#24

455 13 0
                                    

Hétfő:

Szépen kicsinosítottam magam, és mindennel megvagyok.
Indulok ki az ajtón, kulcsra zárom, majd bepattanok Rpy mellé a kocsiba.

- Szia... - köszöntem...- Illetve Sziasztok...- néztem hátra, ahol két punk gyerek ült tátott szájjal.

- Anyád... - ámúldozott a zöld hajú srác. - ...mármint nem neked. - Nézett röhögve.

- Most fujtsalak meg Kovin,  vagy később? - szólt Rpy hátra,  közben az utat figyelte.

- Hát nem tudtuk hogy ilyen dögös csajt hozol nekünk. - szólt a narancssárga hajú.

- Ne is foglalkozz velük... - forgatta meg a szemét Rpy... - Egyébként a narancs az Kelos mint Kolos,  a zöld Kovin,  mint Kevin...

- Nem igaz Rpy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Nem igaz Rpy...a Kovin a kovászos uborkából van.- mondta Kevin.

- És honnan vannak ezek az egzotikus nevek? - fordultam hátra hozzájuk hogy beszélgessünk.

- Ohh szóval egzotikusnak találod... - mosolygott ilyesztően Kovin,  erre Kelos pedig karoncsapta.

- Mi tesók vagyunk és ez a tesósnevünk. - pacsizott össze a mellette levő punkkal.

- Mindent értek. - nevettem fel. - És hogy kerületek Rpyhez? - kérdeztem a srácoktól.

- Hát az úgy volt... - mesélte Kovin - hogy egy Punk/Rock fesztiválon találkoztunk,  és a mi Rpy papánk egy kissé ittas állapotban a zenészi és énekesi tehetségünket dicsérte,  és egy három hónappal később pedig kidobtak a kecónkból, és a mi Rpynk azt mondta 1 hétre mehetünk. - mesélték egymás szavába vágva.

- És az óta is a nyakamon vannak. - sóhajtott fel Rpy,  majd elnevette magát. - Tenyleg... Meséld csak el a te sztoridat Törpe!

♡♡♡

Még beszélgettünk a srácokkal...egy egyébként, Kelos Januárban született majd rá 9 hónapra Kovin is kibújt. A szüleik nem sokat vártak...

♡♡♡

Leparkoltunk majd kiszáltam a kocsiból, a két új barátommal...
Egy hatalmas üveg épület rajta Smyle Records felirattal. Egyébként a fiúk is itt szerződtek le.

♡♡♡

Bementünk az ajtón, majd Rpy vezetésével mentünk egyenesen Gombai Sándorhoz. Ő itt a cég vezetője.

- Rpy és Anna jöjjön... Illetve  az a két elmeháborodott is jöhet,  ha nem rágcsálják meg a berendezést. - szólt Gombai. Egy hatalmas fotelszékben ült. Gombai nagy termetű duci,  és hátranyalt zsíros frizuráján igazított meg egy tincset ami rosszul ált. A titkárnőjével hozatott be egy csomó papírt amit elénk letett. Mind a szerződés része.

- Minden ami a szerződésben van kötelessége betartani a kis hölgynek. Ha egy pontot is megszeg, a Szerződés felbomlik, és repül. Remélem érthető. - mondta Gombai. Rejlik még emögött a gazdag állarc alatt még ennél is több nagyképűség? - Most hagyom hogy elolvassa, és gondolkozzon rajta egy kicsit. - mondta ide se nézve,  majd fordult a papírjaihoz...

- A papíokat  olvasgattam,  a tollat pedig idegesen forgattam meg az ujjaim között. - Rpyre néztem mire nyugodtan bólintott.

- Törpe... Már több mint 9 hónapja dolgozom itt.  Nyugi... Én ezt végig olvastam. - mutatott a papírkötegre. -Nyugodtan írd alá... - mosolygott biztatóan.

Én aláírtam a szerződést,  majd kifújva a nagy levegőt, megköszöntem a lehetőséget,  és Rpyvel indultunk is ki az ajtón.

- Köszönöm. - öleltem át Rpyt.

- Én köszönöm Törpe. - simogatta meg a hátam.

- Naa és minket ki hagytok? - szólt oda szomorúan Kelos

- Családi öleeeeléés. - Üvöltött fel Kovin,  majd a két punk megindult felénk szaladva, és átöleltük egymást. Majdnem összeroppantották a gerincem...

♡♡♡

A kocsihoz visszamentünk,  majd én az anyós ülésre beülve bekapcsoltam a rádíót amiből Justin Bieber Love Yourself című zenéje szólt... Amint meghallottam el is kapcsoltam... Ez után csend telepedett a kocsiba...

- Ez kínos... - szólalt meg Kelos.  Majd a mellette ülő Kovin elnevette magát.

- Törpe... Jövőhéttől kezdve énektanárhoz fogsz járni... - mondta miközben az útra figyelt.

- Komolyan?  Már el is intézted?  Köszönöm. - néztem hálásan Rpyre.

- Nincs mit Törpe. Menjünk valahova ünnepelni? - kérdezte Rpy.

- Igen.  Menjünk a sztriptíz bárba. - mondta Kovin. Kelos pedig vadul bólogatva támogatta az ötletét.

- És a Törpével mi lesz? - kérdezte Rpy... Nemár... Benne van ő is?

- Beáll táncolni... - mondta Kelos,  erre Kovinnal összepacsiztak.

- Nem srácok... Menjünk el a mekibe... Én állok mindent.

- Na ez már nekem is tetszik. - mondtam nevetve...

Ez nem lehet véletlen [J.B] Where stories live. Discover now