BUKET'TEN
Sabah zorlukla kalktım. Dün ağladığım için gözlerim şişmişti. Banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Sonra kahvaltımı yapmadan kendimi yatağa bıraktım. Birkaç dakika sonra annem geldi.
"Kızım yemek yemiycek misin?"
"Canim istemiyor anne okulada gitmiycem zaten son günler"
"Okula gitmemene izin verebilirim ama yemek yemen lazım kal hadi" omzumu silktim ve yatağıma biraz daha gömüldüm. Annem kapıyı kitledi ve yanıma oturdu.
"Kızım neyin var senin? Hiç mutlu görünmüyorsun" anneme döndüm. Gözlerim doldu ve yine ağlamaya başladım. Anneme sarıldım ve deli gibi ağladım.
"An-anne"
"Kızım noldu anlat niye ağlıyorsun? " Hicbirsey söylemeden devam ettim ağlamama. Her hıçkırışımda anneme daha çok sarılıyordum.
Kafamı kaldırınca anneminde ağladığını gördüm. Göz yaşlarını sildim ve doğruldum.
"Anne ben Alas'ı sevmiyorum. Ben başkasını seviyorum"
"Kızım o zaman neden Alas'ın teklifine evet dedin? "
"Çünkü sevdiğim adam nişanlı" duraksadı ve konuştu
"Poyraz mı?" Kafamı evet anlamında salladım.
"O seni seviyor mu?"
"Eskiden seviyordu artık sevmiyor" bir süre durduktan sonra konuştum
"Anne ben ne yapıcam çok çok üzgünüm kırgınım ben ne yapıcam lütfen yardım et bana lütfen"
"Ne yapıcaksın tabii ki doğruları söylüyceksin. Ilk önce Alas'tan ayrıl sonra Poyraz'a anlat gerçekleri oda seni gerçekten seviyorsa döner" sonra aklına birsey gelmiş gibi gözlerini açtı.
"Poyraz'ın nişanlısı hamileydi demi"
"Hı hı" elini elimin üstüne koydu.
"Bak kızım kalbinden ne geçiyorsa onu yap. Pişman olsan bile keşke demekten iyidir. Eğer kalbini dinlersen bir şansın olabilir ama denemezsen hiç bir şansın olmaz kaybedersin. Ben senin herzaman arkandayım. Herzaman sana destek olucam. Bunu bil tamam mı?"
"Tamam anne. Çok teşekür ederim" dedim ve tekrar sarıldım. Bir kaç dakika sonra annem benden ayrıldı ve konuştu.
"Şimdi derhal kahvaltıya sonra yapman gereken işler var" güldüm ve koşarak mutfağa gittim. Babam ve abim yoktu. Sandalyeye oturdum ve annem gelince yemeye başladık.
Yemeği bitirince hazırladım ve annemi öpüp çıktım. İlk önce Alas ile bitirmem gerekiyordu. O yüzden onu bir kafeye çağıriyim.
GÖNDERİLEN:ALAS
Alas seni ... kafede bekliyorum.Birkaç dakika sonra mesaj geldi.
GÖNDEREN:ALAS
Tamam 10 dakikaya ordayım.⏳⌛⏳⌛⏳⌛
Ben oraya gidince Alas'ın çoktan geldiğini gördüm. Derin bir nefes aldım ve terleyen ellerimi üstüme sildim. Alas beni görünce ek salladı. Yanına gittim ve yavaşça oturdum.
"Hoşgeldin hayatım"
"Hoşbuldum"
"Ne alırsın"
"Bir kola olabilir" gülümsedi ve kafasını salladı.
"Garson"
"Buyrun efendim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası
أدب نسائيGenç kız başka birini seviyordu. Başka birine aşıktı. Genç adam ilk görüşte aşık olmuştu kıza. Genç adamın hissediği duyguları başka birine hissediyordu genç kız. Bir türlü kabul etmiyordu kız, genç adamla birbirleri için yaratıldığını...