#21

477 19 0
                                    

Anna szemszöge:
Újabb egy hét elteltével :

Magyarországon mostmár egyre többen ismernek meg,  és sutyorognak a hátam mögött hogy "hé nem ez a csaj kavart a Justin Bieberrel? " Már utálok az utcára kimenni.

A facebookon és az instagramon is több ezren kezdtek el követni,  és a messengerem mindig csörög. Nem tudom kezelni a helyzetet.  A posta címemet is megtudták valahonnan.  Több zsáknyi levelet kaptam megkeresésekről,  utáloktól,  a Astin vagy Janna fanoktól, (Az Anna és a Justin név shippelve) , szponzoroktól és még sorolhatnám.

Lehet hogy ki kellene használnom és valahogy kezelnem kell ezt az egészet,  mert örökké nem lehetek a négy fal között bezárva.

♡♡♡

Ülök  a szobámban és a felhozott zsákokat,  amikben a levelek vannak,  bontogatom,  és egyesével olvasom. Egyszer csak meghallom hogy megcsörren a csengő. Lemegyek és megnézem ki lehet az.

- Szia Anna!  - ugrik rám Domi és nem akar elengedni.  Megfulladok olyan szorosan ölel,  de én is viszonzom.

- Szia Domi. - Adok két puszit az arcára és beinvitálom a házba.

- Se telefonon,  se facebookon, és instán sem tudlak elérni. - mondta közbe levette a cipőjét és rögtön a hűtőhöz ment valami kajáért. Tipikus barátnő.

- Gyere fel a szobába és inkább segíts leveleket bontogatni,  mert még a nappaliban is van 2 zsák. - mondtam Dominak közben öntöttem magamnak egy kólát.

Fel érve Dominak tátva maradt a szája a rengetek papírlevéltől,  és csomagoktól.

-Ember ezt mind te kaptad? - mondta ámulkodva.
- Igen,  és ez még nem minden. - nevettem fel.
- Na akkor lássunk hozzá. - mondta Domi

Másfél óra múlva :

Egy fekete zsákba dobáljuk a rengeteg levelet. A fontosabb cégektől jött leveleket, és felkéréseket,  amik tetszettek magam mellé kezdtem el gyűjteni,  illetve az ajándékokat ( egy karton energia ital a helltől,  vagy ruhák,  gucci sálak,  DRK sapkák és még sorolhatnám)
Közben Domi azt javasolta,  hogy csináljunk a telefonommal egy videót, ami arról szól hogy ki akarok szálni ebből az egészből, majd töltsük fel a netre... Vagy elfogadni az egyik talkshow felkérést amiben erről az egész drámáról fognak faggatni.
Az utóbbi valószínű hogy jobban eléri majd az embereket. Nem nagyon tetszik egyik ötlet se.

- Aztaaa... - Visítozott Domi.

- Mi az?  - mondtam miközben egy újabb papírt olvastam.

- Egy Iphone... - mutatta a dobozt tátott szájjal. Erre már felugrottam.

- Neee... -vettem a kezembe a dobozt majd elkezdtem kicsomagolni. - Azta nézd!  - mutattam fel a mobilt. Már csak egy új kártya kell bele.

- Huhh de király...Én is akarok ilyeet... - nyávogott Domi.

- Iphone cég... - olvastam a papírt hogy ki küldte... - Domi mit akanak ezek tőlem? Mindenhol a cégek keresnek...

- Lehet el kellene vállalnom? -gondolkodtam.

- Vagy menj ehhez a modell ügynökséghez,  és nem kell a megélhetéseden gondolkodnod... - mutatott fel egy újabb papírt.
Arról írt hogy az adottságaim megfelelőek. És ha fel akarom venni velük a kapcsolatot akkor ezen a számon el tudom őket érni, illetve egy próba fotózást is csinálnának ha benne lennék.  Ha elfogadom az ajánlatot akkor a portfólíót is ők álják.

A lehetőségek ott vannak előttem. Már csak választanom kell. Ki merek-e állni a rivalda fénybe,  vagy meghúzódom az árnyékban?

- Használd ki barátnőm! - ölelt meg Domi. - Holnap elmegyünk veszünk neked egy telefonkártyát,  és intézkedünk. Minden rendben lesz. - Adott egy puszit az arcomra.

- Jó éjt. - köszöntem el tőle,  és kikísértem az ajtón.

Ez nem lehet véletlen [J.B] Where stories live. Discover now