4

180 3 0
                                    

Pov Tamara
Het is ongeveer 11 uur als ik wakker word. Ik stap mijn bed uit en loop naar mijn koffer. Pak een spiegel die ik mee genomen heb. Ik doe een messy bun in. Als ik mezelf weer aan durf te kijken in de spiegel loop ik naar beneden. "good morning darling!" zegt Liz beetje te vrolijk. "erm hai" zeg ik. Ik ga op de bank zitten en Liz komt ook. "may I ask some questions?" vroeg ik. "sure dear!" uughhh waarom zo vrolijk! ik irriteer me er gewoon aan. "okay, first of all, why did you guys give me to Miriam and Erwin?" begon ik mee. "well dear, We have 3 more sons and we didn't have enough money to keep you too. It was the best for you to go live with them. They were on holiday at the beach here. We were there also with you as baby. They also had a very young kid. We started talking and I dont know how but we came to the plan of putting you in a orphanage and let them adopt you! We thought it would be much better!" ik schrok wel heel erg van dit verhaal. Ik wist niet dat het zo erg zou zijn. "you were only 7 months old when they adopted you." ughh wat een kut leven, waarom precies ik... "so you guys do have a lot of birth pictures of me?" vroeg ik aangezien ik wel zeker wou weten dat hun mijn echte ouders zijn. "yes dear! And we got a nice picture of you with their kid also." ze pakte het boek erbij. "ahhww Daan was so adorable!!!" zeg ik. " yeah that is true. Hey but why dont you go outside for a walk though the neighborhood. There really isn't much to do for you and you can maybe meet a new friend or something" zegt Liz. "oh yeah sure" ik loop naar buiten. Met oordoppen in loop ik een paar straten door. Vlak nadat ik mijn buurt uit loop zie ik een meertje. Ik ga zitten bij het meer en vergeet de tijd. Na ongeveer 1.5 uur kijk ik weer naar mijn telefoon. Het is half 6. Ik had om 5 uur thuis moeten zijn kut! Ik zeg wel gewoon dat ik verdwaald was. Na 15 minuten lopen kom ik thuis. Ik loop naar binnen en roep "sorry I'm late! I was lost!" ik loop na het uitdoen van mijn schoenen naar de woonkamer en zie daar de zoon van Liz zitten. Hij draait zich om. " hey! You must be my sister!" zegt hij vrolijk. Ik durf niet te praten! Het is Luke. De meest sexy gozer op aarde met een lip piercing! Dit is zo verkeerd om te zeggen over familie. Ik doe mijn mond open maar er komt niets uit. Hij staat op en steekt zijn hand uit klaar om geschud te worden. Ik schud zijn hand en nog steeds weet ik niets te zeggen. "so I guess you are a fan aren't you?" zegt hij lachend. Ik knik. "Luke and Tamara! Pizza is ready" horen we Andrew zeggen en samen lopen we naar de keuken. We gaan beiden tegenover Liz en Andrew zitten. "I guess you talked already" zegt Liz weer ultra vrolijk. Echt serieus kan het echt niet wat minder?? "Yeah, sort of" zegt luke en hij moet lachen. "and i know she belongs to my 5sos fanbase. And she is a bit shy" ik bloos, hoe durft hij me zo te beledigen. Ik pak 2 pizza punten en eet ze in stilte op. "I am done. Can I go upstairs?" vroeg ik aan mijn nieuwe ouders. Naja nieuwe? Ik weet het even niet meer. "sure dear!" zegt Liz alweer te vrolijk voor woorden. Ik sta op en loop naar boven. "op naar mijn kamer Tamara-iseren (eigen maken) begin met posters. "Zou het niet raar zijn dat ik mijn eigen broer ophang?? Ach wat boeit het mij ook. muziek staat op 1!" mompel ik wat in mijzelf. Ik hang een 5sos xxl poster boven me bed samen met een xxl poster van mainstreet en xxl bars and melody. Mijn 3 top verslavingen. Als eindelijk al mijn posters hangen ga ik mijn kleding in mijn kast leggen. Nu ik zo kijk heb ik echt veel te weinig kleding.. Ik zal vast binnenkort wel shoppen. Ik voel ineens een hand op mijn schouder en draai me om en zie Luke. "hey" zegt hij en hij trekt me mee naar mijn bed. "uhm hey" fluister ik bijna. "don't be shy!" zegt hij. HOE KAN IK DAT NOU NIET ZIJN?!? IK BLIJK EEN WERELDWIJD BEKENDE BROER TE HEBBEN! "okay I guess" zeg ik. "Don't guess. Just do it. wanna come to our concert tomorrow? You can come back stage?" vraagt hij. "I know you want to meet the others. Or else you should not stick us on your wall." zei hij grinnikend. "oh yeah sure, why not" zeg ik ook grinnikend maar nog steeds wel twijfelend of ik wel normaal kan doen tegen hem. kom op. hij is beroemd en ik ben een klein kind. Ik mag hem, en hopelijk de rest ook. "okay I'll wake you up at 8 tomorrow! I'll tell mom you are coming with me" zegt hij vrolijk. dat heeft hij dus van Liz. en hij loopt weg. Ik ga gelijk omkleden naar mijn pyjama. Na het tandenpoetsen ga ik in bed liggen en droom al snel weg.

all these families and I still become a Hemmings. (NL) (5sos)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu