-Lou,kész a reggeli!-kiabált anya lentről.
-Megyek.-morogtam.
Kaphattam volna ennél szebb ébresztőt?Már is jól indul a reggel.
Egy sóhaj kíséretében kimásztam az ágyból,magamra kaptam a köntösöm és elindultam lefelé.A konyhában drága húgom,Lottie már falatozott,én pedig meglepődve néztem rá.-Jó reggelt!-köszöntött.
-Te hogy hogy itthon?-kérdeztem és leültem mellé.
Lottie minden hétvégén elmegy bulizni és ez most sem történt máshogy.Azért lepődtem meg,hogy itthon van,mert ilyenkor mindig a pasinál alszik,akit este becserkészett és csak délután jön haza.
-Én is szeretlek.-nevetett.
-Viszont van oka,hogy már reggel itthon vagyok.-mosolyodott el.
-Akarom tudni?-nevettem fel.
-Tegnap este megismertem egy srácot.-vigyorgott.
-Ez eddig nem új.-forgattam szemet.
-És ő nem csak arra ment.Szóval vele teljesen komoly.-bólintott.
-Mesélj kicsit róla.-ült le anya is.
-Nagyon magas,izmos,zöld szemei vannak,hosszú,göndör,barna haja és gödröcskéi.-olvadozott Lotts.
-A végén elcsábítom.-viccelődtem.
Igen,biszexuális vagyok.Habár inkább mondanám magam melegnek,mert több pasim volt mint csajom.
Anyáék már régóta tudják,de nem ítélnek el,a többiek véleményét meg pont leszarom.-Stoppolom!-kiáltott fel nevetve.
-Akármennyire is nézhet ki jól,akkor sem tetszik.-ráztam fejem.
-Nem is ismered.Nagyon kedves és aranyos.-áradozott tovább.
-És hány éves ez a Don Juan?-sóhajtottam.
-A neve Harry,és 21.-mosolygott.
-21?Lottie te 19 vagy!-nèztem rá szúrósan.
-Anyaaa.-nyújtotta el a szót és az említettre nézett.
-Louis,nekem sem tetszik ez az egy este alatt komoly kapcsolat dolog,de ha kedves srác és Lotts-nak tetszik,akkor nem gond az a két év.-próbált megpuhítani.
-Most mondtad,hogy neked sem tetszik,akkor szólj rá!-követeltem.
-Először megismerkedünk és majd eldöntöm a sorsukat.-bólintott.
-Louis,csak egy kicsit legyél kedves hozzá,mert holnap már jön.-kérte.
-Holnap!?-akadtam ki megint.
-Igen,itt fog ebédelni.-mondta magabiztosan.
-Akkor holnap jót főzök.-kacsintott anya.
Hogy tudja ilyen lazán kezelni?Az előbb mondta,hogy nem szívleli a kapcsolatot,erre itt kacsintgat meg mosolyog.
-Én meg felmegyek a szobámba.-indultam el.
-Ezt még úgy is megbeszéljük!-szólt utánam Lottie.
-Csak nem ma!
Szobámba érve a szekrényhez mentem és előkaptam nèhány ruhát.Miután felöltöztem és elfogadhatónak tituláltam magam,az ágyra feküdtem és elkezdtem telefonozni.
Beszéljünk egy kicsit rólam és a családomról.
Mint már tudjátok,van egy húgom,Lottie Tomlinson.19 éves,szóval abban a hitben él,hogy mindent megtehet,kezdve a hajfestéssel,mert már szürkés fehér hajszíne van.Nagyon vadóc,kicsit túlságosan,de ha rajtam múlik,idővel kinövi ezt,mert amúgy tud komoly is lenni,ha akar.Kell egy férfi a háznál,persze imádom a kis hülyét.
Apa nem èppen dolgozni van,nem azért nincs itthon,sajnos két éve elhunyt.Rendőrkènt dolgozott és egy balfasz lelőtte.Ez persze rendesen felkavarta a családot,az első év elég nehéz volt.Mostanra valahogy már elfogadtuk,de nem szívesen beszélünk róla,mert rohadtul hiányzik.
Édesanyám,Jay 54 éves és nagy erőkkel próbálkozik kibírni minket.Persze imád és szeret,de néha kiakasztóak vagyunk,és ezt a problémàt már elkezdtük orvosolni Lottie-val,vagyis próbálunk jók lenni.Mivel őt is megviselte apa elvesztése,ezért otthagyta a munkahelyét,de szerencsére visszavették,viszont csak két hét múlva kezdhet,pedig már több hónapja kérvényezte,hogy kezdhessen,amit nem tudom,hogy miért csak most engedtek neki.
A végére maradtam én.23 éves vagyok.Alacsony termetű,ami miatt kaptam a beszólasokat keményen,kék szemű és rövid barna hajú.Káros szenvedélyem a cigaretta,de màr csak nagyon ritkán gyújtok rá,sőt ebben a hónapban még egyszer sem cigiztem.Viszont imádok focizni és ezt a sportot az idióta barátaimmal űzöm.
Niall Horan az Ír származásű,festett szőke hajú az egyik legbolondabb közülük.Nála jobban senki sem szereti a hasát és az akcentusával hódítja a lányokat.
Zayn Malik a Pakisztáni barátunk aki szintén benne van minden hülyeségben,de igazából nagyon megértő,ő az egyik lelkitársam és támaszom.Hozzá tartozik Liam Payne,aki az apucit játsza köztünk,de belül ő is olyan rossz mint mi.Liam-et és Zayn-t azért soroltam egybe,mert drága barátaim együtt vannak már egy éve.Ni-vel néha hányunk úgy falják egymást,de már kezdjük megszokni őket,mert valljuk be,aranyosak együtt.
Visszatérve rám,egy héttel ezelőtt jelentkeztem egy pékségbe dolgozni,mert hasznosítani akarom magam,meg kell a pénz és nem akarom anyát lehúzni.Most Lottie-nak keresünk valami neki való munkahelyet kisebb nagyobb sikerrel.
Igazából tömörítve ennyi.
Kezemben lèvő telefonom hirtelen rezegni kezdett,mire kicsit megugrottam,majd a kijelzőre néztem.Zayn hív.Sziasztok!Tudom,azt mondtam,hogy több "könyv" nem várható már,de előttem a nyár és kell valami időtöltés,szóval gondoltam írjunk megint.
Az előző könyvem ugye nem egyedül írtam,a címe: I realized,ha valakit érdekel (önreklámozás lvl 1000😂),de ezt a könyvet csak én írom.
Nem tudom mit kellene még mondanom,talán annyit,hogy ez nem egy izgalmas kezdés,de remélem elnyerte a tetszéseteket.Ha bármi kérdés van, írjátok meg commentben és ha kérhetem,akkor egy csillaggal vagy egy véleményező commenttel,ami bármilyen lehet,szívesen fogadom a kritikát is,jelezzétek,hogy tetszik-e,vagy nem.
Köszönöm!💕
-M❤
YOU ARE READING
My sister's boyfriend [L.S.]
Fanfiction"Te fontosabb vagy,mint én.-mondta komolyan. -Miért mondod ezt?Harry,egyszerűen nem tudok elmenni rajtad.Egyszer bunkó és tapló vagy,majd kedves és aggódó.Plusz Lottie-val jársz,aki a húgom.Mit érzel irántam?-kérdeztem meg,amit már régóta megakartam...