Egy rövid fürdés után utunk egyből a boltba vetetett.
-Harry,írtál bevesárló listát?-kérdeztem mikor elvettük a kosarat.
-Lehet elfelejtettem,de tudom fejből.-játszotta meg a magabiztost.
-A hűtőd üres.Lehetetlen,hogy ennyi mindent megjegyezz,ami most kell.-nèztem hitetlenkedve.
-Bízz bennem,Bébi.-puszilt homlokon.
-Na kezdjük,mert jövőre sem végzünk.-kezdtem magam után húzni.
Így aztán röpke fél óra után már hazafelé kocsikáztunk,teletömött csomagtartóval.
-Kinyitom a házat és segítek.-parkolt le Harry,majd gyorsan kiszállt a kocsiból és kinyitotta a házat.
Én ezalatt az idő alatt megfogtam két szatyrot és elindultam befelé,de az ajtó előtt Hazz elvette a szatyrokat és bevitte.Ezután még ezt megtettük kétszer,majd fáradtan ültünk le a kanapéra.
-El kellene őket pakolni.-nevettem fel.
-Pihenjük kicsit.-húzott magához.
-Ennyire lestrapált egy bevásárlás?-bújtam hozzá.
-Nem vagyok bevásárlós típus.-kuncogott.
-Hát,mostantól hozzá kell szoknod.-mosolyodtam el.
-Nehéz lesz.-sóhajtott.
-Majd motivállak.-bólintottam.
-Például?-nézett érdeklődően.
-Azt majd még kitalálom.Most egy ideig úgy sem kell boltba mennünk.-nevettem.
-Az biztos.Ilyen sok kaja soha nem volt itthon.
-Pakoljunk el.Utána még lustálkodhatunk.-álltam fel.
-Gyere!-próbáltam felhúzni a kanapéról.
-Annyi minden mást csinálhatnánk helyette.-nyavajgott.
-Nem tudtam,hogy egy gyerekhez költöztem hozzá.-tettem keresztbe a karjaim.
-Pedig így van.Most pedig apuci pakolj el szépen,míg én lustulok a kanapén.-vigyorodott el.
-Két másodperced van,hogy a konyhába gyere,vagy szobafogságot kapsz,fiam.-indultam el nevetve a konyhába.
-Annyit nem ér meg.-ölelt át hátulról.
-Most akkor legyél jó kisfiú,és segíts pakolni.-fordultam vele szembe,majd egy gyors puszi után neki àlltam az ételek elpakolásának.
-Fel kellene fogadni valakit,aki elvégzi ezt helyettünk.-rázta a fejét Hazz.
-Nem fogunk azért fizetni valakinek,amit mi is megtudunk csinálni.-forgattam szemet.
-Meggondolom,hogy maradhatsz-e.-mondta szórakozottan.
-Te akartad,hogy együtt éljünk,ez ezzel jár.Vagy megszoksz vagy megszöksz.-kuncogtam.
-Ne csodálkozz,ha nem találsz itthon.-nevetett.
-Legalább lesz egy jó házam.-kacsintottam.
-Borzalmasan szemét vagy.-húzott magához.
-Te kezdted.-emlékeztettem.
-Te pedig folytattad.-vigyorgott.
-El kell tenni még a tejet és a sajtot.De ha szereted romlottan is,akkor maradhatnak a szatyorban.-kacagtam fel.
-Amúgy főzhetnél is valamit.Éhes vagyok.-engedett el.
-Írunk a fiúknak,hogy jöjjenek át,rendelünk pizzát és beszélgetünk.Mit szólsz hozzá?-mosolyogtam.
STAI LEGGENDO
My sister's boyfriend [L.S.]
Fanfiction"Te fontosabb vagy,mint én.-mondta komolyan. -Miért mondod ezt?Harry,egyszerűen nem tudok elmenni rajtad.Egyszer bunkó és tapló vagy,majd kedves és aggódó.Plusz Lottie-val jársz,aki a húgom.Mit érzel irántam?-kérdeztem meg,amit már régóta megakartam...