Based On One Heart
ေကာင္ကင္ျပင္က်ယ္ၾကီးမွာ လမင္းၾကီးဟာ ထင္ရွားစြာ၀င္းပေနတယ္..
လမင္းၾကီးေဘးမွာေတာ့ၾကယ္ေလးေတြ....တစ္ဖ်တ္ဖ်တ္လက္လို ့...
၁ကမာၻလံုး ဘယ္ေနရာကၾကည့္ၾကည့္ ျမင္ေတြ ့နိုင္စြမ္းရွိတဲ့ လမင္းၾကီးက...
အရာရာထက္မ်ားပိုတန္ဖိုးရွိေနမလား....
တစ္ခ်ိဳ ့ေတြကလေရာင္ေအာက္မွာ...စကားေတြေဖာင္ဖြဲ ့ရင္းေပ်ာ္ေနၾကမယ္...
၁ခ်ိဳ ့ေတြက ခ်စ္ရသူနဲ ့အတူအနမ္းလွလွေတြပံုေဖာ္ေနမလား...
သူ....သူကေတာ့....
သက္၀င္လႈပ္ရွားလာခဲ့တယ္....
ပတ္၀န္းက်င္ဟာတိတ္ဆိတ္ျပီး...အေဖာ္မဲ့လို ့...
လေရာင္ေအာက္မွာ...တံတားၾကီးက အထီးက်န္စြာရွိေနမလား...
တံတားၾကီး၁ခုတည္းေတာ့မဟုတ္ပါဘူး...တံတားၾကီးေပၚက အေဖာ္မဲ့၀ိညာဉ္ေလးေရာေပါ့....
ဘယ္အခ်ိန္ေတြေတာင္ရွိကုန္ျပီလဲ...သူဒီတံတားေပၚမွာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့တာ....
ရုတ္တရက္...ေခါင္းထဲ၀င္လာတဲ့စိုးရိမ္မႈေတြ...
ႏႈတ္ဖ်ားကတိုးတိုးေရရြတ္မိတယ္
"ရွိဳင္းေလး..."
---------------------------------------------
တိတ္ဆိတ္ေမွာင္မိုက္ေနတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္.....
ျခံ၀န္းက်ယ္က်ယ္ေလးနွင့္၁ထပ္တိုက္ပုေလးဟာပိုင္ရွင္မဲ့ေနသေယာင္....
သို ့ေသာေသခ်ာနားစြင့္ၾကည့္ပါက ရွိဳက္သံသဲ့သဲ့ေလးကို...ၾကားေနနိုင္သည္ေလ....
သူျပန္မလာေသးဘူး...ည၂နာရီေတာင္ရွိေနျပီ...က်ေနာ့္ေရွ ့ကိုျပန္ေပၚမလာဘူး...
က်ေနာ္ဘယ္ေလာက္စိုုးရိမ္ေနမလဲ သူမေတြးမိဘူးလား...
ျပန္ေရာက္လာရင္ေကာင္းေကာင္းကိုရန္ေတြ ့ပစ္မွာ...
မ်က္ရည္ေတြၾကားက ရူးေၾကာင္ေၾကာင္အေတြးေၾကာင့္ျပံဳးမိသြားေသးတယ္...
ဖြင့္ထားတဲ့အခန္းျပတင္းေပါက္ကေနတိုက္လာတဲ့ေလျပင္းေတြ...
YOU ARE READING
Based On One Heart
Romanceသူကဝိညာဥ္.... က်ေနာ္ကလူသား...... ဘာမ်ားထူးၿပီး ျခားနားသလည္း???....... ✘ ✘. ✘. ✘. ✘