7.BÖLÜM

4.6K 146 92
                                    

Medyada Alas var.

Sabah alarmın sesiyle kalktım ve banyoda rutin işlerimi hallettim. Üstümü giydim.

(BUKET'İN KONBİNİ)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(BUKET'İN KONBİNİ)

Saçlarıma doğal hafif bir şekilde uçlarına maşa yaptım. Çantamı hazırladım ve aşağı indim. Annem kahvaltıyı hazırlıyordu. Yanağından sulu bir şekilde öptüm.

"Öpme şöyle kız"

"Tamam tamam" dedim ve herzamanki gibi abimi ve babamı uyandırdım...

Kahvaltımı yaptıktan sonra abim beni okula bıraktı. Yanağına öpücük kondurdum ve arabadan indim. Okula gelince Alas direk yanıma geldi. Elimi tutup yanağımdan öptü. Herkes bize ufo görmüş masum köylüler gibi bakıyordu.

Bazıları tebrik ederken bazılarıda kıskançlıktan çatlıyordu. Sevgili olmamıza en çok Alas'ın arkadaşlarından Erkan ve Uğur şaşırmıştı. Gözlerinde sinir ve korku vardı. Herhalde arkadaşlarını çaldım diye böyleler.

Sınıfa çıktık. Feyza bir bana bir Alas'a bir ellerimizle baktı ve gözleri kocaman açıldı. Hemen koşarak geldi ve bana sarıldı.

"Tebrik ederim kardeşim benim" dedi. Sonra Alas'a döndü. Kaşlarını çattı.

"Enişte eğer Buket'i üzersen bende seni üzerim" dedi Alas güldü ve konuştu.

"Merak etme baldız ben onu üzmem üzemem çünkü onu üzersem ben daha çok üzülürüm"  bende gülümsedim.

Sınıfta bizi tebrik ettikten sonra nihayet oturduk. Çok geçmeden hoca geldi zaten...

Poyraz'dan

Amerika'ya gelmiştim. Şuanda burdaki evimde oturuyorum. Birkaç kız gelsede hepsini sertçe geri gönderdim.

Ben öyle aptal adamlar gibi değilim. Hani şu sevdiği kızı unutmak için başka kızlarla birlikte olan. Saçma geliyor bana. Eskiden ben hiç aşık olmamıştım ama kızlarla birlikte oluyordum.

Ama Buket'i gördükten sonra hepsi saçma geldi. Aşk insanı gerçekten değiştiriyormuş. Mesela ben günde ortalama 3 adam öldürüp 2 kızla birlikte olup 8 kişiye işkence ederken bu sayılar hep 0'a indi. Bazen sinirli olunca işkence ettim o kadar. Birazda adam öldürmüş olabilirim.

Amerika'da devam ettiricem işlerimi. Yani hem holding hem mafyalık.

Şimdi ne zaman Türkiye'ye dönüyorsun diyiceksiniz. Bilmem belki hiç dönmem. Niye dönüyimki?! Beni sevmiyo başka biriyle sevgili. Beni daha tam tanımıyo bile. Ne mafya olduğumu nede zengin olduğumu biliyo. Burak'ta öyle. Kimse bilmiyorki. Mafya olduğumu bilseler korkarlar benden. Istiyorum, korksunlar ama değer verdiğim insanlar korkmasınlar.

Düşüncelerimi kafamdan sildim ve siyah takımlarını giydim. Arabama bindim ve depoya sürdüm.

Depoya geldim ve bağlı olan düşmanıma baktım. Büyük bir kahkaha attım. Tüm sinirimi ondan çıkaracaktım ama o bundan habersiz öylece bağlı sandalyede oturuyordu.

Abimin Kankası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin