Miutàn még kicsit bambultam a kocsiban,azon gondolkodva,hogy mit is csinàltunk Harry-vel,konkrétan felizgattuk egymást,magamat jól ledirigálva,majd lenyugtatva csatlakoztam a fiúkhoz.Mivel már csak rám vártak,így bementünk az előttünk lévő épületbe,ahol egyből egy jegyàrús fogadott minket.
-Jó napot!-mosolygott kedvesen a lány.
-Jó napot!-köszöntünk vissza.
-5 jegyet kérnénk.-tért a lényegre Niall.
-Mivel öten vannak,ezért engedünk az árból.Így 5 ezer forint lesz.-mosolygott még mindig.
Szóval mindenki kifizette a saját részét,majd a làny bemutatkozott Elena néven és megkérdezte,hogy paintball-oztunk-e màr valaha.A válasz egy egyhangú nem volt,így azt mondta,hogy akkor majd ő segít nekünk néhány dologban.
-Kint vagy bent akartok jàtszani?-kédezte Elena.
-Szerintem bent jobb lenne.-bólintott Zayn.
-Akkor kövessetek.-indult el.
A kinti pályàk elég vadul néztek ki,akkor milyenek lehetnek a bentiek?
-Ez a pálya szerintem pont nektek való lesz.-vigyorgott,majd kinyitott egy ajtót.
Egyrészt rohadt nagy terület volt,màsrészt pedig tele volt kerék nélküli autókkal,gumiabroncsokkal,rossz fahordókkal és még csomó ilyen dolgokkal.
-Kezdjük a felszereléssel.A fegyveretek úgynevezett marker lesz.Sűrített gázzal működő eszköz,ami festéklövedék kilövésére alkalmas.A kisebb teljesítményű markerek 5-10 golyót képesek másodpercenként kilőni,a tiétek is ilyen lesz,mert ez az első játékotok.Oké?-mutatott egy markert miközben magyarázott.
-Oké.-bólintottunk.
-A maszkok az arcotokat,a szemeteket és a fületeket védik az esetleges sérülésektől. Fontos, hogy a maszk lencséje minél nagyobb látószögű legyen.A lencsék egy típusa az úgynevezett „thermo” lencse, amely kétrétegű,és arra hivatott,hogy megakadályozza a párásodást.-vett fel egy maszkot,hogy bemutassa milyen.
-A térd és könyökvédőt általában kintre szoktàk használni,de ha akarjátok,akkor most is adhatok.-mosolygott.
-Nem szükséges.-legyintett Niall.
-Rendben.A következő a mez.A paintball mezek közös tulajdonsága,hogy a könyöküknél extra védelem található,illetve kényelmesek,könnyűek,és nagy mozgásteret engednek használóiknak.Ezeken kívül pedig jól szellőz.-kuncogott,majd egy nadrágot mutatott fel.
-A kifejezetten paintball számára gyártott nadrágok térdénél szintén extra védelem található ès állítható méretűek.Szerintem ennyit elég tudnotok,de ha van kérdés,szóljatok bátran.Hozok nektek markereket meg ruhákat és öltözhettek is.-szólt majd kiment.
-De jó lesz!-vigyorgott Liam.
-Srácok tényleg figyelmesen jàtszatok,mert ez eléggé fàj,remélem tudjátok.-szóltam nekik.
-Nyugi màr,apuci.-nevetett Harry,mire szemetforgattam.
-Lazulj el,Tommo.-mosolygott Zayn.
-Itt is vagyok.-hozta be a ruháink és a markereink Elena,majd a kezünkbe adta.
-Remélem feltudjátok őket venni,ha pedig bármi gond lenne,akkor itt leszek kint.Rendben?-szólt kedvesen.
-Rendben,köszönjük.-mosolyogtam rá.
-És még valami.Négy-öt méter távolság legyen köztetek,mikor lőttök,erre figyeljetek.Jó játékot.-biccentett,majd egyedül hagyott minket.
STAI LEGGENDO
My sister's boyfriend [L.S.]
Fanfiction"Te fontosabb vagy,mint én.-mondta komolyan. -Miért mondod ezt?Harry,egyszerűen nem tudok elmenni rajtad.Egyszer bunkó és tapló vagy,majd kedves és aggódó.Plusz Lottie-val jársz,aki a húgom.Mit érzel irántam?-kérdeztem meg,amit már régóta megakartam...