15

85 2 0
                                    


Pov, Shawn
Oepss Tamara gaat me zo erg haten! naja liefdeshaat weetjewel.. ik ga haar vanavond backstage brengen bij mijn concert en dan ga ik haar op het podium krijgen en ga ik voor haar zingen! hopelijk wilt ze mee zingen. ik heb gehoord van Ashton dat ze kan zingen! maar ze zegt van niet. Let's try this shit! oh kut het is al 5 uur! nog 2 uur!!

Pov, Tamara
kutzooi nog maar 2 uur over!! Hoe moet ik me kleden! UUGHHHH. gefrustreerd gooi ik me kleding overal door mijn kamer heen. ik hoor gelach achter me en draai me om. "Can you not! this is fucking frustrating!" zeg ik boos maar ze blijven lachen. ik gooi een schoen naar achteren en hoor iemand "au"zeggen. "karma bitch!" zeg ik en ik ga door met kleding zoeken. echt na een uur zoeken heb ik eindelijk de perfecte outfit gekozen!  ik die ook een dun laagje mascara op en loop dan naar beneden. Ik skip Luke z'n powerbank nog even en ga dan op de bank neerploffen. "Tamara! Why did you have to get my powerbank!?" schreeuwt Luke. "Luke! Maybe because mine is upstairs and I got no time! I got 15 minutes left!" zegt ik en ik hoor hem zuchten. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "yeah yeah love you too" zegt hij en hij knuffelt terug. "I got to go! Shawn is here! Bye love you!" schreeuw ik bijna en Luke en Michael schreeuwen I love you terug. Juist. Achja. Whatever floats their boats. Ik open de auto deur en stap in Shawn en ik zitten samen achterin en de ramen zijn afgeplakt. "should I trust you? If yeah why are the windows black...." vraag ik en hij trekt me tegen hem aan. "yeah you should! It's totally save" zegt hij maar toch vertrouw ik deze shit niet. Ik bedoel maar, je vriendje haalt je op in een auto met afgeplakte ramen... Net alsof hij je expres wilt irriteren omdat je niet naar buiten kijken kan....achja. hij trekt mij tegen hem aan en hij slaat zijn armen om me heen. ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "just relax, we are almost there"fluistert hij en ik sluit mijn ogen ik denk dat hij weet dat ik auto ziek ben. hij begint zachtjes Never be alone te zingen. ik lach en hij knuffelt me harder. ik open mijn ogen en zie hem staren naar mij. ik lach en hij lacht terug. "I love you so much" zegt hij waardoor ik omhoog ga en hem een kus geef. Hij kust terug en vraagt voor opening. Die geef ik hem. Oh gawd..Eens moet de 1e keer zijn.... OHMAYGAWD... ik ben zo dom!
*tijdens het concert*
"heeyy faans!!!!" schreeuwt Shawn naar z'n fans en ik sta backstage te kijken. "okay I guess a lot of you know I got a girlfriend! well shes here!Come on stage Tamara!"zegt hij en ik word gelijk het podium op geduwd. ik loop naar Shawn toe. hij slaat z'n arm om me heen en pakt een extra microfoon uit z'n zak. "hey fans Tamara here is ging to sing for us!!" "He has hope! I won't sing! I can't sing""ahhww pleasseee!!! do it for me!!" hij smeekt me serieus... "together?"vraagt ie daarna met een pruillip. "you piece of shit!" roep ik en hij geeft een kus op me wang en hoor overal ahhhww. "oh ugh okay... but first may I say something to the Dutch fans?" vraag ik en hij knikt. "heeyy Nederlandse menseennnn!!! kom me redden en dan zorg ik dat je foto en handtekening krijgt!!ik kan niet zingen! sorry voor jullie gehoorbeschadiging" "you know I hate Dutch!" zegt hij en ik lach. "You know I can't sing!""ugh just sing!" zegt hij en ik lach. ik ga naast hem staan en nerveus houd ik de microfoon bij mijn mond als ik het begin van a little too much hoor.
pov Ash
ik heb Shawn verplicht het uit te gaan maken na dit concert. als hij dat niet doet ga ik hun een contactverbod geven en gaat hij nooit meer een concert geven hier in Australië! Luke heeft door hem geen tijd meer met zijn zusje... het is wel zo! en Ik weet dat Luke haar echt leuk leuk vind maar dat kan niet.. dus hij vind nu dat ze alsnog heel veel met hem om moet gaan. morgen gaan we op tour en YAY ze gaat mee. hoe dan ook! we hebben speciaal voor haar een tour door Nederland gedaan met vakantie erbij! we hebben een mooie grote villa op Ameland gehuurden zonder dat ze het weet Ingeborg en Yasmara uitgenodigd. ook mag ze straks een vriendin meenemen. als het goed is is ze over 30 minuten thuis en mag ze dan iemand uitkiezen! ik heb echt zin om Ingeborg te ontmoeten! ze is namelijk echt leuk! oh fuck Tamara is thuis! "haay peopplee I amm hoommeee!!"hoor ik iemand gillen als de deur ineens open vliegt. "hey bae" zeg ik. het is wel me kleine zusje zo. Ik geef der een kus op de wang, en ik knuffel haar. "TAMARA I WANT TO CUDDLE!" horen we iemand vanaf boven roepen. We barsten in lachen uit. "Tamara first sit down before you go cuddle". Zeg ik en ze knikt. "okay so tomorrow you and Luke will go shopping. Because at 11pm we have to get our flights." "what why?! " reageer ze al snel voor ik klaar ben. "you know we got to tour.. So we'll be going on tour tomorrow! That's why you and your brother are going to shop tomorrow! So you got enough clothing" Wat ze zeker niet hoeft te weten is dat we naar Nederland gaan voor 2 maanden! Ze gaat dit zo geweldig vinden!!! En als voorprogramma hebben we die Boyband waar ze eerst bij woonde. Ik heb echt te veel zin erin! Oh kut het is al 11.30pm. Ik ga naar boven en Tamara zit nog beneden. Vlak na mij komt ze naar boven en toen hoorde ik weer iemand "Tamara come cuddle" zeggen. Ze loopt naar haar slaapkamer en sluit de deur.
Pov Tamara
Ik kleed me om naar pyjama.(of hoe je t ook schrijft) loop naar een kamer en ga knuffelen. Nog steeds boeit het me vrij weinig wie. "hai Tamara! YAY cuddle time " zegt calum. Ik lach en knuffel hem. We vallen samen knuffelend in slaap. is dit raar? vast niet. t zijn gewoon mijn broers.

all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu