Medyada Burak var...
Sabah alarmın sesiyle kalktım. Banyoda rutin işlerimi halledip formamı giydim. Saçlarımı düzleştirip aşağı indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu. Yanağına öpücük kondurdum.
"Kızım abinleri uyandır hadi" offf of.
"Tamam" diyip misafir odasına girdim. Poyraz abimi uyandırır o yüzden ilk Poyraz.
"Hadi kalk" ne bekliyordum ki ilk seferde uyanmasınımı?
"Kalk kalk kalk kalk kalk kalk kalk ka-"
"Offf tamam kalkıyorum" dedi ve kalktı.
"Üstümü değiştirmemi izlemek istiyorsun herhalde" dedi ve piç smile yaptı.
"Saçmalama. Abimi sen uyandırırsın" dedim ve tekrar mutfağa girdim. Anneme sofra kurmada yardımcı oldum. Sonra mutfağa abim ile Poyraz girdi. Babam isteydi. Kahvaltı yapmaya başladık. Kimseye bakmadan ve en önemlisi konuşmadan kahvaltımı yaptım. Çantamı aldım ve çıktım. Yürümeye başladım ama birisi kolumu tuttu.
Arkamı döndüğümde abim olduğunu gördüm.
"Ne oldu" dedim sert ve soğuk sesimle.
"Abicim ben dünkü olay için özür dilerim. Üstüne gelmemeliydim" hiçbir tepki vermeden kolumu elinden kurtardım.
Ona bakmadan yürümeye devam ettim. Arkamdan özür diliyordu ama takamadım.
Okula geldiğimde Feyza'ı aradı gözlerim ve kantinde tek başına oturduğunu gördüm. Yanına gittim ve oturdum.
"Feyza özür dilerim kardeşim. Affet beni" gülümsedi ve sarıldı.
"Affettim bile. Dün çok sert çıktım üzgünüm" bende ona sarıldım ve gözünmden bir iki damla yaş düştü.
"Ne oldu"
"Abimle küstük"
"Ne? Neden?"
"Mete ile okul çıkışı buluştuk. Eve çağırdı kızdı. Bende 'sen bana güvenmiyor musun' dedim. 'Güvenmiyorum' dedi bende işte odama felan çıktım"
"Kötü olmuş"
"Öyle oldu. Hadi çıkalım derse geç kalıcaz"
"Tamam hadi" dedi ve sınıfa çıktık.
Sıraya geçtik ama bu uzun sürmedi Alas geldi.
"Feyza mısın nesin kalk ordan orası benim yerim" dedi sakin bir tonda.
"Hayır benim yerim"
"Kalk" dedi. Feyza daha fazla dayanamadı ve boş bir yere oturdu. Alas'ta galibiyetin verdiği mutlulukla yanıma oturdu.
"Ya hep böyle mi olucak?"
"Nasıl?"
"Sen hep benim yanımdamı oturacaksın?"
"Evet"
"Off orası Feyza'nın yeri ama"
"Umrumda değil ben oturucam senin yanına"
"Bravooo madalya getirin benim yanıma oturdu" diyince sırıttı.
"Madalya değilde bir öpücük fena olmaz ha"
"Git seni Sidikli Raziye öpsün"
"Seni tercih ederim"
"Sussana sen ya" vücudumdaki kanların hepsi yanaklarıma toplandı sanki. Erkeksi bir şekilde kıkırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası
ChickLitGenç kız başka birini seviyordu. Başka birine aşıktı. Genç adam ilk görüşte aşık olmuştu kıza. Genç adamın hissediği duyguları başka birine hissediyordu genç kız. Bir türlü kabul etmiyordu kız, genç adamla birbirleri için yaratıldığını...