Kadın 45 yaşlarındaydı. Konuştum.
"Evet benimle Alas hakkında ne konuşacaksınız"
"Ben Alas'ın annesiyim. Telefonundan numaranı gizlice aldım. Ilk başlarda çok mutluydu. Aşık olduğunu söylüyordu. Hatta odasında birsürü resmin var. Sonra kavga etmişsiniz. Her gece içip içip gelmeye başladı. Ağlıyor ismini sayıklıyor sonra sızıp kalıyordu. Ben oğlumu en son 7 yaşında ağlarken gördüm. Ama şimdi. Çok üzülüyorum onun bu haline yemek bile yemiyor iyice çöktü. Ne yaptıysa çok pişman ne olur affet" diyince üzüldüm ama onun bana yaptığı geldi aklıma.
"Bakın. Oğlunuz benim üzerime iddaya girmiş onu nasıl affedebilirim ki?"
"Ama çok kötü pişman"
"Bende üzgünüm ama yapabileceğim birşey yok"
"Bak kızım. O seni çok seviyor. Tabii yaptığı çok kötü birşey ama pişman ne olur affet" dedi. Tam ağzımı açacağım sırada Alas geldi.
"Onu çağırdınız mı? "
"Hayır " dedi. Alas geldi ve bana sarıldı. Hızlıca ittim. O çoktan ağlamaya başlamıştı bile.
"Bu-buket" onu hiç takmadan annesine döndüm ve konuştum
"Iyi günler" dedim. Çıkışa doğru ilerlerken Alas'ta peşimdeydi. Ben hızlandıkça o hızlandı. Koşmaya başladım bu sefer. En sonunda elimden tuttu.
"Özür dilerim lütfen affet dayanamıyorum lütfen" dedi ve ağlamaya devam etti.
"Alas affetmiycem seni" diyince bu sefer ayaklarıma kapandı. Kaldırmaya çalıştım ama olmadı.
"Özür dilerim affet yapamam sensiz affet beni" diye devam etti. Herkes işini bırakmış bize bakıyordu.
"Affet" diye bağırdı ve ağlamaya devam etti. Bu sefer topluluktam bağırma sesleri geldi.
"Affet" herkes bağrıyoru.
"Ne olur lütfen özür dilerim. Eşşeklik ettim ama ben sana aşık oldum Buket. Ben seni seviyorum. Çok pişmanım ama affet işte yapamıyorum sensiz. Dayanamıyorum" dedi.
"Affet artık çocuk pişman " diye bağırdı bir teyze. Yanındaki dedede bağırdı.
"Affet affet seviyorum diyor hem"
Bu sefer bir çocuk bağırdı.
"Abla affet abiyi" dedi Alas'a baktım.
"Affet" diye fısıldadı. Dayanamadım ve kafamı tamam anlamında salladım. Biren beni döndürmeye başladı.
"Teşekkür ederim birtanem" dedi ve öptü. Akkışlamaya başladılar. Güldüm ve beni bırakmasını söyledim. Bıraktı.
"Seni seviyorum"
"Bende" dedim ve gülümsedim.
"Hadi eve bırak beni"
"Biraz gezsek olmuyor mu?"
"Hayır olmaz bende isterdim ama babam ve abim kızıyor"
"Tama o zaman" dedi ve kolunu boynuma sardı. Arabaya bindik.
Eve gelince Alas'ı öptüm. Oda öptü ve uzunca sarıldık.
"Hadi görüşürüz"
"Görüşürüz" dedi ve eve girdim. Çok değil 10 dakika sonra bay gizli aradı.
"Alo bay gizli biz barıştık biliyormusun" diyince iç çekti ve konuştu.
"Adına sevindim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası
Chick-LitGenç kız başka birini seviyordu. Başka birine aşıktı. Genç adam ilk görüşte aşık olmuştu kıza. Genç adamın hissediği duyguları başka birine hissediyordu genç kız. Bir türlü kabul etmiyordu kız, genç adamla birbirleri için yaratıldığını...