2.Bölüm

6.2K 219 75
                                    

Medyada Buket var

2.Bölüm

Gözlerimi huzurlu bir şekilde açtım çünkü bu gün hafta sonu. Banyoda rutin işlerimi halettim ve dar siyah bir pantalon üstünede hardal rengi bir tişört giydim saçlarımı topuz yaptım ve mutfağa indim annem yemek hazırlıyordu.

"Kızım abini uyandır"

"Tamam" işte şimdi bittin.

Abimin odasının kapısını açtım ve hızla üzerine atladım.

"Laannğ" birden gözlerini açtı ve beni üstümden atmaya çalıştı.

"Ya Buket kalksana"

"Hayır sen bana yaparken iyiydi" acı çeken sesler çıkarınca kıyamadım ve üstünden kalktım.

"Sen bittin" dedi ve beni kovalamaya başladı. Bende gözüme misafir odasını kestirdim orda bulamaz. Kapıyı açtım ve kapattım. Ama ne görüyüm Poyraz tam dibimde duruyor. Yutkundum.

"Ee şey pardon bilmiyordum burda olduğunu" dahada yaklaştı ve beni duvar ile kendi arasına aldı.

"Bana koşarak geliceğini bilmiyordum"

"Ya yanlışlıkla oldu çık surdan" biraz daha yaklaştı milimler vardı aramızda ve nefesi dudaklarıma deyiyordu.

"Peki öyle olsun bakalım"  dedi ve geri çekildi. Bende hızla odadan çıktım ve lavobaya gittim. Soğuk suyla elimi yüzümü yıkadım.

Mutfağa geçtim Poyraz'da oradaydı. Umursamadan oturdum.

"Buket bu burda bitmedi"

"Ya sen hergün yapıyorsun ben birkere yapmışım çokmu"

"Lan kemiklerimi kırdın" bisey demedim ve kahvaltıma başladım.

"Afiyet olsun. Anne ellerine sağlık"

Gülümsedi annemde. Odama geçtim saçımı düzleştirdim. Telefonumu aldım bugün Mete ile buluşucam birşeyler içicez çok ısrar etti. Salona geçtim oturuyorlardı. Babama ve annemi öptüm.

"Ben çıkıyorum" abim konuştu.

"Nereye"

"Hadi bay bay" dedim ve kapıdan çıktım. Hemen kafeye gittim oturuyordu. Bende oturdum.

"Merhaba Buket nasılsın"

"Iyiyim sen"

"Bende" garson geldi çay istedik.

"Buket"

"Efendim"

"Senin sevgilin varmı?"

"Hayır Mete bu nereden çıktı?"

"Kabul etmedin ya çıkma teklifimi ondan dedim"

"Bunlarımı konuşucaz"

"Haklısın ama bil istedim teklifim hala geçerli"
Tam birşey diyicem Poyraz geldi ve Mete'ye yumruk attı. Ne oluyor ya. Poyraz'ın kolundan tuttum ve zorda olsa çektim.

"Ne yapıyorsun sen ya"

"Gel buraya Buket"

"Hayır"

"Abine söylemeden gel buraya" hiç takmadım ve Mete'yi kaldırdım. Ve kafe dışına çıkardım.

"Iyimisin"

"Iyiyim de benim evime gelde pansuman yapsana"

"Peki" dedim.

Eve geldiğimizde şaşırdım Mete bayağı zenginmiş villa felan.

"Ecza dolabı nerde"

"Surda ben seni salonda bekliyorum"

"Tamam" dedim ve ecza dolabından malzemeleri aldım. Hayvan nasıl vurmuş ya.

Yarasını temizlemeye başladımn oda bana bakıyordu. Tendiriyot sürdüm. Bantda yapıştırdım oh bitti.

"Saol Buket"

"Birşey değil neyse ben gidiyim"

"Peki görüşürüz"

"Görüşürüz" dedim ve çıktım.

Eve geldiğimde Poyraz ve abim vardı sadece.

"Buket gel buraya" off bittim.

"Efendim abilerin birtanesi"

"O kimdi lan illa bacaklarınımı kırayım"

"O arkadaşımdı ve kafede insan gibi konuşuyorduk"

"Evine gitmişsin lan"

"Senin bu öküz arkadaşın çocuğu dövmeseydi gitmezdim" dedim ve yukarı çıktım. Offff ya. Dış kapının sesi geldi. Gittiler herhalde. Bende mutfağa su içmeye gittim .

Suyumu içtim. Tam arkamı dönücem Poyraz ile karşılaştım.

"Ufaklık beni çok sinir ediyorsun bazen, bazende aksine tahrik ediyorsun"

"Ya çık surdan o senin sorunun umrumda değil"

"Suanda seni deli gibi öpmek istiyorum"

"Saçmalama çık surdan"

"Bence opmeliyim"

"Ya çık" birden dudaklarımda sert bir baskı hissettim. Itiyorum gitmiyor offf. Bir eliyle ensemi tutuyor diğer eliyle belimi.

Sonunda nefessiz kaldığında bıraktı. Ama ben ona öyle bir tokat attımki osmanlı tokatı.  Gözümden bir damla yaş düştü.  Ilk öpücüğümü almıştı. Tam gidicem kolumu tuttu.

"Neden ağlıyorsun"

"Pislik herif ilk öpücüğümü aldın"

"Bilmiyordum"

"Neden yaptın bunu ya neden" diye bağırdım.

"Konuş ya neden" ben böyle bağırıyorum ama o sessiz.

"Neden öptün derdin ne"

"Çünkü seni seviyorum" diye bağırdı. Çıktı gitti. Oha beni seviyormuş ama ben sevmiyorum...

Abimin Kankası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin