Based On One Heart
ေကာင္းကင္ယံ၁လႊားမွာ... တိမ္စိုင္တိမ္လိပ္ေတြဟာ အျဖဴေရာင္ ဂြမ္းစေတြ ျဖန္ ့ၾကဲထားသလို...ပရမ္းပတာျပန္ ့ ့ကာေနၾကေသာ္လည္း...ထိုပရမ္းပတာအလွကပင္ေလာက္ကၾကီးကို၁မူထူးျခားေစသည္..
မိုးတြင္းကာလျဖစ္ေသာ္လည္း.... မိုးမရြာေပမဲ့ အတန္ငယ္အံု ့မႈိင္းေနေသာ ပတ္၀န္းက်င္က...မိုးရာသီျဖစ္ေၾကာင္းသက္ေသခံကာ....သူ ့ ့ကိုေလွာင္ေျပာင္ေနသေယာင္ေယာင္....
ဦးတည္ခ်က္မဲ့စြာေလွ်ာက္သြားေနခဲ့ေသာ ေျခလွမ္းတို ့ဟာလည္း ဘယ္ကိုလွမ္းေလ်ွာက္ေနမွန္းမသိ...
အတန္ငယ္နာက်င္ကာ ေညာင္းကိုက္ေနေသာ ေျခေထာက္တို ့က.. အခ်ိန္ေပါင္းနာရီေပါင္းမ်ားစြာၾကာေအာင္လမ္းေလ်ွာက္ခဲ့ျခင္းရဲ ့သက္ေသအလား...
ေခ်ြးေတြရႊဲ႐ႊဲစိုေနေသာ ေက်ာင္းအက်ႌဟာလည္း ေယာက်ာ္းပီသစြာ ခန္ ့ညားစျပဳေနတဲ့ သူ ့ရဲ ့၁၀ေက်ာ္သက္အရြယ္ခႏၶာကိုယ္ေပၚမွာကပ္လို ့......
ေခြ်းစက္ေလးေတြတြဲခိုေနတဲ့သူ ့ရဲ ့မ်က္နွာနုနုဟာ...ျဖဴလြန္းလွတဲ့အသားအေရာင္နဲ ့မွမလိုက္ ေခ်ာေမာခန္ ့ ့ညားမႈကိုေဆာင္ေနေသးသည္....
လမ္းေဘး၀ဲယာက၁၀ေက်ာ္သက္မိန္းကေလးတိုင္းလိုလိုရဲ ့အၾကည့္ေတြဟာသူ ့ ့ဆီကိုဦးတည္ေရာက္လာေနတတ္သည္ကိုသူမသိေလသေလာ....
သူကိုယ့္အျဖစ္ကို္ယ္ကိုျပန္ေတြးရင္းျပံဳးမိျပန္သည္....
ငါဟာေဇခန္ ့သစ္ဆိုတဲ့ ၀ိညာဉ္ ၁ေကာင္ဆီမွာ ဘယ္တုန္းကတည္းကမ်ားဒီေလာက္က်ရွံဳးသြားပါလိမ့္....
ေက်ာင္းကေနဦးတည္ခ်က္မဲ့စြာေလ်ာက္လာတဲ့လမ္း၁ေလ်ာက္မွာ....သူ ့အေတြးတိုင္းရဲ ့ဦးတည္ရာက ေဇခန္ ့သစ္ဆီသို ့သာေရာက္ေနခဲ့သည္....
လူေတြဟာေ၀းကြာေနမွ အခ်စ္ရဲ ့တန္ဖိုးကိုသိၾကတာပါလား .....
၃နွစ္တာသံေယာဇဉ္ကို...က်ေနာ္က ညီအစ္ကို လို ့နာမည္သတ္မွတ္ခဲ့ေပမဲ့ ...
.ခုခ်ိန္မွာေတာ့အေတြးတို ့ကဆန္ ့က်င္စြာ....
ရွိဳင္းေခတ္ယံဟာ ေဇခန္ ့သစ္ကို ခ်စ္မိေနတာပါလို ့သက္ေသခံလာေလသည္......
YOU ARE READING
Based On One Heart
Romanceသူကဝိညာဥ္.... က်ေနာ္ကလူသား...... ဘာမ်ားထူးၿပီး ျခားနားသလည္း???....... ✘ ✘. ✘. ✘. ✘