Alas sarhoş bir şekilde karşımda duruyordu.
"Buket sen misin ya" dedi ve gözlerini ovaladı.
"Aaa sen si-" diye bağırmaya başlayınca elimi ağzına kapattım hemen anahtarı aldım ve kapıyı kapattım. Alas'ın kolundan tuttum ve binadan çıkardım.
"Ne var ne istiyorsun?"
"Beğn şey ya affetsen onu istiyorğum" dedi ve sendelendi zor tutuyordum.
"Neyle geldin sen buraya"
"Senin aşkınla geldim neyle gelceğiğm" diyince gözlerimi devirdim.
"Arabayla mı geldin neyle geldin onu soruyorum"
"Heeğ ben sanırım kendim geldim arabağ ile"
"Offff Alas taksi çağrıyorum seni evine bıraksın " diyince parmağını sağa sola sallamaya başladı.
"No no no no. Olmaz ben bu gece seninle uyuycam" dedi ve ağarlığını biraz daha bana verdi.
Sonra birden çekildi ve yere oturup gözlerini eliyle kapattı böyle aynı küçük bir çocuğa benziyordu.
"Ama sen beni affetmedin ben seni seviyorum affet sen beni affet ya"
Cevap vermedin ve bir taxi çağardım. Bu sefer şarkı söylemeye başladı hemde bağırarak.
"Bu kız beni sever dındındın bu kız beni öldürür" dedi kahkaha attı. Sonra birden ciddeşti şarkıya devam etti.
"Bu kız bana güzel hayaller gördürür" off herkes uyanıcak. Hemen ağzını kapattım ama zorla çekti ve devam etti.
"Her gece yalpalayarak giderim kapısına biliyorum saat çok geç ama yinede beni suçlama" Allah'ım sonunda taksi geldi. Hemen kolundan kaldırmaya çalıştım ama olmadı.
"Seni seviyorum affetsen beni" taksiici abide kaldırmama yardım etti. Kaldırdık ve sonunda taxiye bindirdik. Bu sefer taxide başka şarkı söylemeye başladı.
"Sende başka sihir var büyücümü baban senin görür görmez vuruldum avcımı baban senin"
"Alas adresini ver"
"Buket mahallesi affet caddesi no:seni seviyorum" offf cebindeki telefonu aldım şifre vardı.
"Şifre ne Alas"
"Senin doğum tarihin"
Hemen girdim ve oldu. Uğur biliyordur onu aradım.
Uykulu bir şekilde konuştu.
"Ne var Alas gecenin köründe "
"Alasın adresini biliyor musun"
"Buket!? Evet biliyorum ne oldu?"
"Sarhoş olmuş taksi geldi bilmiyor adresini " diyice Alas bağırmaya başladı.
"Biliyorum sensin işte benim adresim"
"Ovv iyice sarhoş olmuş sanırım. Tamam söylüyorum"
"Bir dakika" dedim ve telefonu taksiciye verdim. Adresi aldıktan sonra bindi. Alas'ın kapısını kapattım. Taksi giderken cama yapışmış bana bakıyordu. Ohh gitti sonunda.
Yavaşça eve girdim. Ve yukarı çıktım. Allahtan bizimkilerin uykusu ağırdı.
Hemen yatağıma yattım ve uyudum.
Sabah rutin işlerimi hallettim ve kahvaltıya indim. Annem ve babam oturmuştu.
"Abini uyandır kızım " dedi babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası
ChickLitGenç kız başka birini seviyordu. Başka birine aşıktı. Genç adam ilk görüşte aşık olmuştu kıza. Genç adamın hissediği duyguları başka birine hissediyordu genç kız. Bir türlü kabul etmiyordu kız, genç adamla birbirleri için yaratıldığını...