3.Bölüm

5.4K 207 59
                                    

Akşam olmuştu ve abim gelmişti. Ama arkadaşı gelmemişti. Amaaaan banane canım. Bende şuan Fırat kankama gitmek için hazırlanıyorum.

Telefonumu aldım tam çıkacağım abim geldi.

"Nereye"

"Kankama"

"Kankan kim"

"Eben"

"Babağ Buket ba-" lafını elimle kestim.

"Seda tamammı"

"O kim daha önce duymadım"

"Sana hesap vermiyceğim" dedim ve çıktım. Fırat'ın evine gittim.

"Aa kanka hoş geldin"

"Hoşbuldum kanka" dedim ve içeri girdim.

Içeri girice şok oldum. Poyraz burda. Birşey demeden oturdum.

"Elin erkeğinin evinde ne işin var" diye bağırdı.

"Sanane"

"Ben sana evde göstericeğim" o sırada Fırat içeri geldi.

"Birşeyler içermisin?"

"Yok sağol"

"Hadi kalkıyoruz"

"Hayır"

"Siz birbirinizi nerden tanıyorsunuz?"

"Abimin arkadaşı"

"Evet öyleyim. Buket kalkmamız gerek abin çağrıyo" dedi ve benim duyabileceğim bir şekilde fısıldadı.
'Abinin haberi olsun istemiyorsan kalkıyoruz' diyince bende hemen yerimden fırladım.

"Abim kızmasın biz kalkalım. Sonra gelirim"

"Peki o zaman"

Çıktık ve yürümeye başladık. Birden Poyraz kolumdan tuttu.

"Ne oldu Poyraz ABI"

Kasılan çenesine birde seyiren gözü eklendi. Ve küremeye başladı.

"1.BANA ABI DEME. BEN SENIN ABIN DEĞILIM. 2.NE IŞIN VARDI  FIRAT'TA"

Kolumu elinden kurtardım ve bende onun kadar olmasada bağırmaya başladım.

"Senin bana hesap sormaya hakkın yok. Annemmisin, babammısın, abimmisin, sevgilimmisin?" Bana yaklaştı ve fısıldamaya başladı.

"Sevgilin olduğum günlerde gelecek" Kahkaha attım.

"Mor ineklerde uçuyordu " dedim.

"Buket hadi ama biraz ileri görüşlü ol. Olda ilerde sevgili olacağımızıda gör" 

"Birşey sorucam"

"Dinliyorum"

"Sen bukadar kısa sürede nasıl benden hoşlandın?"

"Ilk görüşte aşk diyelim"

Kaşlarımı çattım.

"Ilk görüşte aşk yoktur bikere"

"Var. Hemde öyle bir varki"

"He he ondan" dedim ve yürümeye devam ettim. Oda gülüp yanıma geldi. 

Eve geldiğimizde annem ve çok sevgili(!) Erdem oturuyorlardı. Aaahhh hadi ama ne işi vardı?

"Hoşgeldin"  bana baktı ve gülümsedi. Bende sahte bir şekilde gülümsedim. Poyraz geldi ve arkasından abim. Abim dudaklarını birbirine bastırmış gülmemeye çalışıyordu.

"Ee Erdemcim abimi istemeye ne zaman geliyorsunuz?" Annem bacağıma vurdu. Abim kaşlarını çattı. Poyraz ise Erdeme öldürüçekmiş gibi bakıyor.

"Ah çok sakacırdır benim kızım"  dedi annem dişlerinin arasından.
"Eee Buket şeyyyy...bir gün birşeyler mi yapsak?" Ben konuşmak için ağzımı açmıştım ki Poyraz atıldı.

"Yapamazsınız"

"Yoo yaparsınız oğlum" ahh hadi ama bune ya.

"Tamam o zaman " Erdem' i inceledim. Kiritellerime ne kadar uyuyor bir bakalım.

1. Yakışıklı olmalı!  Yakışıklı yani

2. Kaslı olmalı! Çok olmasada var

3. 8'li baklavaları olmalı göbek yok ama baklava varmı bilemem

4.%30 esmer %70beyaz  olmalı buda şu demek. Kara gözlü kara kaşlı olmalı ama beyaz tenli olmalı. Buna uymuyor çünkü arkadaş biraz sarı. Her ne kadar uysada olmaz.

"Bende artık kalkayım. Müsaadenizle"

"Müsaade senin oğlum" annem Erdem'i yolcu etti.

"Yaa anne ya. Buluşmam ben onla"

"Of Buket. Çocuk iyi hem birsürü teksil dükkanları var"

"Ba-na-neeee"

"Ya nekadar inat bir kızsın. Iyi buluşta olmaz de. Sanki daha iyisini bulucakta"

"Bulur Sevim Teyze. Daha iyileride vardır" dedi Poyraz.

"Annemm. Ben sana damat olarak Francisco'yu getiricem. Gerçi evli çocukları var ama olsun. Aşkımıza engel olmazki. Karısından boşanır. Ayyy ne kadar güzel ya"

"Nah getirirsin damat" diye mırıldandı Poyraz.

"Buket o gavurun posterlerini gördüğüm zaman yırtıcam"

"He he abi he he" dedim ve odama çıktım. Televizyonumu açtım ve evlilik programlarından birtanesini izlemeye başladım.

Odamın kapısı açıldı içeriye abim ve nezaman geldiğini bilmediğim arkadaşları girdi.

"Buket korku filmi ver"

"Banane kendi filmlerinden izle"

"Bende Dabbe yok"

"Banane ya banane"

"Posterlerin elimde" çığlık attım .

"Yırtıyım deme onları. 3 sene boyunca biriktirdim ben onları. Hiiiii. Francisco aşkım nasıl? Iyimi o"

"Eğer filmi vermezsen yırtarız demi onu beyler"

"Evet " dedi Burak . Onu onayladı Selim ve Tuna. Poyraz ise herzamanki gibi kaşları çatık bakıyordu.

"Onları yırtamazsınız ben onun baklavalarına bakarak uyuyorum. Onun yakışıklı yüzüyle hayat buluyorum. Dylan O'brien. Ex aşkım onunda gözlerine bakarak derdimi anlatıyorum"

"Yırtıcam onları" dedi Poyraz. Abimde onayladı. Tam gidecekleri sırada koştum ve kapıyı kapattım.

"Aa beyler. Ayıp ettiniz Dükkan sizin. Seçin beğenin alın filmlerden. Ama önce posterler"

"Git odamda dolabımda çorapların olduğu yerde"

"Yaaaa. Doğru düzgün biryere koysaydın bari. Bekleyin benim aşklarım" dedim ve hemen abimin odasına koştum. Posterlerimi aldım. Ve odama girdim. Dabbe almışları.

Çıktılar ve bende kapıyı kapattım. Posterlerimin hepsini tek tek öptüm. Dolabımda iç çamaşırlarımın arasına sakladım. Yatağıma yattım ve televizyon izlemeye devam ettim.

Çok değil 10 dk sonra kapı açıldı ve içeri Poyraz girdi.

"Ne var?"

"Hiç sadece seni özledim. Geliyim bir öpeyim dedim" dedi ve kapıyı kitledi. Bana doğru gelmeye başladı. 

"Git ya git"

"Hayır" dedi ve dudaklarıma yapıştı. Itmeye çalıştım ama olmadı. Offf.

Geri çekildi ve anlını anlıma yasladı. Ama hemen kafamı çektim ve tokat attım.

"Neden öpüyorsun hayvan. Izin vermedim ben sana"

"Izin istemedim zaten. Neyse ilerde daha çok öperim. Sağlık olsun" dedi ve yanağımı öpüp çıktı. Ahhh beni deli ediyor...

Abimin Kankası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin