doe expres me armen niet. Dat is de plek waar iedereen kijkt. Ik zal wel voor emo uitgescholden worden. Verbaast me niets! Maar waarom als iemand zich snijdt gelijk emo? De jeugd van tegenwoordig...
JE LEEST
all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)
Fanfic"mam waar zijn eigenlijk mijn geboortefoto's?" "lieverd, wij zijn officieel niet jou ouders. Jou echte ouders wonen in Australië."