Lottie szemszög:
Miután a fiúk elmentek,anyával leültünk beszélgetni,mert még nem volt alkalmam elmesélni neki a tegnapi randinkat Harry-vel.Az asztalhoz ültünk és anya egy bólintással jelezte,hogy kezdhetem.
-Jót beszélgettünk és igazából ennyi.Nem flörtölt velem,olyanok voltunk,mint két jó barát,akik elmentek vacsizni.Próbálkoztam kicsit romantikázni,de semmit sem reagált.Persze jól éreztem magam vele,de hiànyzott az,hogy kicsit huncut legyen,vagy nem tudom.-panaszkodtam.
-Én màr az elején tudtam,hogy Harry nem szeret téged úgy,mint ahogy te őt,kicsim.-szólt kedvesen.
-Kezdem feladni.Lehet szakítok vele.Már nem érzem azt,mint amit pár napja.Próbalkoztam,hogy hát ha a randi közelebb hoz minket,de nem.Teljesen belehabarodtam,de kezd elmúlni.Lehet csak egy fellángolás volt.-sóhajtottam.
-Ugye azt tudod,hogy ha szakítotok nem dobhatjuk ki?
-Persze,ez meg sem fordult a fejemben.Nyugodtan maradhat,engem nem zavar.-mosolyogtam.
-Akkor rendben.Nem szeretném hajlèktalanná tenni.-rázta a fejét.
-Amúgy is a városban most eladót keresnek.Beakarom adni az önéletrajzom és ha sikerül,akkor nem találkozok vele sokat.-rántottam vállat.
-Örülnék,ha sikerülne.-mosolygott.
-Hidd el anyu,én is.-nevettem fel.
-Szóval akkor már biztos,hogy szakítotok?-kérdezte.
Mindkettőnknek így lesz a legjobb,hisz most is úgy viselkedünk,mint a barátok.
-Igen.-bólintottam.
-Sajnálom.-mosolyodott el szomorúan.
-Legalább már Lou-val is jó kapcsolatban vannak,így remélem neki sem lesz gond,hogy úgy van itt,hogy már nem jàrunk.
-Tudod milyen Lou,érted mindent megtesz.-bíztatott.
-Hogy tudtál egy ilyen csodàlatos embert szülni?-kuncogtam.
-Hogy tudtam kettőt?-kacsintott.
-És biztos megtalálod egyszer az igazit kicsim.Rengeteg hal van még a tengerben.-fogta meg a kezem.
-Remélem.-bólintottam.
-Na gyere,csináljunk ebèdet a fiúknak.-kuncogott.
Louis szemszög:
A visszafelé úton egész végig Niall agyát húztuk.Nagyon fél felhívni Elena-t,mi pedig direkt szívattuk meg hülyéskedtünk vele.Persze miutàn teljesen kétségbeesett elmondtuk neki,hogy amiket az előbb mondtunk ne vegye komolyan,és elkezdtük bíztatni,mert azért olyan genyák nem vagyunk,hogy nem segítünk neki.Csak először szívatjuk egy kicsit.A ház előtt én és Harry kiszàlltunk a kocsiból,de a többiek nem,mire furàn néztem ràjuk.
-Nem jöttök be?-kérdeztem.
-Nem akarunk zavarni.-mosolygott Zayn.
-Öt màsodpercetek van,hogy bent legyetek.-mondtam,majd elindultam befelé.
-Sziasztok!-ordítottam szokás szerint.
-Konyha!-szólt vissza Lotts.
Levettük a cipőnk,majd ahogy beljebb értünk,isteni illat csapta meg az orrom.
-A többi fiú?-nézett mögèm anyu.
-Ők is mindjárt jönnek.De mit főztetek,aminek ilyen jó illata van?-szagoltam a levegőbe.
KAMU SEDANG MEMBACA
My sister's boyfriend [L.S.]
Fiksi Penggemar"Te fontosabb vagy,mint én.-mondta komolyan. -Miért mondod ezt?Harry,egyszerűen nem tudok elmenni rajtad.Egyszer bunkó és tapló vagy,majd kedves és aggódó.Plusz Lottie-val jársz,aki a húgom.Mit érzel irántam?-kérdeztem meg,amit már régóta megakartam...