Chapter-22

1.6K 194 26
                                    

Based On One heart♡

》》》Zay Khant Thit's  point of view《《《

မ်က္စိေရွ႔တြင္ တံလၽွပ္လိုမ်ိဳးနိမ့္ခ်ည္ျမင့္ ခ်ည္ျဖစ္ေနေသာ....
အျဖဴေရာင္အလင္းတန္းမ်ား ေဝဝါးေနသည္.....
ျမင္းေပါက္ေလးမ်ား ကဆုန္ေပါက္ေနသကဲ့သို႔ပင္.......

ကိုယ့္အေတြးႏွင့္ကိုယ္မို႔ စိတ္ထဲက တဲတဲေလး ၾကည္ႏူးလာသည္....
လျခမ္းပံုစံ ႏႈတ္ခမ္းလႊာတို႔ကို ခပ္ဟဟဖြင့္ဟကာ....ျပံဳးလိုက္ေတာ့....
သြားတက္ေလးႏွစ္ဖက္က....အစီအရီေပၚလာသည္....

"ငါဘယ္ေရာက္ေနတာလည္း......"

ေဝဝါးမႈတို႔က တစ္စတစ္စ ေျဖေလ်ာ့လာသလိုလို.....
ျဖည္းျဖည္းအားစိုက္ကာၾကည့္လိုက္ေတာ့ မထင္မရွားျမင္ကြင္းတို႔က
သူ႔ထံပါးလာေရာက္ခစားၾကသည္....

သူ႔ေရွ႔မွာျမင္ေနရသည္က.... အစိမ္းေရာင္ မိုးကာသားဝတ္ရံု ေတြနဲ႔လူတစ္စု....
ေသြးစြန္းေနေသာ ဓားတိုေလးကို ကိုင္ထားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးက ဆံပင္ကိုခပ္ျမင့္ျမင့္စုစည္းထားသည္....
ထိုလူေတြအားလံုး မ်က္လံုးသာေပၚတဲ့....maskအစိမ္းေရာင္ ခပ္ပါးပါးကို မ်က္ႏွာတြင္ အုပ္ထားၾကသည္....

တစ္ျဖည္းျဖည္းႏွင့္ျမင္ကြင္းကရွင္းလာသည္....

ထိုလူစုအလယ္တြင္ကုတင္တစ္လံုး....ၿပီးက်ေတာ့....မီးေရာင္စူးစူး
ကုတင္ကိုယ္ထည္ေပၚက...  ရင္ဘတ္ပြင့္ေနတဲ့ လူသား.....

ေသြးလန္႔ဖြယ္ျမင္ကြင္း.....

သို႔ေပမဲ့ပိုၿပီး ထင္ရွားျပတ္သားလာေတာ့....
ဒါဟာ ေဆးရံုခန္းတစ္ခုလား....???
လိုတာထက္ပိုၿပီး အဆင့္ျမင့္လြန္းေနတယ္မလား......

ကိုယ့္အလုပ္ကိုယ္ကိုယ္ အာရံုစိုက္လုပ္ေနၾကတဲ့ လူေတြက ခြဲစိတ္ဆရာဝန္ေတြေပါ့....

ငါကဘာေၾကာင့္မ်ား......ဒီအခန္းထဲေရာက္???
ဧကႏၲ.....ငါေသသြားခဲ့ၿပီမလား.....

က်ေနာ္ေရွ႔ကိုတိုးရင္း.....ထိုဆရာဝန္ေတြၾကားထဲေရာက္သြားသည္......
"သူတို႔ငါ့ကို မျမင္ရဘူးပဲ...."

သူတို႔အလယ္က ခြဲစိတ္ေနတဲ့ေနရာကိုေတာ့ က်ေနာ္မၾကည့္ရဲပါ...
ထိုခြဲစိတ္ခံ လူသား၏ မ်က္ႏွာႏွင့္ လည္ပင္း အၾကားတြင္....
အစိမ္းေရာင္ကန္႔လန္႔ကာတိုတိုငယ္ငယ္တစ္ခုျခားထားသည္...

Based On One HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin