7

147 2 0
                                    

De volgende ochtend loop ik naar beneden. Het is pas 7 uur. Ik zie dat de afwas en zo van gister avondeten er nog staat. En het kan wel een stofzuiger en dweil gebruiken deze keuken.. Ach ik weet niets beters te doen. Ik doe de afwas en begin dan met vegen in plaats van stofzuigen. Mensen slapen nog. Als ik klaar daarmee ben ga ik dweilen. Terwijl ik aan het dweilen ben komt Liz ineens binnen "what and why this?" "I thought i'll help you. Im used to this. I've always done this at home" zeg ik best beschaamd. "you dont have to anymore! Not even your own room. Luke is 19 and I still have to clean his room. And I guess you're much cleaner then luke!" zegt ze en ze lacht naar mij. "I guess so! But I still can and want to help." ze lacht en stuurt me de keuken uit. Okee wat nu te doen? Het is net half 9. Ik loop naar de bank en zet de tv aan voor zover dat kan. Ik ga naar nickelodeon daar is spongebob op hehhehe. Ik zet de taal naar Nederlands. Luke loopt binnen en kijkt me raar aan. "how the fuck can you understand this shit?" zegt hij met zijn morgenstem."Luke watch your language!" hoor ik Liz roepen vanuit de keuken. Ik grinnik en hij zucht. Ik richt mijn aandacht weer op spongebob. since you know I am raised in the Netherlands It's kind of strange if I wouldn't understand this, so what are we going to do today?" vraag ik aan Luke. "idek. Wanna come get starbucks?" vraagt hij. "yeahsure" we stappen beiden in onze pyjama de auto in en lopen zo stoer naarbinnen bij starbucks. Hij bestelt koffie en ik chocolademelk. Ik wil Luke geld geven maar hij accepteert het niet. "why not?" vraag ik. "hey I am the rich person here!" ik doe een facepalm en loop terug naar de auto. Luke komt vlak daarna met onze drankjes. Hij word als hij naar buiten loopt door een lading fans overvallen. Ze vragen voor foto's. Luke loopt naar mij toegeeft mij ons drinken en de auto sleutels. Ik stap in en vind dit een heel mooi moment om een foto naar Daan te sturen van Luke die zo staat als giraffe tussen al die meiden. "wauw check deze idioot! Dit is nog erger als wat jij had!" en hij reageert gelijk. "Lol! Ik moet naar school Adiozz" okay doei... Na 30 min wachten stap ik de auto uit om te vragen of Luke eindelijk komt. Onze starbucks word koud. "Lukeeyy come here! We need to leave! Our drinks will become cold!" zeg ik tegen hem. "yeah I have to go! My coffeeeeeee!!" zegt hij gillend als een meisje en hij duwt zichzelf uit de groep meiden naar de auto. Hij start de auto en we gaan naar huis."let's have a movie marathon" zeg ik ineens omdat we toch niets beters kunnen bedenken. Eenmaal thuis pakken we popcorn, snoep chips en meer. We nestelen ons op de bank. Ik maak een selfie en zet hem op insta. (follow me xD @t.n.v.g) gelijk krijg ik meldingen van me beste vriendinnen. "kom terug!" "claim" "kmis je...". Uughh ik krijg tranen in mijn ogen en Luke ziet dat. Hij loopt naar me toe en knuffelt me. "wanna talk about it, baby girl?" zegt hij. "it's just... Yeah, I miss my friends so much and they comment on my insta what reminds me of my life close to them." zeg ik en ik stort bijna in huilen uit. Luke trekt me tegen hem aan. Hij klapt de bank uit zodat er zo'n bed ding komt. Hij komt naast me liggen en slaat zijn armen om mij heen. Ik lig veilig tegen hem aan. Hij noemt me baby. Hij ligt echt zo tegen mij aan dat je zou denken dat we verkering zouden hebben. Zou hij serieus ook wat voor mij voelen? En wanneer zal hij me weer verlaten voor de tour? Uughhh wat een dom kind ben ik ook! Hij kan niet anders. Hij is 20. Ik 17... Dat gaat niet. Im a 6 and he's a 10... Voor ik t weet voel ik tijdens episode 1,aflevering 4 de ademhaling en hartkloppen verminderen, hij slaapt. Ik zet de tv aan maar laat American Horror Story op pauze voor later. Het is pas 7 uur 's avonds maar ik kruip tegen Luke aan en hij verstevigd zijn grip om mij. Zo val ik in een diepe en fijne slaap. In zijn armen. Iets waar ik al jaren van droomde.

all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu