Chapter-11

2K 215 6
                                    

Based on one heart

"အစ္ကို...
ဒီဘက္ကိုလာ...."

မႈိင္းညိဳ ့ညိဳ ့တိမ္တိုက္ေတြက...ေကာင္ကင္၁လႊားမွာျဖန္ ့က်က္ျပီး
လူသားမ်ားအားေနေရာင္ကာကြယ္ရန္အလို ့ငွာ အုပ္မိုးေပးထားၾကတယ္....
ၾကည္ျပာျပာ နွင့္ေတာင္သမန္အင္းေရျပင္ကလည္း. ...တမူထူးစြာ..

စိမ္းစိမ္းစိုစိုနဲ ့လွပတဲ့ မယ္ဇယ္ပင္တန္းၾကီးကေတာ့...
လမ္းတစ္ဖက္နွင့္၁ဖက္ရွိ...သူတို ့ပိုင္ဆိုင္ထားရာ..
အကိုင္းအခတ္ခ်င္းထိလုမတတ္...အုပ္မိုးလို ့...

မယ္ဇယ္ပင္ေတြၾကားက...
လွမ္းျမင္ေနရတဲ့...
မႏၲေလးေတာင္...
ေတာင္ေပၚက ....အသြယ္သြယ္စီတန္းေနၾကေသာ...
ဘုရားတို ့က ဗုဒၶဘာသာ ကို...အထြတ္အျမတ္ထားေသာနိုင္ငံျဖစ္ေၾကာင္းသက္ေသထူလ်က္ေပါ့......

ပတ္၀န္းက်င္သဘာ၀အလွေတြထက္...
ပိုလွေနမည္ျမင္ကြင္း...ကေတာ့
သစ္ပင္ရိပ္ေအာက္မွာအခ်င္းခ်င္းက်ီစယ္ရင္းလမ္းေလ်ာက္ကာေပ်ာ္႐ႊင္ေနၾကတဲ့...ေကာင္ေလး၂ေယာက္..
သို ့ေသာ္ သာမာန္ပုထုဇဉ္တို ့ကေတာ့...ထို၂ေယာက္ထဲက၁ေယာက္ကိုျမင္နိုင္မည္မဟုတ္....

သူတို ့ဟာခ်စ္သူေတြလား???

မဟုတ္ပါဘူး!

ဒါျဖင့္....အရမ္းခ်စ္ၾကတဲ့ညီအစ္ကိုေတြ???

အင္း...လက္ရွိအေျခအေနမွာဒီလိုပဲသတ္မွတ္ထားပါရေစ....

သစ္ပင္ေတြေအာက္မွာလမ္းေလွ်ာက္လာၾကရင္းေျခလွမ္းေတြကိုတံတားဆီေျပာင္းေပးလိုက္သည္.....

မ်က္စိထဲတြင္ အစမွအဆံုးေနရာယူထားေသာဦးပိန္ဆိုသည့္...တံတားၾကီးက မႏၲေလးျမိဳ ့ရဲ ့ဂုဏ္ကိုေဆာင္လို ့....

၁ခါ၁ေလေတာ့လည္း ဤတံတားၾကီးက....လူရွင္းတတ္သည္ေလ...

အခုက ၁ခါ၁ေလထဲတြင္အျကံုး၀င္ေနေတာ့...လူရႈပ္တာမျကိုက္သည့္ ....၀ိညာဉ္၁ေကာင္အတြက္အခန္ ့သင့္ပင္....

"အစ္ကို...ဘာျဖစ္ေနတာလည္း...မေပ်ာ္ဘူးလားဆူပုပ္ေနတာ"

အင္းေရျပင္၁ေလ်ာက္ျဖတ္တိုက္လာေသာေလေျပေလး....
စကားသံအခ်ိဳ ့ကို...ဦးတည္သူထံသယ္ေဆာင္သြားေပးသည္....

Based On One HeartWhere stories live. Discover now