Anya rendesen kifaggatta Harry-t,ő pedig illedelmesen válaszolt minden kérdésére.Csak egy dolog zavart,még pedig,hogy folyton bámult!Habár lehet beképzeltem,mert Lotts mellettem ült,de úgy éreztem,mintha engem nézett volna.
-Louis,neked nincs kérdésed?-érdeklődött Lottie.
-Ha lenne is,azt anya már mind megkérdezte.-nevettem fel.
Ekkor megcsörrent zsebemben lévő telefonom.
-Felveszem,bocsi.-álltam fel az asztaltól,majd a nappaliba mentem.
Nem tudom ki hív,de imádom!
-Halló?-vettem fel.
-Mizu Tommo?-szólt bele Liam.
-Ebédelünk már fél órája és csak most jön a második,Harry pedig kész katasztrófa.-suttogtam.
-Megyünk a kondiba,te is jöhetnél.-nevetett.
-10 perc múlva a ház előtt legyetek.-tettem le.
-Baj van?-kérdezte Lottie mikor visszamentem.
-Nem,csak a fiúk mennek kondiba és elhívtak,de így nem megyek.-játszottam meg a szomorút.
-Ha miattam nem,akkor engem nem zavar, ha mész.Miattam ne hagyd ki a barátaiddal a programod.-mosolygott kedvesen Harry.
-Tényleg?-lepődtem meg.
-Persze.-bólintott.
Több se kellett,sietve mentem a szobámba és összeszedtem a kellő cuccokat.
Nem gondoltam volna,hogy ilyen kedves,de Lottie-tól ezért még kapok,az biztos.-Akkor a pékségben találkozunk.-mondta Harry és mintha egy aprót kacsintott volna.Vagy csak szemrángása volt.Szemrángás!
-További jó étvágyat.-léptem ki az ajtón.
A fiúk pont akkor parkoltak le,én pedig vidáman ültem be,hisz nem kell Harry-vel szenvednem.
-Milyen boldog valaki.-nevetett Zayn.
-Imádlak titeket!-vísitottam mint egy lány.
-Direkt hívtunk,nem akartuk,hogy szenvedj.-mosolygott a mellettem ülő Niall.
-Veszek nektek egy doboz sört ezért!-mondtam határozottan.
A kondi nem volt mesze a háztól,így kocsival alig öt perc alatt odaértünk.
-És milyen a srác?-húzogatta a szemöldökét Zayn,miközben átöltöztünk.
-Be kell vallani,rohadt jó pasi és a személyiségével sincs baj,de utálnom kell Lottie miatt.Mármint nem viselem el,hogy a húgommal van együtt.Mi lesz ha lefeküdnek és áthallom a nyögéseket?
-Szóval bejön és ha nem lenne Lottie-val,akkor bepróbálkoznál nála.-vigyorgott Payno.
-Ilyet egy szóval sem mondtam!-kértem ki magamnak.
-De utaltál rá.-kacsintott Niall.
-Ő előbb mászna rám,mint én rá.-vettem fel a "na erre varrjál gombot" nézést.
-Még is miért?-kérdezte Zayn és kimentünk az öltözőből.
Én és Niall a biciklit választottuk,Liam és Zayn,pedig súlyzóztak.
-Ebédnél velem szemben ült és olyan érzésem volt,hogy mindig bámul.Habár Lotts mellettem ült,de megérzem,ha figyelnek.Plusz mikor mentem ki a házból,akkor rámkacsintott azzal a szöveggel,hogy a pékségben találkozunk,mert a munkatársam lesz,mert amúgy felvettek!Vélemény?-nevettem fel.
-A munkatársad lesz?-kérdezte meglepődve Liam.
-És kacsintott meg bámult?-folytatta Zayn.
-Én elhiszem,hogy biszex a srác.-rántott vállat Ni.
-Igen,úgy is néz ki egy picit.-bólintottam.
-De ha a munkatársad lesz..-szakítottam félbe Li-t.
-Akkor megfogok halni.-sóhajtottam.
-Na,ne mondj ilyet!Én szurkolok nektek.-kacsintott a Szőkeség.
-Niall!A húgommal jár.Meg amúgy sem az esetem.-rántottam vállat.
-Kamuuu.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Inkább edzünk.-nevettem a grimaszán.
~~~~~~~~~~~~~
-Elfáradtam és èhes vagyok.-nyavajgott Niall egy óra után.
-Niall,alig vagyunk itt egy órája.-néztem rá furán.
-És?-nézett rám szúrósan.
-Most hogy így mondod,én is éhes lettem.-kezdtem el bólogatni.
-Helyes.-kezdett el vigyorogni.
-Ha van kedvetek,akkor gyertek hozzánk.Zayn irtó jó kajákat főz.-bújt hozzá Li az említett személyhez.
-Még úgy is csak 13:12 van.-mondta Zayn az órájára pillantva.
-Én benne vagyok!-vágta rá Ni.
-Lou?-nèztek ràm várakozóan.
-Harry-ke még biztos ott van,szóval elfogadom a meghívàst.-kuncogtam.
Így hát gyorsan átöltöztünk és úgy döntöttünk,hogy majd Liam-éknél lezuhanyzunk.Most meglepődhettek,hogy együtt laknak,de eddig semmi baj nem volt köztük reméljük nem is lesz.
Percek alatt odaértünk,de a kocsiban maxra kapcsoltuk a zenét és üvöltöttük a szöveget,Zayn legnagyobb örömére.-Érezzétek magatokat otthon.-kuncogott Liam,mikor beengedett a házba.
-Stoppolom a fürdőt!-mentem egyből arra.
-De siess!-szólt Ni.
-Majd meglátom.-nevettem.
Sziasztok!Remélem tetszett a rész,ha igen,azt valamilyen formában jelezzétek,köszönöm.💕
R.I.P. Robin😢❤
-M❤
أنت تقرأ
My sister's boyfriend [L.S.]
أدب الهواة"Te fontosabb vagy,mint én.-mondta komolyan. -Miért mondod ezt?Harry,egyszerűen nem tudok elmenni rajtad.Egyszer bunkó és tapló vagy,majd kedves és aggódó.Plusz Lottie-val jársz,aki a húgom.Mit érzel irántam?-kérdeztem meg,amit már régóta megakartam...