#6

811 27 0
                                    

Bementem az erkélyről, mert még mindig zavarban voltam. Nyugi Anna. Csak azért akar a barátnőd lenni, hogy tisztázza a nevét. Így van. Felesleges lenne beleszeretni. Amúgy is hihetetlen már az a tény hogy ő Justin Bieber. Gondolom majd csinálunk pár képet, ami megy fel Facebook-ra, elterjeszti egy videóban hogy "mennyire szeret" és mire hazaérünk szakítunk.

Gyorsan előkaptam a telefonomat, hogy felhívjam anyuékat, mert jó lenne nekik is szólni hogy élek.
Kicsörgött...de nem vette fel egyik se. Gondolom nagyon elfoglaltak, mindketten.
Leültem a kanapéra, és ellenőriztem, hogy miféle szörnyűségek terjednek el rólam. 5 perc múlva szőrnyülködve dobtam rá a telefont az ágyra, közben remélkedtem hogy onnan az nem fog lepattanni.

- Na akkor vázolom a holnapi programot. - sóhajtott egyet Justin. - Van egy csajszi. Vele elmész vásárolni csilivili ruhákat, sminkeket, meg ilyesmiket. - sorolta, de közben muszáj volt megállítanom.

- Higy mi? - néztem rá értetlenkedve.-  Először is nem fogok felhúzni miniszoknyát és picsanadrágot, nagyon mély dekoltázsos felsőket. Másodszor nem rakok fel tíz kiló vakolatot a fejemre. Harmadszor pedig nem költöm el ilyen szarságokra a pénzem.

- Nem érdekel mit fogsz felvenni, és majd én mindent fizetek. - nézett rám unva.

- Szó se lehet róla! - kezdtem vele veszekedni.

- Figyelj te csak ezt fogd fel úgy mint egy álom nyaralás. Amúgy se ártana neked egy kis változás.- morogta, majd előkapta telefonját, és írt valakinek. Körülbelül öt percen belül végzett is és a kezembe adta a telefont ami hívásban volt.

- He? - kérdeztem értelmesen, közben vágtam egy grimaszt.

- Csak szólj bele a telefonba. -Fogta a fejét nevetve Justin.

- Háló? - szóltam bele.

- Szia Anna. Marissa vagyok.

- Szia Marissa. - hallásra kedves csajszinak tűnt.

- Kapcsold be a kamerát légyszi.- kért, de egy pillanatig elgondolkoztam, majd bekapcsoltam. Egy hosszú szőke hajú lány köszönt vissza a kamerában.

- Hali. - mondtam mosolyogva. A csaj tökéletes ellentétem.

- Szia Anna. Holnap akkor megyünk vásárolni.

- Jah. - sóhajtottam.

- Mond Justinnak hogy kapja be mert gyönyörű vagy! - mondta fújtatva Marissa.

- Köszönöm...Hallotta. - néztem Justinra egy szemforgatás keretében.

- Most mi van? - nézett rám egy üdítőt  kortyolgatva Justin.

Szemeim szikrát szórtak. Mit mondhatott Marissának? Nem vagyok annyira ronda.

- Jó nekem mennem kell. - mondta nevetve Marissa.- Anna ha a szemmel ölni lehetne, valószínű hogy már Justin halott lenne.

- Az biztos. - kuncogtam.

- Na jó elég. Add vissza a telefonom, és beszéljetek ki máskor. - fújtatott Bieber.

- Jól van. Szia Marissa. - köszöntem.

♡♡♡

- Nem tudom mit mondtál neki rólam, de utállak. - feküdtem el a kanapén.

- Épp eleget mondtam neki. - mondta majd kiment a szobából...

Ez nem lehet véletlen [J.B] Where stories live. Discover now