23

76 1 0
                                    

pov Tamara,

"waarom ik... waarom besloot ik naar australie te gaan. dit heeft tot nu toe alleen nog maar slechte invloed op Luke, de band en mij." "Tamara, kutkind, ga niet zo denken. Je zou altijd nog tijdelijk bij mij kunnen wonen of erover praten met de jongens, die keuren het echt wel goed als je op jezelf wilt. eerst denk ik dat je nu naar buiten moet gaan om even frisse lucht te gaan halen en je broer te zoeken, ik denk dat hij jou nu het liefst even bij zich heeft." "mhm" zeg ik en ik sta op en loop de trap af. "guys, I am going for a walk!" scheeuw ik en ik hoor een paar mensen "Okay" zeggen. ik pak de sleutel en loop naar buiten, oke als Ik Luke was, waar zou ik heengaan? de arena! daar moet ik denk ik heen, ik heb mijn backstage pas mee dus moet lukken. ik loop naar de ingang en scan mijn pasje. de beveiliging doet open en ik word naar binnen gelaten. ik loop de kleedkamer in, niemand, de keuken? ook niet. Ik denk niet dat hij hier is maar toch ga ik even in de zaal kijken of iemand daar is. ik loop via de backstage ingang het podium op en ja hoor, in het publiek op een stoeltje zie ik iemand zitten, met een gitaar, zijn donkerblonde gekrulde, lichtelijk te lange haar schijnt mooi in het licht, hij heeft een gitaar op zijn schoot, de mooiste gitaar die ze meegenomen hebben, een mat zwarte akoestische staalsnaar gitaar. (mijn favoriete als ik zin heb in gitaar spelen) hij speelt rustig een paar akkoorden en schrijft dan een tekst op. toch besluit ik om naast hem te gaan zitten en te wachten tot hij klaar is met spelen, dan ga ik hem wel een onverwachtse knuffel geven, iets waar hij heel goed in is om te doen zodra ik mij minder voel, hij verdient die knuffels ook. Hij is één van de beste dingen in mijn leven. zodra ik naast hem zit schrijft hij nog snel een zinnetje op en dan kijkt hij mij vragend aan, half huilend. snel geef ik hem een knuffel. hij weet eerst niet hoe hij reageren moet maar uiteindelijk knuffels hij terug en begint hij te huilen. ik krijg ook de tranen in mijn ogen. na een minuut of drie laat hij los en kijkt hij mij aan, hij doet zijn mond open, hij wilt iets zeggen, wat hij zeggen wilt is nog een raadsel. "Tamara Nicole Hemmings, please, tell me, are there any more things I don't know about you, I am willing to tell you anything, please trust me, I really need you in my life..." "Luke, I know that I haven't told you everything but I did tell almost every negetive thing? just the postives are hard for me to tell, then people will expect me to succeed." "I just want you to be happy, do the things you love, I don't know what you used to do in life but Miriam told me you were always happy and fun to hang with, we only know the silent girl who is scared to go out of her comfort zone. just spoil, I want to see the you they told me about" "well one of the 'fun' things I do is I do kind of play guitar, ukulele and sing a bit. I used to play uke all the time with my brother Daan. and also I used to dream of learning to play the Banjo, still a little bit, a banjolele was on my wishlist for years, also I wanted to become a trampolinist but I always felt fat and bad between the trampolinist of my age. I also dreamed of ever living in Australia and flying around the world with the most amazing people on earth, my favorite band 5 Seconds Of Summer, and here I am. I am pretty proud of what I have accomplished. I do want you not to tell anyone in the band that I play an instrument, I want to buy a ukulele soon and then they'll know but not now. I also used to be addicted to apple sauce, it was so bad I got like 6 empty glass bottles of apple sauce in my room, in a week. I just felt like since I know you, I need to be skinny, need to be everything everyone expects me to be, I need to be perfect." "I love you Tamara, you'll always be perfect to me and your new brothers. also your Ukulele and guitar secret is save, please play some guitar for me, I like the fact you play a little bit of guitar and ukulele." ik pak de gitaar aan en zet hem op mijn schoot. ik pak mijn telefoon erbij, pak een plectrum(ik heb een The Overslept plectrum, google hun ze zijn echt goed!) uit mijn hoesje en denk na wat de akkoorden okalweer waren van A little too much van Shawn Mendes. "sometimes it all gets a little too much, but you got to realise that soon the fog will clear up. And you don't have to be afraid, because we are all the same." ik kan t niet eens afmaken of ik huil weer, dit nummer betekend al heel lang heel veel voor mij, ik voel twee sterke armen om mij heen slaan. "thank you so much Tamara... I love you..." "I love you too, so much you dont even know, so much that your fans can't even come close." hij grinnikt. hij drukt nog een kus op mijn kruin. ik sluit mn ogen en blijf hem knuffelen. ik wil dit moment niet laten stoppen, ik voel me veilig in zijn armen. "I don't feel like walking back to the hotel, let's sleep in the bedrooms here" zegt Luke ineens. ik grinnik iets,"okay, same I don't want to go back. I just want to sleep.." we stappen op, Luke pakt de gitaar uit mijn handen en slaat een arm om mij heen. zo lopen we naar de backstage om de gitaar weg te zetten en gaan we door naar de slaapkamers. we ploffen neer op het twee persoons bed en vallen al snel in een diepe slaap.


all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu