17.BÖLÜM

3.1K 123 72
                                    

Sabah zorlukla kalktım. Uyku gibi güzel bir nimet varken neden okul? Lanet olsun bu hayat.

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üstümü giydim. Bugün Poyraz'ın nişanı vardı ama gitmiycem. Ben mal mıyım kendime acı cektiriyim. Kahvaltımı yaptım ve abim beni okula bıraktı.

Dersin hocası Yaman hocaydı. Gıcık sey. Feyza veya Alas daha gelmemişti. Bende biraz sınıfın mallarına takıldıyım.

"Şşt Şevval" kız malın tekiydi. Inek değildi ama olsun maldı. Ben ona seslenince şaşkınca bana baktı. Sonra etrafına bakıp konuştu.

"Ben mi?"

"Evet. Napıyon?"

"Hiiç" dedi. Bende önüme döndüm. Sıkıcı şey. Bir süre sonra Alas geldi. Yanımdaki yerini aldı.

"Günaydın"

"Sanada" gözleri parmağıma kaydı. Kaşları yavaş yavaş çatıldı.

"Neden takmadın yüzüğünü?"

"Okuldayız ve okulda yasak"

"Umrumda değil açıkçası"

"Ama benim umrumda" o sırada Yaman hoca içeri girdi.

"Kalkmadınız ama oturun"

"Sene sonuna geldik. Bir önceki öğretmeniniz size tüm konuları göstermiş. Tek bir tane kalmış. Oda çok önemli değil karşınıza çıkmıycak birşey. O yüzden serbestsiniz"  dediği an kafamı sıraya koydum. Uyumak istiyorum.

"Uykun mu geldi?" Dedi Alas.

"Evet. Uyuycam biraz" dedim ve gözlerimi kapattım. Gittikçe hayatla bağlantım kesildi ve kendini uykuya teslim ettim.

⌛⏳⏳⌛⏳⏳

Birisinin beni dürtmesi ile uyandım.

"Ohh sonunda uyandın" dedi Alas.

"He noldu ki?"

"Yaman hocanın (!) Dersi bitti. Sonraki derslere girmiyelim bence"

"Tamam"

"Biryerlere gideriz"

"Tamam"

Okuldan çıktık ve AVM'ye geldik.

"Hadi alışveriş yapalım " dedi Alas. Kafamı salladım ve arabadan indik. AVM'ye girdik ve mağazaları dolanmaya başladık. Buraya geliceğimizi bilmediğim için yanımda fazla para yoktu o yüzden sadece bakıyordum.

O sırada sümsük Asu'yu gördüm. Yanında da Poyraz vardı. Bebek için alışveriş yapıyorlardı sanırım. Bunların bugün nişanı var bunlar ne yapıyor be.

Onları görmezden gelip geçmek istesemde  Asu beni gördü ve el salladı. Daha sonra sahte bir gülümseme ile dışarı çıktı ve konuştu 

"Aa naber Buketcim"

"Iyi valla Asu ne olsun öyle bıraktığın gibi mutlum, mutluyuz. Teşekürler gittiğin için"

"Ne demek. Bizde mutluyuz demi Poyraz" dedi ve Poyraz'a döndü. Poyraz birşey demeden Asu'ya sert sert baktı. Asu ise morarmış bir şekilde önüne döndü. Heh işte böyle göt olursun.

"E canım aksama nisana bekliyoruz"

"Bizim Alas ile akşam için planlarımız var ama bakalım gelebilirizde"

"Hmmm"

"Aynen. Görüşürüz. Hadi Alas gidiyoruz" dedim ve ilerlerken Alas'ında tişörtünden tutup çektim. Onlardan uzaklaşınca biraz Asu'ya saydırdım.

Abimin Kankası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin