- Mi van veled ma? Fel vagy pörögve! - nevettem, közben lassan sétáltunk kifele.
- Miért? Egész nap feküdjek? - tette fel a kérdést.
- Hát ne, de eddig nem nagyon mozdultál ki.
- Ha akartam volna sem tudtam volna mert a rengeteg fan elállta az utamat...- mondta és közben összehúzta a szemeit, és ezzel azt a nézést keltette mintha haragudna rám. - Hozok inni. - mondta Justin, majd az étteremhez kezdett sétálni.
- Nekem is hozz valamit.
♡♡♡
Odamentem a medencéhez, levettem a papucsom, és beletettem a lábamat. A víz kellemesen hideg volt.
- Itt vagyok. - mondta Bieber, amire hátranéztem.- Tessék!- Nyújtott felém egy üveges kólát. Ő is azt ivott.
- És...Hogy-hogy idejöttél? Mármint a hajóra...- Kérdeztem közben leült mellém és beletette a lábát a vízbe.
- Kicsit ki akartam kapcsolódni. A rengeteg fellépés, új számok. Kicsit elfáradtam. És Te?
- Hát mivel lediplomáztam ezt kaptam jutalmamul.
- Látom nagyon élvezed! - nevetett ki. - Egyébként 20 évesen diploma? - nézett elismerően.- Csak gyorstalpalóval. Egyébként még két évem lenne... - mondtam unottan.
-Egyébként...Ha nem lennék itt most nem lenne hol aludnod. - kezdett nevetve lökdösni.- Menj már. Igenis lenne hol aludnom. Mire vannak a nyugágyak? - löktem vissza nevetve, csak az a baj hogy kicsit erősebben löktem meg, és beleesett a vízbe.
Elkezdett kapálózni, meg segítségért kiabálni, amit én először nem vettem be.- Anna segíts már! - mondta erélyesen, közben csapkodta a vizet.
- Te tuti ugratsz. A nagy Justin Bieber ne tudna úszni? Volt olyan klipped is amiben úsztál. Nem veszem be. - mondtam neki, de láttam hogy kezd elmerülni.
- Anna! - mondta majd elmerült.
-Justin? Én nem tudok úszni mély vízben! - kicsit bepánikoltam. - Add a kezed! - mondtam neki.
Előre nyújtozkodtam, hogy elérjem a kezét, de már nem kellett sok. Ezaz! Megvan. Elkezdtem magam felé húzni, amikor láttam hogy rámkacsint.
- Így jár az, aki lökdösi Justin Biebert.- mondta majd megfogta kezem, és berántott a vízbe.
- Fúú! Annyira tudtam hogy hazudsz! - mondtam, közben fogtam a karját, mert simán elmerülök a 2 méter mély vízben. - Amúgy te kezdtél el lökdösni! - mutogattam rá.
- Az oké, de nem úgy hogy belelökjelek a vízbe. - nézett rám mérgesen.
- Nem löktelek volna bele a vízbe, ha nem kezdesz el beszólogatni.
- Hé engedj már el! - söpörte le kezemet karjáról. Egy pillanatra elsüllyedtem, aztán gyorsan elkapta a kezemet, és mostmár visszajöttem a felszínre.
- Nem mondtad hogy nem tudsz úszni!
- De mondtam, csak víz alatt voltál.- És szerinted ott hallanom kellett volna?
- Igen! - mondtam ellentmondást nem tűrően. - Mára pedig elegem van a vízből. - mondtam majd, megfogtam Justin vállát, hogy elérjek a medence széléhez, kb 150 centire van most tőle a kezem. Bieber megfogta a derekamat, amitől rögtön arca felé fordultam. Megint átsuhant valami az arcán, mi baja van?
- Most mi van? - nézett rám értetlenül. Téged stabilan fogni kell, mert lehúz a nagy semmi. - mondta.
Mostmár mindketten kijöttünk a vízből. Nagyjából megpróbáltuk kicsavarni magunkból a vizet, sikertelenül. Úgy mentünk vissza, hogy pocsolyákat hagytunk magunk után...
YOU ARE READING
Ez nem lehet véletlen [J.B]
RomanceMostmár hiszek a sorsban. Azt mondják minden a véletlen műve. Hogy lehet, hogy pont ugyanarra a hajóra szálltunk fel? Hogy lehet hogy pont az Ő szobájába mentem be? Hogy lehet hogy pont én, egy egyszerű fangirl, találkozok Justin Bieberrel? Figyelem...