#20

489 19 0
                                    

Justin szemszögéből :

(EZ A RÉSZ MÉG AKKOR TÖRTÉNT MEG MIELŐTT ANNA MEGISMERTE VOLNA ATTILÁT ÉS ENNEK JELENTŐS SZEREPE VAN A TÖRTÉNETBEN!!!)

Éppen a haverommal Mike-al gördeszkázunk a téren. A rengeteg csaj fótóz és elolvad miközben a trükköket próbálom megcsinálni.
Egy ugratás, egy pörgetés, és a csavar...
Ez a második kedvenc hobbim a szex után.
Amióta Annával vége lett a deszkázás lett az úgymond "elterelésem". Úgy érzem, hogy amikor gurulok,  megszűnik körülöttem a világ.

- Haver nem akarsz elmenni kajálni? - dobta oda a kérdést miközben idegurult a deszkájával.

- Burger king jó lesz? - kérdeztem mire ide jött két lány és gyorsan csináltam velük egy-egy fotót.

- Nekem nyolc, csak induljunk el, mert úgy látom az a csajbanda ide tart még újabb szelfikért. - mondta Mike, majd a telefonja tükrében gyorsan belőtte a haját.

- Ilyen ez a sztár élet tesó. - Kacsintottam egyet rá, közben megindultam a kocsimhoz.

Kikértük a kaját, közben jó páran felismertek. A kiszolgáló csajszi remegve adta át a szendvicseket. Mike kinevette a bénázó csajszit. Mondjuk én is alig bírtam ki.

Már öt perce nyomogatja Mike a telefonját. Én meg csak tömöm magam.

- Új csaj? - kérdeztem tőle egy perverz mosollyal.

- Aham... Valami olyasmi... - mondta majd letette és enni kezdett.

- És ki az? - kérdeztem közben egy újabb szendvicset kezdtem el kibontani a csomagolásából.

- Csak egy ribanc... - nevetett. - Tényleg mi van azzal az Annával, akivel nyáron kavartál... Vagy mi... - vetette oda a kérdést.

- Hát... Nem is tudom... Jó volt vele meg minden, de amióta Selena belepofátlankodott az életembe, nem is hallottam felőle. - mondtam lazán. Bár magamban annyira nem volt laza ez az egész. Le tiltotta a telefon számom,  és minden közösségi oldalon is.

Miután hazahívtak, és le kellett mondanom a foglalást a hotelban, egy találkozóra kellett mennem, ahol a Music Recordssal volt egy teljesen felesleges tárgyalás arról hogy ha megyek valamerre, úgy áljak le rajongókkal hogy ne tegyem őket ingyen híressé. Ugyanis tőlem akarták Anna telefonszámát... Csakhogy tőlem biztos nem kapják meg.
Végül valahogy idekeveredett Selena is... És ez volt a probléma...

V I S S Z A E M L É K E Z É S

Két hónappal ezelőtt :

Éppen sétáltam ki a megbeszélésről amikor megláttam Selenát, aki felém közeledett.

- Szia Justin. - adott egy puszit az arcomra, majd hírtelen egy csókot adott amitől eléggé meglepődtem, de eltoltam magamtól. Ekkor a fényképező gép hangját hallottam megkattanni. Majd egy riporter csaj közeledett felénk.

- Mi a francot csinálsz? - néztem rá fintorogva.

- Csak egy megállapodást szeretnék veled kötni. - nevetett fel.

- Nem... köszi de nem érdekel... - megfogtam magam, majd elindultam a kijárat felé.

- Az se érdekel ha kicsinálom Annát? - kérdezte ördögien.

Ekkor megfordultam és undorodva a szemébe néztem.
- Ha egy haja szála is meggörbül... - mentem hozzá egyre közelebb.

- Nem...Nem erről van szó... Testileg nem lesz semmi baja... De a hírtelen jött hírnévtől, vagy esetleg gonosz perverz rosszfiúktól már lehet hogy... - Erre a mondatára megemeltem a kezem, de nem pofoztam fel...megtenném ha fiú lenne... De sajnos nem az.

- Fuh..Mit kellene tennem, hogy békénhagyd? - fújtam ki a levegőt idegesen.

- Ez a csókos kép most ki fog kerülni az internetre, és még majd a további száz is ki fog, ami  majd hozza nekem a cash-t- mondta nevetve.

- A nézettségemet akarod... Ez undorító... - fintorogtam. Csak a pénzre hajt. De hiába próbálkozik ha Anna most a felkapott. Ő most csak második lehet.  Selena egy undok dög... Kihasznál mindenkit. Kár volt vele régebben megismerkednem.

V I S S Z A E M L É K E Z É S  V É G E

♡♡♡

- Nem is érdekel. - mondtam Mike-nak nevetve. Ez a hajó elúszott...Szó szerint.

- Akkor nem lenne gáz ha lestoppolnám? Mert eléggé fullos a csaj. - mondta Mike. Én egy szúrós pillantást vetettem felé .

- Hagyd őt. - mondtam majd kifújtam a levegőt.

- De ember! Ha neked nem kell, és ha nekem se engeded...akkor majd lesz más... Híressé tetted, és a kiadók, managgerek most őt keresik, hogy az arcából pénzt csinálhassanak, aztán majd a fanatikus rajongók meg elkapják egy sötét helyen és... - mondta de ezt már nem bírtam elviselni.

- ELÉG! - csaptam rá az asztalra. Sokan idefigyeltek a csattanásra.
Ugyan ezt mondta Selena is.  Mindenki ezt hajtja. Majd lesz neki más.  Aki majd boldoggá teszi. Én akartam boldoggá tenni őt.

- Akkor csinálj valamit. Ott hagytad mindennek a tetején. Most lenne a legnagyobb szüksége rád! - mondta a szemembe nézve. - Mit akarsz tőle? Megszeretted talán?

Teljesen igaza volt ebben muszáj lesz tennem valamit, mert elsodródik az árral. De hírtelen csak úgy nem állíthatok be. Nem tudom hogy megtudna-e bocsájtani. Vissza kell hódítanom!

Ez nem lehet véletlen [J.B] Where stories live. Discover now