#4

825 24 0
                                    

Justin szemszöge:

Próbáltam aludni, de egyszerűen nem ment. Itt fekszem a kanapén körülbelül fél órája, és várom hogy az a csaj, menjen végre aludni. Zavart, hogy rajtam kívűl valaki van ebben a kabinban. Még tíz percel később, sem jött ki, ezért gondoltam bemegyek mostmár. Lehet hogy elájult. Akkor viszont kiviszem a folyosóra és ott hagyom. Nem akarok egy újabb botrányt.

♡♡♡

Kopogtam, válasz nem érkezett, ezért benyitottam. A vécén feküdve szuszogott. Azért szebb látvány volt, az amikor egy modellcsajszi feküdt az ágyamon meztelenül.

♡♡♡

Gyorsan felkaptam, és odacipeltem az ágyhoz. Kicsit nehézkes volt, mert súlyra a csaj nyomott kábé 60-70 kilót, és mégis normál testalkatú volt. Nem olyan testes, de nem is vékony. Épp van mit fogni rajta.

♡♡♡

Betettem az ágyba és betakarni készültem, de a gondolataim megállítottak.

- Miért takargatnám be? Én pihenni jöttem ide, nem bébiszitterkedni! - Rátettem a takarót, majd visszamentem a kanapéra. Nem volt olyan kényelmetlen, de sokkal jobb vízágyon aludni nem? Nem akartam befeküdni mellé, mert nem tudtam mennyire rajong értem. Talán még sokkot is kapna. Azt meg nem akarom. A végén még engem is lehányna.

♡♡♡

Még mindig nem tudtam aludni, ezért kimentem wc-re hátha ez segít. Miután végeztem megpillantottam a földön a telefonját. Nem olyan nagy szám egy Huawei telefon az én iPhone-omhoz képest.
Amikor benyomtam rajta a bekapcsoló gombot, megjelent rajta egy kódzár.
- Francba! -Nem szoktam mások telefonjában turkálni, de ez most valamiért érdekelt. Mit keres itt egy ilyen lány, egy ilyen hajón, ahol szinte minden srác ki van gyúrva, minden lánynak műmelle, műsegge, egy kiló sminkel mellette? Jó az öregeket, a 30-40 körüli túristákat, és a 14 év alatti gyerekeket most nem veszem számításba. Ha csak nem gazdag a lány, de akkor gondolom kihasználná, és tenne a külsejéért. Igazából nincs vele semmi bajom. Barna hosszú haja, és barna szemei vannak. Magas, olyan 170 cm körüli. Nem az a bizonyos "apuci kicsi lánya". Kilóg a sorból. És én tudni akarom hogy miért.

Minden kódot kipróbáltam már:
0000
1111
6969
4200
Ezek jutottak eszembe.
Még próbálkoztam egy ideig, de nem jött össze. Később észrevettem, én hülye, hogy van rajta ujjlenyomat olvasó.
Gyorsan odasettenkedtem az ágyhoz, és megkerestem a kezét, majd azon a mutató ujját. Odaérintettem a telefonhoz. Elkezdett mocorogni, ilyedtemben lebújtam az ágy alá, nehogy észrevegyen. Még mocorgott egy ideig, majd eldöntötte, hogy neki ez a pozícíó a jó, és újra felkeltem. Most sikerrel is jártam. Szinte örömömben ugrottam egyet. Egyből a Facebook-ot kerestem rajta, ami hamar meglett. Az adatlapját átvizsgáltan egytől egyig. Anna a neve. 20 éves. Kapcsolati státusza: Közöd? Átlagos lánynak tűnik. Nem rég diplomázott. Még mindig nem értem mit keres itt.

Újabb fél órával később, semmit sem derítettem ki, ezért hagytam az egészet és lefeküdtem aludni...

Ez nem lehet véletlen [J.B] Where stories live. Discover now