#7

817 22 0
                                    

Másnap:

- Hé...Kelj már fel...- piszkálta a vállamat Justin. - Mennyit alszol te? - lökött rajtam egyet, amivel majdnem lefordultam a kanapéról.

- Még 5 percet légyszi...- nyöszörögtem.

- Ahjj...- fújtatott Bieber.

♡♡♡

Kb fél óra múlva fel is keltem. Gyorsan megmostam a fogamat, rendbe tettem magam. Pont mire leültem a kanapéra megcsörrent Justin telefonja.

- Ok. Nyitom. - mondta, majd odament az ajtóhoz. A kukucskálón kinézett, hogy van-e itt valaki. Gyorsan kinyitotta és beengedte Marissát.

- Hali. - köszönt Justinnak. - Szia. - jött oda hozzám, majd az arcomra adott egy puszit, amit én is viszonoztam.

- Na akkor indulhatunk? - kérdezte mosolyogva.

- Persze. - mondtam majd elindultunk.

- Justin most lesz egy kis szabadidőd. - mondta Marissa nevetve.

- Hál' Istennek. - fújta ki a levegőt.

♡♡♡

Kiléptünk az ajtón, majd egy baseball sapkát a kezembe nyomott Marissa.

- Ezt vedd fel. - utasított.

♡♡♡

Nem is tudtam hogy a hajón ilyen plázaszerűség van. Azt hittem lesz egy-két ruhastand, cipős, stb...
Marissa beráncigált egy boltba. Belökött egy próbafülkébe, majd 5 percenként dobott be hozzám 4-5 ruhát.
Volt egy nagyon mély dekoltázsos póló, nem is egy, ilyeneket én nem szoktam felvenni. Szinte minden amit, ő válogatott jó lett rám.

- Azokat a felsőket nem kérjük.- mondtam a pénztárosnak, amikor azokhoz a toppokhoz ért.

- Dehogyis nem! - vitatkozott velem Marissa.

A pénztáros meg volt rémülve tőlünk. Végül hagytam az egészet a francba, csak ne nyivákoljon Marissa.

- Ehez a fürdőruhához mit szólsz? - mutatta fel a szinte semmit se takaró darabot.

- Nem. - mondtam ellentmondást nem tűrően, és válogattam a nekem tetszők között. - Nézd! - mutattam csillogó szemekkel egy teljesen fekete darabot.

- Jézusom. Te normális vagy? Nadrágos fürdőruha? Hol élsz te? - oltott le.

Végül közösen megegyeztünk egy világoskék bikini fürdőruhában, ami kicsit egyiptomi beütésű volt.

A ruháknál csak a sminktermékek vásárlása volt szörnyűbb.

- Ehez az alapozóhoz mit szólsz? - mutatta felém,  majd egy kicsit ki nyomott a kezére,  és a kézfejemre dörzsölte.

- Nekem mindegy. - fújtam ki a levegőt. - Elmegyünk fagyizni? - kérdeztem csillogó szemekkel.

- Persze, ha választasz ezek közül a szempillaspirálok közül 10 percen belül indulunk.

Gyorsan választottam egyet, azt hiszem azt választottam amelyik dúsítja a pillákat.

♡♡♡

Elmentünk fagyizni. Végre valami jó dolog ezen a napon. Kb 3 óra múlva meg is érkeztünk "haza".
Amikor ajtót nyitottunk Justin a fotelben aludt, és csorgott a nyála. Ledobtuk a cuccokat, majd gyorsan lezuhanyoztam, majd kutakottam a csomagok között, hol lehet egy bugyi meg egy melltartó. Találtam is. Legszívesebben most megölném Marissát. Kiválasztottam magamnak pár kényelmes bugyit, helyette erre tangákat találok, csipkés meltartókkal.
Sok keresgélés után, végül úgy döntöttem ezt veszem fel:

Kiléptem az ajtón egyből Marissával találtam szembe magam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiléptem az ajtón egyből Marissával találtam szembe magam.

- Sminkelés. - vigyorgott az arcomba, majd leültetett és elővette a kis táskáját. Fél óra múlva végeztünk is. Nem úgy néztem ki mint akin hat kiló  vakolat van. Marissa pont eltalálta. Én voltam, csak kicsit újabb változatban. Utána kiegyenesítette a hajam és készen is voltunk.

- Gyorsaan egy szelfit. - kiabálta. Elővette a telefonját, és már kész is volt.

- Halkabban már. - jött ki fintorogva Justin, majd amikor rám nézett, valami átsuhant az arcán. Gyorsan bement a konyhába, majd egy kávéval jött ki és leült velem szembe.

- Kösz Marissa. Végre valahogy kinéz. - Mondta Justin, de a hangjában érezni lehetett hogy pont az ellentétjét gondolja.  Ezt nevetésével leplezte,  amikor meglátta hogy "vérig" sértett. Mindketten elkezdtek méregetni.

- Szívesen. - mondta mosolyogva,  és bólogatott rám, hogy mennyire eltalálta az alapozómat.

- Ugye tudjátok hogy én is itt vagyok? - kérdeztem felháborodva, majd kisétáltam a konyhába. Elővettem egy ásványvizet, és visszamentem. Csak Justint találtam.

- Marissa? - kérdeztem érdeklődve.

- Elment. - mondta majd elővette a telefonját, és nyomkodni kezdte.

- De el sem köszönt. - duzzogtam.

- Sietett. - rántott vállat. - Elmegyünk szétnézni? - kérdezte unva.

- Oké. - mondtam majd gyorsan feltettem a telefonomat töltőre és Justin már az ajtóban állt.

Ez nem lehet véletlen [J.B] Where stories live. Discover now