Chapter-21

1.8K 257 19
                                    

》 Based On One Heart 《

က်ယ္ဝန္းလွေသာ ခန္းမႀကီးထဲတြင္...အျဖဴေရာင္စားပြဲဝိုင္းမ်ားအစီအရီ....

ခန္းမက်ယ္ႀကီးရဲ႕ မ်က္ႏွာက်က္မွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ သလင္းေက်ာက္သဏၭာန္ မီးဆိုင္းတို႔ကလည္း..
တြဲလဲက်လို႔......

ၿပီးေတာ့ လာေရာက္သူေတြဟာလည္း
ဂုဏ္သေရရွိ အသိုင္းအဝိုင္းက လူႀကီးလူေကာင္းေတြ.....

ထိုပြဲဟာဘာပြဲပါလိမ့္....!!!!????

တကယ္ေတာ့ ထိုပြဲဟာ Glitter Company ပိုင္ရွင္ဦးေစာသစ္ရဲ႕ ေနရာဆက္ခံမႈကို
ေဇခန္႔သစ္ ဟူေသာသူ႔သားထံ လႊဲေျပာင္းေပးသည့္ပြဲ.....

ထိုပြဲထဲမွာ စိတ္ရႈပ္ေနသူကေတာ့ ေဇခန္႔သစ္ဆိုေသာ က်ေနာ္ပင္ျဖစ္ေပလိမ့္မည္...

ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔Companyတစ္ခုလံုးကို ဦးစီးႏိုင္ဖို႔ရာ ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္
မျဖစ္ႏိုင္ဆိုတာထက္ ျဖစ္ႏိုင္ဖို႔ ယံုၾကည္ခ်က္မရွိတာပင္...

သို႔ေပမဲ့က်ေနာ့္မွာ အားကိုးစရာ ေမေမေလးနဲ႔ ကိုသက္ရွိေသးလို႔ပင္ေတာ္ေရာ့မည္...

ကိုသက္က...ႏိုင္ငံျခားကေန managementနဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးလာတာမို႔ သိပ္ၿပီးေတာ့စိုးရိမ္စရာမရွိပါ.....

》》》ထိုအခ်ိန္က က်ေနာ္သည္ ေမေမေလးႏွင့္ သက္ထူးခန္႔အေပၚ ယံုၾကည္မႈ လြန္ကဲခဲ့သည္《《《

က်ေနာ္အေဝးမွာ လုပ္ငန္းရွင္တစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔စကားေျပာေနတဲ့ ကိုသက္ကို လွမ္းၾကည့္ေနသည္.,.
ကုမၸဏီ ကိစၥေတြကိုပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ေျပာဆိုေနျခင္းပင္...
အျဖဴေရာင္အေနာက္တိုင္း ဝတ္စံုနဲ႔ ကိုသက္သည္...အလြန္ခန္႔ညားလ်က္...
က်ေနာ္လည္းတစ္ေန႔က်ရင္ သူ႔လိုျဖစ္လာမွာပါ...

ထိုအခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ္အေလးစားရဆံုး လူဟာ ကိုသက္ထူးခန္႔ဆိုလၽွင္   မမွားခဲ့ေပ.....

__________________________________________________
"သားသား စိတ္ခ်လက္ခ်ေက်ာင္းသြားတက္ပါ....ေမေမေလးတို႔ အကုန္အဆင္ေျပေအာင္ေစာင့္ေရွာက္ေပးမယ္"

က်ေနာ္ UK ကိုေက်ာင္းသြားတက္ရန္ခြင့္ေတာင္းေတာ့....ေမေမေလးက အျပံဳးတုႏွင့္...
စိတ္မပူရန္ေျပာသည္...ထိုအခ်ိန္က က်ေနာ္ အားအကိုးရဆံုးသူသည္ေမေမေလးပင္ျဖစ္ခဲ့သည္....

Based On One HeartWhere stories live. Discover now